Nyt on sähköpiuhojen kans vaikeuksia.
Hehkulta lähtee neljä hentosta piuhaa (0.75mm2)
Ruskee, on ilmeisesti maa.
Lila/valkonen, se kait menis startille.
Puna/ruusunpuna, siitä varmaan virtalukon Virta-asentoo.
Musta hehkunvalolle.
Rele tuntuis näin toimivan, mut mistä se haistelee koneen lämmön.
Muita hentosia piuhoja ei relellä ole.
Sit vähän kiikkisenpään.
Laatikkona on ilmeisesti se pienenpi loota.
Kingsdown tuottaa onkelmia, miten sen oikein kytkis.
Luin 300 "turbon" sähkökaavioo, siitä mitään tajuamatta. Tässä turbossa on ilmeisesti eri loota?
Sinne kait kuuluis asentaa rele, johon tulis piuha esim. laatikon vaihdevalitsemelta " R-asennossa" eikö laatikko tykkää sähkösestä kingsdownista peruutusvaihteella?
Entäs tää kierrosmittari, sekin kait on yhteydessä kingsdownille.
Sähkösiä katkaisimia on kaksi, toinen kait antaa käskyn lähtee ykkösellä liikkeelle kun painaa kaasua vähän reippaammin. Katkaisin koneen päällä kaasu vipstaakien joukossa.
Toinen katkaisin kait vaihtaa pienenmälle täydellä kaasulla. Tämä katkaisin on kaasupolkimen alla lattiassa.
Laatikosta en silti löydä kuin yhden ainoon solenoidin ja piuhan paikan, laatikon hännästä.
Vaihteen valitsimen juuressa, latikon kyljessä on neljä piuhaa.
ilmeisesti peruutusvaloille ja käynnin estolle vaihde päällä.
Kuinka tän kingsdownin ja varvikellon oikein kytkis?
