mb 300 ce-24
mb 300 ce-24
elikkä kyseessä oleva auto lähtee huonosti käyntiin lämpimänä ja käyntiin lähdettyä käy jonkin aikaa kolmella pytyllä.missä hel...tissä on vika.virran jakaja putsattu,oli aika hapeetunut.vinkkejä?
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Ei mielestäni tuo ole suuttimista johtuvaa. Minusta voisi vika olla enemmän bensan saannissa. Eli bensa valuu takaisin tankkiin päin ja täksi starttauttaa. Myös voi johtua kipinän laadusta. Itsellä, kun oli kuluneet suuttimet, niin lähti kylmänä nätisti käyntiin, mutta lämpimänä sammui heti käynistyksen jälkeen ekalla kertaa. Kaasulla auttaen auto jäi käyntiin ekan käynistyksen jälkeen. Myös autossa voi olla joku ilmavaiva joka aiheuttaa ongelmia. Käykö auto muuten nätisti, kun moottori käy?
Väriseekö? Ajelehtiiko kierrokset yhtään?
Väriseekö? Ajelehtiiko kierrokset yhtään?
220.128 Black Mirror
Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että sytytysosat (piuhat, tulpat, kansi) vaihtamalla lähti moiset häiriöt pois
.
Toisella kertaa teki vastaavaa, niin syy löytyi siitä kun akku veteli viimeisiään. Näissä vehkeissä on niin helevetisti noita sähköhärpäkkeitä että jos akku ei ole täysin iskussaan rupeaa sytytyspuolella häiriöitä olemaan. Minulla käydä röpötti miten sattuu ja sammuili, mutta uusi akku kiinni ja toimii kuin enkeli.

Toisella kertaa teki vastaavaa, niin syy löytyi siitä kun akku veteli viimeisiään. Näissä vehkeissä on niin helevetisti noita sähköhärpäkkeitä että jos akku ei ole täysin iskussaan rupeaa sytytyspuolella häiriöitä olemaan. Minulla käydä röpötti miten sattuu ja sammuili, mutta uusi akku kiinni ja toimii kuin enkeli.

MB 300CE 24V
MB ML320
MB ML320
jees,elikkä virranjakajan kansi ja pyörijä vaihdettu>ongelma ei korjaantunut.röpöttää tyhjäkäynnillä alle 2000rpm ja edelleen huonosti käyntiin,tulpanjohdot mitattu>ok.sylintereiden pakolämmöissä kaikki muut sylinterit 110-120cels.mutta 3 sylinteri vain 70cels,ihme vika.suuttimia alan epäileen itsekkin.vinkkejä.
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Vaiha ristiin suutinta ja mittaa pakolämpö vai maksaako vaivan.rehtori kirjoitti:jees,elikkä virranjakajan kansi ja pyörijä vaihdettu>ongelma ei korjaantunut.röpöttää tyhjäkäynnillä alle 2000rpm ja edelleen huonosti käyntiin,tulpanjohdot mitattu>ok.sylintereiden pakolämmöissä kaikki muut sylinterit 110-120cels.mutta 3 sylinteri vain 70cels,ihme vika.suuttimia alan epäileen itsekkin.vinkkejä.
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Liekkö tuosta hyötyä kuitenkaan. Sillä rahalla ostais jo kohta suuttimet.koyama kirjoitti:Vaiha ristiin suutinta ja mittaa pakolämpö vai maksaako vaivan.rehtori kirjoitti:jees,elikkä virranjakajan kansi ja pyörijä vaihdettu>ongelma ei korjaantunut.röpöttää tyhjäkäynnillä alle 2000rpm ja edelleen huonosti käyntiin,tulpanjohdot mitattu>ok.sylintereiden pakolämmöissä kaikki muut sylinterit 110-120cels.mutta 3 sylinteri vain 70cels,ihme vika.suuttimia alan epäileen itsekkin.vinkkejä.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 43
- Liittynyt: Ma 15.05.2006 18:45
- Paikkakunta: Savo
Täällä kanssa sama ongelma. kylmänä lähtee hyvin käyntiin mutta sitten kun lämpöisenä sammuttaa ja hetken päästä koittaa käynnistää niin hörähtää kyllä melkein heti ja sammuu mutta sitten toisella tai kolmannella starttauksella jää kaasua apuna käyttäen käyntii mutta röpöttelee alle 2000rpm mutta sen yli toimii mainiosti. ajaessa ei huomaa mitään ongelmaa ja vedotkin on tallessa ja kun ajon jälkeen jättää pyörimään tyhjäkäyntiä niin hetken pyörii hyvin mutta alkaa sitten humpailemaan
.Virranjakaja,pyöriä ja tulpan johdot on vaihdettu, ei ollut niistä mitään apua. En ole ollut kovin kauan ollut Mersun omistaja joten ei näistä kovin paljon kokemusta ole. ja autohan oli tuo 300 ce-24 vm:92
