Eli mersun kattoluukku tiputtaa hanttimiehen puoleisesta etunurkasta vettä sisään. Ei kivaa.
Vedenpoistoputkissa ei vikaa, putsattu ja vetävät hyvin. Mutta vuotopaikka ilmeisesti jossain luukun kaukalossa?
Itse en viitsi (=uskalla / osaa) alkaa tuota systeemiä purkamaan ja vikaa etsimään, joten jos Oulusta tai lähiseudulta löytyisi asiantuntemusta luukkujen suhteen niin kertokaa.
Veho on tietysti olemassa, muttaa... jos jossain muualla kuitenkin.
Kattoluukkuasiantuntijaa Oulun seudulla?
Kattoluukkuasiantuntijaa Oulun seudulla?
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex W124 300E-24 -91
Kattoluukku onkelmaa
Onko tullut vastauksia kattoluukkueksperteistä? Itse tarviisin uudet nostimet kattoluukkuun, koska entiset on lievästi sanoen poikki.
Mulla kanssa noita vesiongelmia, tosin johtuvat noista nostimista.. Ite meinasin kokeilla rasvata sitä tiivistettä öljyllä tai vaseliinilla, jos se tiiviste turpoaisi tai muuten tukkisi niitä reikiä.
Nii, eli jos joku sattuu tietämään, mistä Oulun seudulla sais uudet nostimet kattoluukkuun, nii vois pistää samaan ketjuun viestiä. Ja jos on tietoa saako Veholta niin siitäkin vois viestiä laittaa!
Kiitos minun osaltani!
Mulla kanssa noita vesiongelmia, tosin johtuvat noista nostimista.. Ite meinasin kokeilla rasvata sitä tiivistettä öljyllä tai vaseliinilla, jos se tiiviste turpoaisi tai muuten tukkisi niitä reikiä.
Nii, eli jos joku sattuu tietämään, mistä Oulun seudulla sais uudet nostimet kattoluukkuun, nii vois pistää samaan ketjuun viestiä. Ja jos on tietoa saako Veholta niin siitäkin vois viestiä laittaa!
Kiitos minun osaltani!
MB w124 200D -88
Ei ole löytynyt kattoluukun korjaajaa, kukaan ei ole oikein ollut halukas tuollaista tutkimaan/purkamaan, ilmeisesti p*skamainen homma.
Loppujen lopuksi nuo vuodot on olleet sen verran vähäisiä, että kyllä tuon kanssa toistaiseksi pärjää.
Loppujen lopuksi nuo vuodot on olleet sen verran vähäisiä, että kyllä tuon kanssa toistaiseksi pärjää.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex W124 300E-24 -91