Tässä nyt kun on kulunut aikaa kun viimeksi täällä olen käynyt ja kaikenlaista olen siinä ajassa ehtinyt tekmään, mutten silti kaikkea...
Ensinnäkin olen jokseenkin uhmakkaampi nykyään, mutta sehän nyt ei tähän asiaan kuulu alkuunkaan.
Kattelin tossa aikani kuluksi noita teidän antamianne linkkejä ja oitis heräsi se auton rakenteluinto sieltä jostakin sopukoista. Tosin tällä hetkellä se ei tule kuulonkaan, kun autossa on häikkää ja ne pitää ensin korjata alta poijes. Tässä muutenkin on tuon rahan kanssa tekemistä, kun lähden kurssille niin kuukausitulot on aikas pienet, muttah...
asiaan...
Olen saanut jo ne vanteet ja madalluksen Mersuun. Nätti se on ja tuolta löysinkin sellaisen hillitysti linjoja korostavan korisarjan. Etupuskuri ainakin kertoi olevansa AMG mallinen, mutta takapuskuri ei sitä ilmeisemmin ollut. En tiedä...pääasiahan on, että näyttää hyvältä
Nyt viimeaikoina on ruvennut kiinnostamaan tuo peräpään vaihtaminen...eli siis putkisto...
Kiinnostaisi laittaa sinne joku hieman pörisevämpi putkisto ja sellainen, mistä tulisi myös toinen pakoputken pää sieltä oikealta puolen. En kuitenkaan halua sellaista teinirääkynää. Sellainen putkisto, mikä korostaisi V6:n ääniä. Niin ja Suomenmaalta tämä kyseinen pitäisi saada ja mieluusti vaikka joku pakoputkifirma, joka tämmöistä voisi tehdä.
Itselläni kun ei järkyttävästi ole taitoa näissä autontuunaus asioissa niin siksi turvaudun joihin tämmöisiin firmoihin, jotka laittelee kaikkea kamaa kasaan.
Maalaukseenkin tuo kärry on menossa, kun maalipinta tällä hetkellä on niin järkyttävän ruma. Pyörröjälkiä koko pinta täynnä...kenties myllytetty?? En tiiä.
Erikoisemmanhan maalipinnan auto saa ylleen, kun siihen saa kerättyä rahaa. Eli maalaamoitakin olis tarkotus ettiskellä ja niitä hintoja.
Kaikkeahan sinne Mersuttimen sisällekin pitäisi tunkea, mutta ne ovat sitte sen ajan murhe.
Ja mun puolesta jengi saa sanoa omat mielipiteensä autoista ja tästä tuunauksesta. Musta oli mukava lukea noita teidän keskusteluja näistä teinituunaajista ja todellisesta herrasmiehen tuunauksesta. Onhan siinä välissä se "rakennan tyylikkään, mutta hillityn auton" -tyyli.
Ja eiköhän se niin mene, että jos ei tykkää niin ei tartte kyytiin tulla