Goodyear F1 17" renkaat W202:ssa
Goodyear F1 17" renkaat W202:ssa
Miten rengasäänet ja onko ajettavissa suomen uraisilla teillä? W202 on kuulema rengasmelun suhteen ei niitä parhaiten suojattuja pelejä.
Eteen 225/45 ja taakse 245/40 olisi tarkoitus laittaa tai koko kierros tuolla kapeammalla.
Onko nuita GY F1 renkaita testattu milloin ja missä testissä?
Sillä kysyn kun eivät maksa mahdottomia ja löytyisi nuo valmistajan suosittamat 225/245 koot eteen ja taakse. Toinen mistä näyttää löytyvän kokoja olisi nokia nry mutta maksaa jo melkein 50% enemmän kierros.
Eteen 225/45 ja taakse 245/40 olisi tarkoitus laittaa tai koko kierros tuolla kapeammalla.
Onko nuita GY F1 renkaita testattu milloin ja missä testissä?
Sillä kysyn kun eivät maksa mahdottomia ja löytyisi nuo valmistajan suosittamat 225/245 koot eteen ja taakse. Toinen mistä näyttää löytyvän kokoja olisi nokia nry mutta maksaa jo melkein 50% enemmän kierros.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Jos kantavuus riittää kapeamalla myös taakse, laita ennemmin kapeammat joka nurkkaan, mukavampi ajaa. Ulkonäöllisesti taas leveämpi takana on aika mehukas.
Nimim. 235/35 - 275/30 ja kauhea ajaa, mutta on kaunis.
Nimim. 235/35 - 275/30 ja kauhea ajaa, mutta on kaunis.
- Audi A6 Avant (4G) TDI Q
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
- VW Jetta Mk1 G60 1982
- X166 GL350 BlueTec 2014
- VF212 E250CDI (EWB) 2010
- S203 C270CDI 2004
Takavanne on 8,5 tuumaa joten 225 on liian kapea taakse. Muuten kyllä kävisi. Lisäksi luistonesto vilkuttaa tai ei toimi jos ei ole valmistajan suosittamat koot alla.allu kirjoitti:Jos kantavuus riittää kapeamalla myös taakse, laita ennemmin kapeammat joka nurkkaan, mukavampi ajaa. Ulkonäöllisesti taas leveämpi takana on aika mehukas.
Nimim. 235/35 - 275/30 ja kauhea ajaa, mutta on kaunis.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
225/45 ja 245/40 renkailla on halkaisijassa eroa vain 6mm, väittäisin ettei luistonesto huomaa noin pientä eroa. oli w124 alla renkaat joissa halkaisijaeroa lähes 5cm ja ABS-merkkivalo syttyi vasta lähes 140km/h lasissa.AK47 kirjoitti:Takavanne on 8,5 tuumaa joten 225 on liian kapea taakse. Muuten kyllä kävisi. Lisäksi luistonesto vilkuttaa tai ei toimi jos ei ole valmistajan suosittamat koot alla.allu kirjoitti:Jos kantavuus riittää kapeamalla myös taakse, laita ennemmin kapeammat joka nurkkaan, mukavampi ajaa. Ulkonäöllisesti taas leveämpi takana on aika mehukas.
Nimim. 235/35 - 275/30 ja kauhea ajaa, mutta on kaunis.
S212 & W639
ABS ja ASR ovat kuitenkin eri asioita ja niissä on omat raja-arvot vaikkakin anturit ovat samat ja antaa samaa dataa boxeille. Elikkä ABS ei mulla ilmoittele mitään, mutta ASR kyllä vilkuttelee innokkaasti jos yhtään kaasua painaa. Tarkoitus on laittaa alle juuri sellaiset renkaat kuin tehdas suosittelee ja katsoa vieläkö vilkuttelee.-jorkki- kirjoitti:225/45 ja 245/40 renkailla on halkaisijassa eroa vain 6mm, väittäisin ettei luistonesto huomaa noin pientä eroa. oli w124 alla renkaat joissa halkaisijaeroa lähes 5cm ja ABS-merkkivalo syttyi vasta lähes 140km/h lasissa.AK47 kirjoitti:Takavanne on 8,5 tuumaa joten 225 on liian kapea taakse. Muuten kyllä kävisi. Lisäksi luistonesto vilkuttaa tai ei toimi jos ei ole valmistajan suosittamat koot alla.allu kirjoitti:Jos kantavuus riittää kapeamalla myös taakse, laita ennemmin kapeammat joka nurkkaan, mukavampi ajaa. Ulkonäöllisesti taas leveämpi takana on aika mehukas.
Nimim. 235/35 - 275/30 ja kauhea ajaa, mutta on kaunis.
Asiaan: Miltä GY F1:t alla kuulostaa ja tuntuu W202:ssa?
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Nyt on mulla S202:ssa alla GY F1:set mutta koossa 225/40-18 ja 245/35-18. Kokemusta ei ole vast kuin pari sataa, mutta kohtuu mukaviltahan nuo tuntuu. Tuossa koossa rengasmelu alkaa jo jonkin verra kuulumaan, mutta ainakaan vielä ei ole suuntavakavuus ongelmia. No kuukauden kuluttua ollaan varmasti paljon viisaampia, joten toivotaan parasta ja pelätään pahinta. No yksi asia ainakin parani, ei enään vaihteen vaihdossa ala vilkuttaa kolmiota kojelaudassa



SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Mitä kokoa oli vanteet ja renkaat ennen? Mitä kokoa on vanteen leveydet nyt, onko takana tuuman leveämmät eli E7.5 ja T8.5 tuumaiset? Mulla vilkuttaa kolmio kun nyt on edessä ja takana 225/45-17 ja vanteet edessä 7.5 ja takana 8.5 leveät. Hassun näköinen tuo takarengas nyt.Antti V kirjoitti:Nyt on mulla S202:ssa alla GY F1:set mutta koossa 225/40-18 ja 245/35-18. Kokemusta ei ole vast kuin pari sataa, mutta kohtuu mukaviltahan nuo tuntuu. Tuossa koossa rengasmelu alkaa jo jonkin verra kuulumaan, mutta ainakaan vielä ei ole suuntavakavuus ongelmia. No kuukauden kuluttua ollaan varmasti paljon viisaampia, joten toivotaan parasta ja pelätään pahinta. No yksi asia ainakin parani, ei enään vaihteen vaihdossa ala vilkuttaa kolmiota kojelaudassa![]()
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Ennen oli pyörät kokoa 225/45-17 ja vanne 8*17 ET30 läpi, nyt on etuvanne 8*18 ja takavanne 9*18, ET arvoa en ihan varmaksi muista, mutta muistaisin sen olevan 35 kummassakin.
Tuossa 17"
ja tuossa 18"
Tuossa 17"
ja tuossa 18"
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-