190d 2.5 vetokoukku ja suurimmat sallitut vetomassat
190d 2.5 vetokoukku ja suurimmat sallitut vetomassat
Tarttis kesäks saada mersuun koukku, et pääsee venetraileria vetämää. Onkos kellää tietoa et kui painavaa jarrutonta ja jarrullista kärryä saa vetää -86 190d 2.5 autol?
mm
Rekisteriotteessa ne lukee aina.
Peräkärryn suurin sallittu massa jarruitta ja jarruilla.
Voin katsoa huomiseksi omastano jos sinun autossa ei niitä lue. nyt auto juopottelukeikan jälkeen muualla......
Peräkärryn suurin sallittu massa jarruitta ja jarruilla.
Voin katsoa huomiseksi omastano jos sinun autossa ei niitä lue. nyt auto juopottelukeikan jälkeen muualla......
203 cdi
123 200 d mr
+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua
w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
123 200 d mr
+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua
w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
Perävaunupainot
Jos ei ole merkintää on jarrullisen kok. paino sama kuin auton omapaino,jarruton puolet siitä.
Loukkis kirjoitti:Juu ei ole merkintää minulla. Tarkastin asian oikein, että en turhaa kysele:D
Kulkuneuvot:
Fiat Adria Win peltikuorinen ainakin kesän ajossa.
VW Transporter Syncro 4X4 avolava 2,4D -97 rankempaan maastoon.
Mönkijä Kymco MXU 500 kun ei volkkarillakaan enää pääse.
Vito 639 matkailuauto kierretty 2017 12 maassa +Suomessa seisonnassa talviautoksi kai päätyy.
Mb 220 cdi 202 kori seisonnassa.
Fiat Adria Win peltikuorinen ainakin kesän ajossa.
VW Transporter Syncro 4X4 avolava 2,4D -97 rankempaan maastoon.
Mönkijä Kymco MXU 500 kun ei volkkarillakaan enää pääse.
Vito 639 matkailuauto kierretty 2017 12 maassa +Suomessa seisonnassa talviautoksi kai päätyy.
Mb 220 cdi 202 kori seisonnassa.
Re: Perävaunupainot
[/quote]waari kirjoitti:Jos ei ole merkintää on jarrullisen kok. paino sama kuin auton omapaino,jarruton puolet siitä.
Jos tedas ei ole rajannut pienemmäksi.