No jos perä on hyvällä korkeudella ennen renkaitten laittoo eli tyhjänä niin sillon on jouset aivan OK.Toisaalta 8 rengasta ei paina aivan kauheesti,joten saataa olla väsyneet jouset pikkasen.
Tasonsäädön öljysäiliöstä voisit katsoa auton käydessä että kamaa virtaa eli öljyä pitää tulla paluuputkesta takasin säiliöön koko ajan.Jos ei tuu niin Danskun mainitsemaa vipua säätämään eli irrotat sen vivun kokonaan ja säädät sitä käsin,jos ei tapahdu mitään niin voit vaikka paineilmaa sinne säiliöön laittamalla varmistaa että ilmaantuu ainakin,sillai itse fixasin jo 3 vuotta sitten saman jutun ja on siitä asti toiminu.Öljyjen vaihto saattaa olla myös joskus ajankohtanen huoltotoimenpide
Yksi mahdollisuus että se säätötanko on poikki. Eli perän korkeudensäätöventtiili löytyy pelkääjän puoleisen takapyörän vierestä. Rengas pois ja katsoo paikan... ja jos on poikki se tanko niin uusi tilalle, maksaa ~40e. Voi se venttiili olla myös jumissa... crc:tä ruiskauttelet sinne ja pienen odottelun jälkeen varovasti heiluttelemaan. Voi jopa 'napsahtaa' toimimaan. Itse venttiili maksaakin sit ~400e joten toivottavasti se ei ole entinen. Mutta kahdesta mersusta toi tanko on ollut poikki, joten...
Tetroxide kirjoitti:Minkä merkkistä / nimistä hydrauliöljyä pitäs laittaa tuohon hydrauliöljypönttöön? ja kuinka paljon? tällä hetkellä öljyä on noin neljäsosa säiliöstä.
Veholla maksaa kyseinen hydr.öljy 12€.oiskohan ollu litranen purkki.
Mielestäni halpaa verrattuna samalla käynnillä ostamiini etujarrupaloihin 108€!! rupes suu vaahtoon ku kuulin hinnan
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen