Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
tapiois
Sisäänajossa
Viestit: 36 Liittynyt: La 29.04.2006 22:17
Paikkakunta: Toholampi
Viesti
Kirjoittaja tapiois » Ti 01.05.2007 13:18
Eli rupes tuo moniventtiilikone nostaan painetta jäähdytysjärjestelmään, irroitin äsken kannen ja kas kummaa kannessa railo kakkos sylinterissä etukammion ja pakoventtiilin välissä.
Kuka hitsaa kansia? Autio ylivieskassa mutta löytyykö muita???
MB S210 -98 300 T TD
MB S124 -87 300 TD(T)
Ex.Crysler Grand Voyager 2.5 td
Ex. MB S124 -91 300 TDT 24v turbodiesel
[url=http://imageshack.us][img]http://img246.imageshack.us/img246/4373/dsc0199666sx2.jpg[/img][/url]
stefa
Vakiokalustoa
Viestit: 172 Liittynyt: Ti 15.07.2003 13:08
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti
Kirjoittaja stefa » Ti 01.05.2007 13:44
Kansipaja Rajamäki Kauhava ainakin hitsaa ja laitaa. Itelle on kaksi kantta tehnyt ja hyviä tuli.
Kinnunen
Valvoja
Viestit: 1065 Liittynyt: Ti 25.03.2003 17:27
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Kinnunen » Ti 01.05.2007 13:46
itekkin suosittelen tuota Rajamäkeä, on tullu kerran bemarin kansi hitsuutettua ja tuli vielä puolen vuoden takuu työlle.
-MB S212 250 CGI -10
-MB C124 E320 Coupe -94
-BMW M3 -08
-Husqvarna R320 AWD -14
JP74
Turbospesialisti
Viestit: 2781 Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka
Viesti
Kirjoittaja JP74 » Ti 01.05.2007 13:57
Pätevä paja tuo Autio siellä Ylivieskssakin on. Joskus jotain kansia isäukolle hitsannut, hyvä jälki tullut.
tapiois
Sisäänajossa
Viestit: 36 Liittynyt: La 29.04.2006 22:17
Paikkakunta: Toholampi
Viesti
Kirjoittaja tapiois » Ti 01.05.2007 15:47
Kyllä varmaan autiolla tulee hyvää jälkeä, mutta ku menee sinne niin tuntuu että vain ne tietää ja muut ei tiedä mitään. Kokemusta on
MB S210 -98 300 T TD
MB S124 -87 300 TD(T)
Ex.Crysler Grand Voyager 2.5 td
Ex. MB S124 -91 300 TDT 24v turbodiesel
[url=http://imageshack.us][img]http://img246.imageshack.us/img246/4373/dsc0199666sx2.jpg[/img][/url]
tapiois
Sisäänajossa
Viestit: 36 Liittynyt: La 29.04.2006 22:17
Paikkakunta: Toholampi
Viesti
Kirjoittaja tapiois » Ti 01.05.2007 15:56
Tässä olis kuva kannesta. Aika heikko kuva mutta kyllä sen huomaa
MB S210 -98 300 T TD
MB S124 -87 300 TD(T)
Ex.Crysler Grand Voyager 2.5 td
Ex. MB S124 -91 300 TDT 24v turbodiesel
[url=http://imageshack.us][img]http://img246.imageshack.us/img246/4373/dsc0199666sx2.jpg[/img][/url]
Artzi
Sisäänajossa
Viestit: 22 Liittynyt: Su 01.04.2007 17:01
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Artzi » Ke 02.05.2007 19:12
Oliko autossas muita ongelmia kuin tuo paineen nosto?? Esim. pomppiko lämpömittari?? tms??
M-B 180C aut. -99
tapiois
Sisäänajossa
Viestit: 36 Liittynyt: La 29.04.2006 22:17
Paikkakunta: Toholampi
Viesti
Kirjoittaja tapiois » Ke 02.05.2007 20:15
Normaali maantie ajossa ei mitään ongelmaa, mutta ku kierrokset laski alle 1500 niin loppu lämmöntulo sisälle ja lämpömittari nousi vajaaseen 100 asteeseen, maantieajossa 80 astetta. Eikä edes savuttanut harmaata.
Kansi lähtee kauhavalle hitsattavaksi.
MB S210 -98 300 T TD
MB S124 -87 300 TD(T)
Ex.Crysler Grand Voyager 2.5 td
Ex. MB S124 -91 300 TDT 24v turbodiesel
[url=http://imageshack.us][img]http://img246.imageshack.us/img246/4373/dsc0199666sx2.jpg[/img][/url]