Millä opilla c-malli tonttiin?
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
Millä opilla c-malli tonttiin?
mikä ois hyvä sarja tipauttaa tota c-mallia? meneekö pelkillä jousilla?
power is nothing without control...
w202, -203 vai peräti -204? Itsellä 202:n classic ja pelkillä Eibachin jousilla varustettu. Ei paras pelkillä jpusilla mutta mulla ajaa asian.
"Niin, että kummasta mersusta puhutaan? Jos passaa niin puhutaan molemmista. Ja jos puheenaiheet loppuu niin hommataan lisää" -Uuno Turhapuro, lottovoittaja-
W124 CE300-24 1991
Ex W202 220b 1995
W124 CE300-24 1991
Ex W202 220b 1995
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
tosiaan sulla on toi D siellä perässä. se vissiin jonkun verran muuttaa asiaa. Eibachit on kyllä hyvät ajaa vakio iskareilla mutta "stance" on vähän pielessä, eli perä jäi hieman alemmas kun keula. Mut sitä varten on ne vaihdettavat kumit siellä jousen yläpuolella muistaakseni 8-23mm on säätövaraa niillä. Eibachit saa myös Dieseliin. Hintaa 300:n euron hujakoilla per sarja.
"Niin, että kummasta mersusta puhutaan? Jos passaa niin puhutaan molemmista. Ja jos puheenaiheet loppuu niin hommataan lisää" -Uuno Turhapuro, lottovoittaja-
W124 CE300-24 1991
Ex W202 220b 1995
W124 CE300-24 1991
Ex W202 220b 1995
[img][img]http://img516.imageshack.us/img516/1710/kuva008hk9.th.jpg[/img][/img]
Kehno kuva omasta, mutta kyllä siitä jotain osviittaa saa, kai.
Kehno kuva omasta, mutta kyllä siitä jotain osviittaa saa, kai.
"Niin, että kummasta mersusta puhutaan? Jos passaa niin puhutaan molemmista. Ja jos puheenaiheet loppuu niin hommataan lisää" -Uuno Turhapuro, lottovoittaja-
W124 CE300-24 1991
Ex W202 220b 1995
W124 CE300-24 1991
Ex W202 220b 1995
- peteracing
- Vakiokalustoa
- Viestit: 496
- Liittynyt: To 19.08.2004 19:43
Mulla on renkaat 215/40/18 ja vanteet 7,5X18, ET edessä huimat 42 ja takana 22 (eri ET koska taka-akseli on kapeampi ja vanteet tasaleveät, näin saa passattua renkaat tasalle).
Eibachin Pro-Kit lupasi madalluksen 30/30, mutta olikin edessä 25 ja takana 40. Eli kannattaa suhtautua pienellä varauksella valmistajan antamiin arvoihin, ellei ole säädettävä alusta.
Asiaan: Takana sulla ei ole mitään ongelmaa ellei ole 10" leveä vanne, edestä en osaa sanoa varmaksi, täydet kääntäessä voi jo ongelmia tulla mutta kuten edellä mainitsin kannattaa suhtautua varauksella myös valmistajan arvoihin ja toivoa, itsellä ei esim ollut mitään varmuutta ennenkuin oli kokeillut vanteiden kanssa.
Se on se ongelma kun ei ole rahaa/aikaa etsiä ja löytää juuri sitä oikeaa sarjaa jossa kaikki natsaa.
Eibachin Pro-Kit lupasi madalluksen 30/30, mutta olikin edessä 25 ja takana 40. Eli kannattaa suhtautua pienellä varauksella valmistajan antamiin arvoihin, ellei ole säädettävä alusta.
Asiaan: Takana sulla ei ole mitään ongelmaa ellei ole 10" leveä vanne, edestä en osaa sanoa varmaksi, täydet kääntäessä voi jo ongelmia tulla mutta kuten edellä mainitsin kannattaa suhtautua varauksella myös valmistajan arvoihin ja toivoa, itsellä ei esim ollut mitään varmuutta ennenkuin oli kokeillut vanteiden kanssa.
Se on se ongelma kun ei ole rahaa/aikaa etsiä ja löytää juuri sitä oikeaa sarjaa jossa kaikki natsaa.
"Niin, että kummasta mersusta puhutaan? Jos passaa niin puhutaan molemmista. Ja jos puheenaiheet loppuu niin hommataan lisää" -Uuno Turhapuro, lottovoittaja-
W124 CE300-24 1991
Ex W202 220b 1995
W124 CE300-24 1991
Ex W202 220b 1995
Käy hakemassa Autotekistä Intraxin -40 mm jouset, niin on ainakin suht alhaalla. Omasta C220D farmarista tipahti keula varmaan 70-80 milliä, ja perä hiukan vähemmän. Alla 235-35-19, ja keulassa raapii jonkun verran kantatessa. Et vanteissa kait n. 35, edessä 8,5'' ja takana 9,5'' Technomagnesiumit. Perästä on kaaret rullattu, eikä raavi ollenkaan. Jouset makso muistaakseni jotain 200 euron luokkaa.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=t ... d=56438740
Tuolla kuvakin.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=t ... d=56438740
Tuolla kuvakin.
--Teknik, sano ryssä kun saranan näki.--