Hei te 300CE 24valven omistajat mitä teidän menopeli kulkee?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Avatar
Kimmo S.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 696
Liittynyt: La 12.07.2003 00:26

Re: niin

Viesti Kirjoittaja Kimmo S. »

260 E W124 kirjoitti:
ksutinen kirjoitti:Nää "paljonko kuljee" jutut menee vähän suoli24 puolelle jo.
Eiköhän kaikki autot kulje riittävästi ja jokainen joka tietää oman auton huippu nopeuden pitää sen vaikka omana tietonaan...
Eli anna muiden puhua aiheesta .. Kyllä tämä on mielestänä norm. autoilu-asiaa
Mielestäni ei sinun tarvitse määrätä mitä muut saavat keskustella ? vai?
Noh,noh.. ei parane ottaa hernettä nenuliin. Jatkakaa toki keskustelua, mutta toivottavasti kukaan ei postaa sekaan kuvaa mittaristostaan, jossa komeilee 2**km/h nopeus yleisellä tiellä... sorry vielä kerran, jatkossa olen hiljaa :roll:
Volvo 855 T-5R & V70R AWD
Avatar
tupis
Mersumies
Mersumies
Viestit: 676
Liittynyt: Su 20.04.2003 21:58
Paikkakunta: JNS

vai huiput

Viesti Kirjoittaja tupis »

mulla on ollu tollanen W123 300D ja veto loppu jo 145 ,eikä yhtikääs enempää
ja 124.200D: tuli katto vastaan jo 160
en kyllä ymmärrä näitä huippujen kehujia onko heillä niin iso mittarivirhe vai!
360 E: olen kelannut 220 ja ei tullut vielä rajoitinta vastaan ,vaan olis ollut vielä varaa kokeilla vaan piti saksan mootoritieltä kääntyä pois. dieselit kokeilin venäjän puolella jossa oli pitkä suora ja loiva alamäki.
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Re: vai huiput

Viesti Kirjoittaja Leka »

tupis kirjoitti:mulla on ollu tollanen W123 300D ja veto loppu jo 145 ,eikä yhtikääs enempää
ja 124.200D: tuli katto vastaan jo 160
en kyllä ymmärrä näitä huippujen kehujia onko heillä niin iso mittarivirhe vai!
360 E: olen kelannut 220 ja ei tullut vielä rajoitinta vastaan ,vaan olis ollut vielä varaa kokeilla vaan piti saksan mootoritieltä kääntyä pois. dieselit kokeilin venäjän puolella jossa oli pitkä suora ja loiva alamäki.
Niin oman mittarivirheeni jo kerroin.

Nyt kun tuli W124 200 D:stä puhetta en malta olla mainitsematta seuraavaa:
Ajelin pari viikkoa sitten lauantaina kaksi tuntia W124 200 D:llä -93 ja täytyy sanoa -anteeksi vaan 200 D:n omaajat- että kyllä se tuntui kohtuuttoman laiskalta. Kaasu oli monessa kohtaa ihan huomaamattakin pohjassa ja silti oli tunne lisäkiihtyvyyden tarpeesta. Oma auto tuntui heti perään tosi pirtsakalta ja tuli heti mieleen miten voi olla että w124:lle luvataan suurempi
huippunopeus. Onhan se aerodynaamisempi, mutta sen verran oli suuri ero kiihtyvyydessä moottoritienopeuksissa, että ihmetyttää.
Eksu
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 47
Liittynyt: La 05.07.2003 12:25
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Eksu »

Tuo oma 88-heppainen menee mittarin mukaan 160km/h (loivassa alamäessä melkein 180 :D ) ja mittarivirhe 100km/h:ssa on n. -8km/h.

Funtsin tuossa sunnuntaina pikkupikku krapulassa että pitäisköhän laittaa mutka putkeen? Kun ei noita alkuperäisiä 3.0 turbodieselseleitä juuri tarjolla ole. Taitaa jäädä tekemättä, mutta pitäähän sitä haaveilla ja itseään kiusata... :cry:
-Maailma tarvitsee esikuvia-
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mihaline kirjoitti:
Leka kirjoitti:Niin no 88 heppaa on ja tehtaan ilmoitus muistaakseni 150 tai 155 km/h.

Silti tuntuu kiihkeesti yläpäässä liikahtavan. 150:n jälkeen kiihtyvyys on oikeastaan suhteettoman hyvä verrattuna pienempiin nopeuksiin. (kai se on suuri tilavuus ja vääntö :shock: ).

Satasessa mittari kusasee 8 km/h ja 180:ssa jonkun verran lisää. Neulan olen saanut yli 180:n jonnekin 190 tienoille (pitäisi olla enemmän lukemia tuossa :) )

Ei mitenkään, että olisi mun nokivasara mikään raketti, mutta tehtaan ilmoitus vaikuttaa hieman pessimistiseltä.
Samansuuntaisia kokemuksia -84 300D, lasi menee tappiin, ja 80km/h vauhdista kiihtyy katkeamatta 150km/h mittarinopeuksiin vaivatta, 150 ja siitä ylöspäin vaati diiselille tyypillisesti aikaa, mutta vaivatonta ajaminen on kyllä kieltämättä lintta tiskissäkin ;)

Itsekkin olen -84 300D saanut 3päällä ja vähän yli 180km/h huippunopeudeksi moottoritiellä(ihan kostoks piti karstoja polttaa). Itse en tiedä paljon mittari valehtelee, mutta asteikko loppu mittarista kesken. Alla 14" 185 leveet renkaat. 4 lovinen laatikko.
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Leka »

Joku saattaa tuomita minut suoli24-tasolle, mutta kerrottakoon tämä silti.
Mainitsemani W124 200 D yksilön vauhtivarat tuli aamupäivällä koettua moottoritieolosuhteissa. 150:n jälkeen tuntui jo aika nihkeältä, mutta pitkään kaasu pohjassa ajon jälkeen viisarin sai hivutettua karvan verran yli 160.
Jokko Päivärinne
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1445
Liittynyt: To 13.03.2003 13:43

Uolevi...

Viesti Kirjoittaja Jokko Päivärinne »

Uolevi otti tasaiseslla mittariin 170km/h. Virhettä 100:ssa oli 5km/h.
Eli kyllä se 160km/h kulkee....
Se onkin 88hv:n.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12793
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: vai huiput

Viesti Kirjoittaja epk »

Leka kirjoitti:
tupis kirjoitti:mulla on ollu tollanen W123 300D ja veto loppu jo 145 ,eikä yhtikääs enempää
ja 124.200D: tuli katto vastaan jo 160
en kyllä ymmärrä näitä huippujen kehujia onko heillä niin iso mittarivirhe vai!
360 E: olen kelannut 220 ja ei tullut vielä rajoitinta vastaan ,vaan olis ollut vielä varaa kokeilla vaan piti saksan mootoritieltä kääntyä pois. dieselit kokeilin venäjän puolella jossa oli pitkä suora ja loiva alamäki.
Niin oman mittarivirheeni jo kerroin.

Nyt kun tuli W124 200 D:stä puhetta en malta olla mainitsematta seuraavaa:
Ajelin pari viikkoa sitten lauantaina kaksi tuntia W124 200 D:llä -93 ja täytyy sanoa -anteeksi vaan 200 D:n omaajat- että kyllä se tuntui kohtuuttoman laiskalta. Kaasu oli monessa kohtaa ihan huomaamattakin pohjassa ja silti oli tunne lisäkiihtyvyyden tarpeesta. Oma auto tuntui heti perään tosi pirtsakalta ja tuli heti mieleen miten voi olla että w124:lle luvataan suurempi
huippunopeus. Onhan se aerodynaamisempi, mutta sen verran oli suuri ero kiihtyvyydessä moottoritienopeuksissa, että ihmetyttää.
mitäs tollaselle w123 300d luvataan 0-100kmh?
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Kiihtyvyys 0-100 km/h

Manuaali 4v. 17,8-19,9 sek
Manuaali 5v. 17.8 sek
Automaatti: 19,2-20,8 sek

Huippunopeus:

Manuaali 4v. 148-155 km/h
Manuaali 5 v. 155 km/h
Automaatti: 143-150 km/h

Erot tulevat kahden eri tehoversion takia 80 ja 88 hv.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14211
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Mauri, mistä sait W123:n kiihtyvyydet? Mitä 230 E:lle luvataan? Tai no, jos sulla on, niin postaa kaikki...:-)

Oishan ne kyllä Hofnerin kirjasarjassa, vaan kun se on Joensuun kaupunginkirjastossa...
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12793
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Re: vai huiput

Viesti Kirjoittaja epk »

Leka kirjoitti:
tupis kirjoitti:mulla on ollu tollanen W123 300D ja veto loppu jo 145 ,eikä yhtikääs enempää
ja 124.200D: tuli katto vastaan jo 160
en kyllä ymmärrä näitä huippujen kehujia onko heillä niin iso mittarivirhe vai!
360 E: olen kelannut 220 ja ei tullut vielä rajoitinta vastaan ,vaan olis ollut vielä varaa kokeilla vaan piti saksan mootoritieltä kääntyä pois. dieselit kokeilin venäjän puolella jossa oli pitkä suora ja loiva alamäki.
Niin oman mittarivirheeni jo kerroin.

Nyt kun tuli W124 200 D:stä puhetta en malta olla mainitsematta seuraavaa:
Ajelin pari viikkoa sitten lauantaina kaksi tuntia W124 200 D:llä -93 ja täytyy sanoa -anteeksi vaan 200 D:n omaajat- että kyllä se tuntui kohtuuttoman laiskalta. Kaasu oli monessa kohtaa ihan huomaamattakin pohjassa ja silti oli tunne lisäkiihtyvyyden tarpeesta. Oma auto tuntui heti perään tosi pirtsakalta ja tuli heti mieleen miten voi olla että w124:lle luvataan suurempi
huippunopeus. Onhan se aerodynaamisempi, mutta sen verran oli suuri ero kiihtyvyydessä moottoritienopeuksissa, että ihmetyttää.
itellä 200d 8)

se voi olla et kyseinen 200d oli saksasta tuotu? niissähän on ruisku säädetty päästöjen takia aika pienelle, itse olen tuollaista saksan tuonti 200d:tä ajanut, ja voi v etttä kulki laiskasti, omasta on syöttöä ruuvattu isommalle ja ero tuollaiseen "saksa" tuontiin on kuin yöllä ja päivällä :twisted:
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Re: vai huiput

Viesti Kirjoittaja Leka »

epk kirjoitti:
itellä 200d 8)

se voi olla et kyseinen 200d oli saksasta tuotu? niissähän on ruisku säädetty päästöjen takia aika pienelle, itse olen tuollaista saksan tuonti 200d:tä ajanut, ja voi v etttä kulki laiskasti, omasta on syöttöä ruuvattu isommalle ja ero tuollaiseen "saksa" tuontiin on kuin yöllä ja päivällä :twisted:
Ei kyllä se ihan Suomi-auto oli.
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Re: vai huiput

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Leka kirjoitti:
epk kirjoitti:
itellä 200d 8)

se voi olla et kyseinen 200d oli saksasta tuotu? niissähän on ruisku säädetty päästöjen takia aika pienelle, itse olen tuollaista saksan tuonti 200d:tä ajanut, ja voi v etttä kulki laiskasti, omasta on syöttöä ruuvattu isommalle ja ero tuollaiseen "saksa" tuontiin on kuin yöllä ja päivällä :twisted:
Ei kyllä se ihan Suomi-auto oli.
Kyllä ne säädöt ajan kanssa menevät pieleen, ihan pumpun kulumisenkin takia. Omassa oli kanssa syötöt tosi pienellä kun ostin sen, eikä reagoinut ahtoihin. Käynnistyi 25 asteen pakkasessa aika heikosti ilman lohkoa. Sitten säädätin pumpun viimeisen päälle ja vaihdatin kaiken kuluvan ja nyt kelpaa, käy erittäin kauniisti tyhjää ja potkii todella reippaasti (varsinkin tänään kun on kostea keli :twisted: ), kulutus samassa kuin ennen.

Kunnon säädätys penkissä on ehdottomasti kaiken rahan arvoinen, itse syöttöä ruuvaamalla usein tuhoaa seossäädön totaalisesti.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12793
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

jep, näin taitaa olla, pumpun säädöllä saa ihmeita aikaan, oli kone sit 200d tai 300td 8)
Avatar
jm84
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Ti 17.01.2006 21:31
Paikkakunta: Haukipudas

Re: Hei te 300CE 24valven omistajat mitä teidän menopeli kul

Viesti Kirjoittaja jm84 »

Kryptonite kirjoitti:kattelin tossa tota italian kielistä omistajan manuaalia niin siinä lukee
että ei tää mun meno peli pitäs kulkee kun 232km/h huippunopeus
235km/h jos repii katalysaattorin huit vittuun. Manuaali kulkee 240km/h. ajattelin että onko joku tesminy/vedättäny loppuun omansa että kulkeeko tön vai kulkeeko jonkun kovempaakin. Ajattelin vaan kysyä. en uskalla oikeen ite lähtee päästeleen kun heti sie on poliisit kytiksellä. mutta onko joku tesminy omansa?

Itselläni oli 300E - 24 (4-vaihteisella automaatilla). Sillä kokeilin kerran huippuja, nopeusmittari näytti 252km/h ja kierroksia siinä vaiheessa 7000rpm. Nopeusmittarin näyttämä oli se 252km/h, mutta mikähän oli todellinen nopeus? :?
s124 300TDT -91 Powered by ppdiesel
s123 300TD -81/84 PR Diesel

Exät: W124 300E - 24 -89
W124 250TD -91
BMW 525i -91
Audi 100 2.2CS
Ein
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 6
Liittynyt: Pe 06.10.2006 00:29

Viesti Kirjoittaja Ein »

Jysäytin 190E 2.6L mittariin 220kmh ja mittari valehtelee siinä 100kmh -6 ja seki on mitattu poliisin tutkaan :D Mutta luultavasti toi huippu nopeus on siin 210kmh. Sit menee off-topick meno ei ollu niin hurjaa kuin kelkalla 200kmh ja seki oli sit poliisin tutkaan. :D piti sanoa ku tässä noita huippuja kerta kerrottiin.
MB C200K -01
Avatar
Eicca_
Mersumies
Mersumies
Viestit: 730
Liittynyt: Ti 09.05.2006 05:55
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

300tdt meni 197km/h saksan maalla gps:sän mukaan, ei huono kummiskin 2km/h yli tehtaan lupaaman :D :D
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Avatar
Lepisto
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 263
Liittynyt: La 17.02.2007 21:38
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Lepisto »

Ajelin tuossa yksi päivä Nokia - Tampere moottoritietä, aika nopeastihan se meni, kun mittarissa näkyi jossakin kohtia 684km/h. Kierroksia oli siinä vaiheessa se 2000rpm. :shock:
C124 300ce 24v sportline -91
W202 C280 -94
R170 SLK 230 -03
Zinovjev
Mersumies
Mersumies
Viestit: 599
Liittynyt: Su 13.05.2007 22:59

Viesti Kirjoittaja Zinovjev »

Lepisto kirjoitti:Ajelin tuossa yksi päivä Nokia - Tampere moottoritietä, aika nopeastihan se meni, kun mittarissa näkyi jossakin kohtia 684km/h. Kierroksia oli siinä vaiheessa se 2000rpm. :shock:
Aika kovaa. Ei taida olla ihan vakiokonekkaan?
Avatar
rainerb
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 268
Liittynyt: Ma 06.02.2006 10:02
Paikkakunta: Oulu

Kovaa menee.

Viesti Kirjoittaja rainerb »

Eilen kun Oulun moottoritietä päästelin, niin mittarissa näkyi 306175! Ilman pumpun ruuvausta. Funtsi sitä, NASA!

No se siitä. Kuiteniin -92 300TD, 12-venttiilinen, jaksaa nostaa mitarin tuonne 190:iin. Pienet perheseatit TDI-koneella puskee ohi oikealta ja vasemmalta :-(
Avatar
Lepisto
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 263
Liittynyt: La 17.02.2007 21:38
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Lepisto »

Sun menopelihän kulkee sitten aika kovaa.

Noei, itse en ole päässyt edes kokeilemaan mitä tuo vekotin menee. 24venttiilinen 300ce se on, eiköhän tuo sen 240km/h ota.. 8)
C124 300ce 24v sportline -91
W202 C280 -94
R170 SLK 230 -03
Avatar
Jari Ke
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5429
Liittynyt: Ke 10.05.2006 11:54

Re: Kovaa menee.

Viesti Kirjoittaja Jari Ke »

rainerb kirjoitti:Eilen kun Oulun moottoritietä päästelin, niin mittarissa näkyi 306175! Ilman pumpun ruuvausta. Funtsi sitä, NASA!

No se siitä. Kuiteniin -92 300TD, 12-venttiilinen, jaksaa nostaa mitarin tuonne 190:iin. Pienet perheseatit TDI-koneella puskee ohi oikealta ja vasemmalta :-(
Oletko tarkistanu että kaasuvaijeri tosiaan aukaisee syötön täysin auki, tai ettei pakoputki ole tukossa tai jotain? Mielestäni spksitkin lupaa 2-alkuista huippunopeutta 300TD:lle ?

Minulla on hiukan sellainen käsitys että 300TD orkkissäädöolläkin tarjoaa kesäisellä märällä asfaltilla kahvaa sivulle kun reippaasti liikkeelle lähtee (normirenkailla) ? Näin ne jotkut on puhuneet liekkö sitten totta? Jos näin on niin ei kait VW -ryhmän alemman pään TDI:t kiusaa tee?
Avatar
rainerb
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 268
Liittynyt: Ma 06.02.2006 10:02
Paikkakunta: Oulu

300TD

Viesti Kirjoittaja rainerb »

No, en ole tarkistanut vaijeria. Säädöt ovat aika laihalla, kun savutuksen katsastusrajakin alittuu kirkkaasti. Ajattelin käydä tänä kesänä vähän ruuvauttamassa kunhan tulee sopiva hetki.

Ei tuo 300TD missään tapauksessa voi kovin terhakka kuitenkaan olla, vakiona vain 81 kW ja noinkin iso auto...
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12793
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

nyt o ukoilla 300TD ja 300TDT sekaisin , toisessa 114 heppaa ja toisessa 147...
Avatar
Jari Ke
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5429
Liittynyt: Ke 10.05.2006 11:54

Viesti Kirjoittaja Jari Ke »

epk kirjoitti:nyt o ukoilla 300TD ja 300TDT sekaisin , toisessa 114 heppaa ja toisessa 147...
No jo minä arvelin. Puhelin sedani TD:stä eli siitä 147:sta
Avatar
Mihaline
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 383
Liittynyt: To 17.04.2003 13:58

Viesti Kirjoittaja Mihaline »

300 tdt ei tarjoa perää sivulle varovasti tai varomattomasti lähdettäessä normirenkailla tai kapeammilla joten tuskin sitä tekee turbo sedanikaan. Jarrua vasten saa sitten sorvattua nakit vaikka räteille mutta eriasia onko se enää järkevää. 147 hv ei vielä vie kuuhun, joskin riittää arkiliikenteeseen...
MB 300D, MB 380 SEC, MB S600C.
Avatar
Eicca_
Mersumies
Mersumies
Viestit: 730
Liittynyt: Ti 09.05.2006 05:55
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

en kyllä että kunnossa oleva 300tdt tai dt tarjois perää sivulle paikaltaan lähtiessä kuivalla tai sateella, muuten omassa on jotain pahasti vialla :roll:
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Avatar
Wade
Mersumies
Mersumies
Viestit: 822
Liittynyt: Pe 19.11.2004 22:13
Paikkakunta: Taipalsaari-Journey Island

Viesti Kirjoittaja Wade »

Tere !

Sattulta tapaamani inttikaverin napalangon pikkuserkun käly kävi äsken suljetulla alueella suorittamassa karstanpoiston omistamallani W123 300 D:llä. Iltatähti on vm. 83 ja 534 000 +rapiat ajettu. Mittarivirhe on 80 nopeudessa +2 km/h (katsottu hiljattain näyttötaululla). Otti nelosella 176 km/h ja vitosella 182 km/h lasiin, kuulemma. Kiihtyvyys kylläkin katsottiin kuulemma almakasta, kommentoi peloton testipilotti. Ihan kohtalaisia lukuja mielestäni kuitenkin, koska todellista meni siis n. 170 km/h. (onko kukaan mitannut, onko mittarivirhe lineaarinen noissa vanhoissa VDO:n kamppeissa ?) Epäilen, että joku on joskus ruuvannut lossini pumppua hieman, itse en ole tehnyt muuta, kuin Liqui Molyn tököteillä pumpun puhdistuksen, säätänyt venttiilit ja käyttänyt laatuöljyjä koneessa.

Täytyypä pyytää häntä joku kerta uusimaan koe GPS mukana... :wink:

T; Wade
* Mustanaamion Mersulla on 320 hevosen voimat. *
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku

* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.

W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
Vastaa Viestiin