Olen ostamassa em autoa. Kilometrejä on mittarissa 610tkm. Muuten ihan siisti paitsi tuulilasin yläreunassa kiven iskuja ja alkavaa ruostetta. Kansi remontoitu vähän aikaa sit (kuititkin on). Kertokaahan mitä muuta autosta kannattaa tarkastaa? Onko kallis/hankala korjata tuulilasin yläreuna. Tiedosta kiitollinen ettei tulisi myöhemmin ylltyksiä!
Kannattaa tarkistaa helmat tunkin reikien ympäriltä ja hallitunkin kumien alta/ympäriltä sekä helman pääty sen L-muovin takaa.
Näissä yleensä jo kuppaa ja reilusti massan alla vaikkei päällepäin näy äkkiseltään mitään
Joo ei ovielä listan alla. Iskuista lie lähtenyt. Kylet maalattu uudestaan, takavalojen ympärys+sisäpuoli ok. Etu ovien helmoissa näkyy olevan vähän sanomista. taitaa olla tyyppivika?
Nelluh kirjoitti:Joo ei ovielä listan alla. Iskuista lie lähtenyt. Kylet maalattu uudestaan, takavalojen ympärys+sisäpuoli ok. Etu ovien helmoissa näkyy olevan vähän sanomista. taitaa olla tyyppivika?
Vaaka karmi o iha puhas, tiiviste uran alapuoli on vähä kuplinu. Kuskin puolen sähkö lasi ei nouse moottorin voimalla ihan ylös. Taka kontin lukon suoja (se pyöree siinä mihin avain tungetaan puuttuu. Saakohan mistään uutta? Paljonka kannattas tarjota tuosta autosta? Pyynti 6800e apen vanha.
Nelluh kirjoitti:Vaaka karmi o iha puhas, tiiviste uran alapuoli on vähä kuplinu. Kuskin puolen sähkö lasi ei nouse moottorin voimalla ihan ylös. Taka kontin lukon suoja (se pyöree siinä mihin avain tungetaan puuttuu. Saakohan mistään uutta? Paljonka kannattas tarjota tuosta autosta? Pyynti 6800e apen vanha.
Varusteita on keskuslukko, kattoluukku,sähkölasit,abs jotain ihme valoja aurinkolipoissa, takapilarissa lukuvalot, peränsäätö, sähköpeilit ja ovissakin näkyy olevan valot. Siis ihan hyvin, ainakin enemmän kun edellisessä (200d stt turbo)
Vielä pari kohtaa jotka kannattaa katsoa ruosteen varalta:
- radioantennin läpivienti eli sisäpuolelta (mulla takaboksista)
- poistoilma-aukkojen alareunat takaboksin molemmin puolin (eiköhän w124:ssa löydy myös tuolta?)
- ja niinkuin ksutinen totesi niin tunkinreikien ympärys helmoissa on se perinteinen paikka joka kannattaa heti ekaksi tarkistaa
Eipä löytyny ruoste vaurioo taka boxsista suuttimien ja antennin kohdalta Sain muutenkin hinnasta pois. Joten auto on nyt minun Täytyy alkaa pikkuhiljaa rakenteleen sitä. Kyllä tuolla luulis muutama kilometri olevan edessäkin, jos noin paljon on kerta takana
No joo. Se oli tuollainen 5 rahaa. Täytyy tässä alkaa uusimaan mittariston valoja\keski konsoli kun ei paljon häikäse. Oliko juuri mersussa mittariston polttimot\paikat numeroitu, ettei sekaannusta pääsisi syntymään?
Nelluh kirjoitti:No joo. Se oli tuollainen 5 rahaa. Täytyy tässä alkaa uusimaan mittariston valoja\keski konsoli kun ei paljon häikäse. Oliko juuri mersussa mittariston polttimot\paikat numeroitu, ettei sekaannusta pääsisi syntymään?
Onnea uudelle autolle. Älä sitten ihmettele, jos mittarivalot eivät kirkastukaan uusilla polttimoilla: W124:ssä on muutenkin suht himmeät valot. Toki jos kaikki ovat palaneet, niin....
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi