Väykky ja lastenistuin
Väykky ja lastenistuin
Tähän on tultu eli perheen lisäystä on vuoden loppupuolella tulossa ja martta kyselee kaikenlaísia hankalia kysymyksiä hanttarin airbagistä...
Elikkäs missään ei ole avainta tai katkaisijaa jolla tuon saisi kytkettyä pois.
Kuulin notta tuossa voisi olla lastenistuimen tunnistin joka toimii mersun oman lastenistuimen kanssa, mutta entäs muiden lastenistuinten ja pitääkö huhu ylipäätänsä paikkaansa??
Vai pitääkö asentaa oma erillinen katkaisijansa?
Ja tuo kulkupelihän on 300 tdt -98
Elikkäs missään ei ole avainta tai katkaisijaa jolla tuon saisi kytkettyä pois.
Kuulin notta tuossa voisi olla lastenistuimen tunnistin joka toimii mersun oman lastenistuimen kanssa, mutta entäs muiden lastenistuinten ja pitääkö huhu ylipäätänsä paikkaansa??
Vai pitääkö asentaa oma erillinen katkaisijansa?
Ja tuo kulkupelihän on 300 tdt -98
Ei oppinut olutta ojaan kaada
Jostain olen saanut päähäni että nuo avaimella säädettävä airbagin poiskytkentä ei toimisi aina ihan 100%. Muistaakseni ihan jossain television auto-ohjelmassakin suositeltiin että poistaisi merkkiliikkeessä tuon bagin kokonaan, jos meinaa lasten turvaisuimen eteen sijoittaa... Mutta siis varmaksi tiedoksi en mene tuota väittämään. Kertokoot viisaammat lisää.
Hyundai i30 cw -08 1.6crdi
ex:W124 200 -88 bensa katalysaattorilla
ex:W124 200 -88 bensa katalysaattorilla
Parempi laittaa lapset ja vaimo taakse tai sitten vaimo ajaa ja mene itse taakse. Meillä on pojat 8 v 3v ja 7 kk ja nyt pari kuukautta vaimo on sitten istunut jo pienemmänkin aikana edessä.
Turvallisuus kysymys on myös se, että kun pikkuinen on hantin paikalla ja vähän rääkäisee, niin kuskin keskittymiskyky liikenteestä herpaantuu ja koko tilanne muuttuu vaaralliseksi.
Lapset taakse ja seuraavalle pysäkille parkkiin jos ovat tyytymättömiä. Kolmen pojan isänä olen tätämieltä ja kaikki olen saanut aina tyytymään takariviin.
Turvallisuus kysymys on myös se, että kun pikkuinen on hantin paikalla ja vähän rääkäisee, niin kuskin keskittymiskyky liikenteestä herpaantuu ja koko tilanne muuttuu vaaralliseksi.
Lapset taakse ja seuraavalle pysäkille parkkiin jos ovat tyytymättömiä. Kolmen pojan isänä olen tätämieltä ja kaikki olen saanut aina tyytymään takariviin.
E 270 CDIT A -00
Ford Mondeo 1.6 Hatchback -97
Ford Mondeo 1.6 Hatchback -97
nyt kannattaa martta opettaa, että ajon aikana ei sitä tuttia edes suuhun laiteta. on liian paljon riskeerattavaa pelissä. ja niin kun sundiz tuolla aiemmin kirjoitteli, niin ei todellakaan ole 100% varmaa poiskytkentä. ainoa varma on kun ei ole sitä pussia siellä. kyllä ne oppii siellä takana itsekseenkin olemaan, vaikka vähän aikaa se ottaa. tsemppiä vaan.pyhimys kirjoitti:Takana saavat olla kun itse ajan, mutta kun martta on yksin liikenteessä niin kuulemma helpottais jossain määrin jos on napero etupenkillä. Tutin takaisin suuhun laitossa jne..
Kakrut taakse !!! Kerroppa tämä uutinen Martalle ja sivistä hieman liikenneturvallisuudesta. Pikku kitinän takia ei henkee kannata riskeerata. Vauhdissa ei parane mitään tutteja viritellä...pyhimys kirjoitti:Takana saavat olla kun itse ajan, mutta kun martta on yksin liikenteessä niin kuulemma helpottais jossain määrin jos on napero etupenkillä. Tutin takaisin suuhun laitossa jne..
Väykyn takapenkille muuten mahtuu hienosti 3 lasten-istuinta rinnakkain (allekirjoittaneella tämä tilanne). Että vielä sulla on varaa lisätäkin tota katrasta...
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Jep, taakse. Meillä molemmat juniorit jatkuvasti takana ja ei juurikaan pysähdyksiä tuttien tai muidenkaan takia ole tarvinnut tehdä.
Kyllä ne siellä pärjää vaikka vähän itkua tulisikin.
Itse joskus testimielessä koitin penkkiä eteen ja mielestäni penkin pääntuki tuli niin ylös kojetaululle että esim. hirvikolarin sattuessa "suojana" ei ole kuin tuulilasi.
Kyllä ne siellä pärjää vaikka vähän itkua tulisikin.
Itse joskus testimielessä koitin penkkiä eteen ja mielestäni penkin pääntuki tuli niin ylös kojetaululle että esim. hirvikolarin sattuessa "suojana" ei ole kuin tuulilasi.
toyota
exät:
C 220T CDI Avantgarde -01
C 250 TDT Elegance -97
250 TD -92
190 E -92
exät:
C 220T CDI Avantgarde -01
C 250 TDT Elegance -97
250 TD -92
190 E -92