voi voi , tuli vanha vastaan kun kuikuili uusia vanteita, oli se vaan hieno peli

Kuulin eräältä joka näki exäsi livenä tässä viikko sitten, niin että siinä lohkeilisi maali jo aika pahasti..epk kirjoitti:http://rengasturku.mercuriusonline.com/ ... utcopy.jpg
voi voi , tuli vanha vastaan kun kuikuili uusia vanteita, oli se vaan hieno peli
Jossai vaihees kerroit tosta rekkarien sioittelu hommasta: toivottavasti toi takapään rekkarin siotus on väliaikanen tai vähintään näyttelyihin helposti irrotettavissa oleva; ei oikeen sovi silmään/auton tyyliin. Muilta osin oikeenkin nätti "old-school"-styling mun mieleen, varmasti monen muunki.Jube kirjoitti:Tämmösen koslan väsäsin.
Ei se kilpi oo sielä paikallaan ollenkaan. Kuvassa on ku auto leimattu vasta.JoonasH kirjoitti:Jossai vaihees kerroit tosta rekkarien sioittelu hommasta: toivottavasti toi takapään rekkarin siotus on väliaikanen tai vähintään näyttelyihin helposti irrotettavissa oleva; ei oikeen sovi silmään/auton tyyliin. Muilta osin oikeenkin nätti "old-school"-styling mun mieleen, varmasti monen muunki.Jube kirjoitti:Tämmösen koslan väsäsin.
Niin joo.... Onko ysit takana?jpk kirjoitti:Sinä sinä,SMC:n D.Jube kirjoitti:jpk kirjoitti:Millaset vanteet tulossa? Käsittääkseni mulla SUN haaveilemat vanteet,olit kuulemma himoinnu kovasti![]()
![]()
Vai ketä tarkoitit?
Ei,valitettavasti. Ei tullu vaikka pieniä toiveita olikin,pitää vielä hetki ihmetellä. Mieli kyllä kovasti tekis,jäi vähän keskeneräisen näköiseksi. Sovittiin että vaihdetaan mikäli vanteita tulee ja tarve olis. Oishan se...Jube kirjoitti:Niin joo.... Onko ysit takana?jpk kirjoitti:Sinä sinä,SMC:n D.Jube kirjoitti:jpk kirjoitti:Millaset vanteet tulossa? Käsittääkseni mulla SUN haaveilemat vanteet,olit kuulemma himoinnu kovasti![]()
![]()
Vai ketä tarkoitit?
Niitä ei vaan taida enään tullajpk kirjoitti:Ei,valitettavasti. Ei tullu vaikka pieniä toiveita olikin,pitää vielä hetki ihmetellä. Mieli kyllä kovasti tekis,jäi vähän keskeneräisen näköiseksi. Sovittiin että vaihdetaan mikäli vanteita tulee ja tarve olis. Oishan se...Jube kirjoitti:Niin joo.... Onko ysit takana?jpk kirjoitti:Sinä sinä,SMC:n D.Jube kirjoitti:jpk kirjoitti:Millaset vanteet tulossa? Käsittääkseni mulla SUN haaveilemat vanteet,olit kuulemma himoinnu kovasti![]()
![]()
Vai ketä tarkoitit?
Juu niin näytti olevan ihan siisti peli..Aki H kirjoitti:Hieno farkku livenäkin
Samaa oon minäkin miettiny.AkiVaa kirjoitti:Minun on nyt pakko kysyä, että mikä ihmeen eristeväri?epk kirjoitti:juuh , puskureista tulee pohjat ylös, jäi eristeväri välistä, nou hätä![]()
saa uuden värin tässä keväällä varmaankin niihin.
Minäki vissiin kyseisen auton näin Lappeenrannassa yksi päivä tässä viikon sisään.
Jälkeenpäin maali tuskin enää keittää, se keittää yleensä heti, tai lähimpien tuntien kuluessa ruiskutuksesta, oiskohan tässä kyseessä liikuntasaumatManu300cea24 kirjoitti:mikä ihmeen eristeväri?
Sepä se
Mikä se tosiaan on
joo elikkä taitaa tuo tartunta "väri" olla kyseessä, saumat eivät ole eläneet mihinkään vaan juurikin alimmasta kerroksesta eli lasikuidun/lasikuitupakkelin päältä maali kuplinut pois. Ensin tuli kupla jonka kun puhkaisi niin alta näkyi hiottu pakkelipinta, ilman pohja/hionta/pintaväriä.Benzo kirjoitti:Jälkeenpäin maali tuskin enää keittää, se keittää yleensä heti, tai lähimpien tuntien kuluessa ruiskutuksesta, oiskohan tässä kyseessä liikuntasaumatManu300cea24 kirjoitti:mikä ihmeen eristeväri?
Sepä se
Mikä se tosiaan on, jotka elävät, lasikuitu ja muovi eivät tykkää aina yhteiselostaan
tai jos maali lähtee kauttaaltaan, puskureista todennäköisesti jäänyt se tartunta-aine pois, mitä epk nimitti eristeväriksi
mä mitään näistä tiedä kunhan ajankuluks kirjoittelen, nimim: joskus jotain kuullu ja nähny, sillon tällön tehnykkin, mutta tätä nykyä varhaiseläkkeellä oleva taivaanrannan maalari