Pumpusta vaan vähän??? Siis onko kuitenkin 7mm tapit?? Minkä verran on tehotavoite??? Haluatko hyödyntää vakio pakosarjaa?? Onko voimansiirto päivitetty vastaamaan suurempia voimia?? Onko autossa ilmastointi??? onko vähäpäästöinen?? yms yms.
Juu eli vaki pumppu. mut tehtaa turbo kone, eli 603. loota 722.3. mielellää sellanen Turbo mitä käytettäs Sisu Diiseleis.. muttaku ei oo hajuukaa millasii niit on laitettu. pakosarjan laippa ei oo onhelma. Itsellä ois aavistus Holset HX50. mut onks paha? ja mistä/missä sais teetettuu uuden imusarjan HALVALLA..
Mercedes W163 400CDI, W124 varaosa autoja ja Saab 96😎
Vai hx50:stä meinaat. On sitten ainakin riittävän kokoinen eikä tosiaan herää kunnolla.
Mielestäni jos kerran vakiopumpulla aijot pärjätä niin kokoluokassaan joku hx35 on jo enemmän kuin riittävä. Riittää paljon pidemmälle kun mitä pumpussa ruoka ja vakio voimansiirto kestää. Ei kylläkään sovi vakio pakosarjaan sellainen ahdin joten uuden pakosarjan joudut ainakin tekemään / ostamaan.
Mihin tarvit uutta imusarjaa??? Turbon oma sarja on ihan hyvä pienillä muutoksilla.
Vai hx50:stä meinaat. Laughing On sitten ainakin riittävän kokoinen eikä tosiaan herää kunnolla.
Tuota nuin...kävin tuossa viikonloppuna kaverin 190:sen 300deen kyydissä ja se on laittanu siihen hx50:en ja pumppu on nimenommmaa vakio elementeillä. en meinannu ite ees uskoo ku kyydillä istuin ku rupes paineet nouseen jo 2000rpm kohdalla ja se kyllä kuluki ihan makiasti. tämä tarina on tosi ja kertoja elää.
tuohon vakio elementit ja 50hx nii on vähä utopiaa mut voi tietty ollakkin. omassa oli vakio pumppu ja ruuvvattu ihan loppuun ja 55hx 16 pesälllä ja 68/70 siivillä nii sain parhailllaan nostettua 0,7 ahot ja sekin oli tiukkaa,