W168:n paljekatto

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
sjvirt
Sisäänajossa
Sisäänajossa

W168:n paljekatto

Viesti Kirjoittaja sjvirt »

Mersu sen olla pitää, tuumasi vaimo. :o

Nyt olen Saksassa tsekannut muutamia autoja ja saanut raakattua vaihtoehtoja ja viivalla on kaksi ´98 A 160:stä.

1. tapaus A 160 Avantgarde paljekatolla

2. tapaus A 160 Elegance peltikatolla

Kumpi parempi?

Autoilla ajettu 138 tkm ja 142 tkm, huoltokirjat, metallivärit, ilmastoinnit ja muut hilppeet kumpaisessakin kunnossa.

Itse kallistuisin ensimmäiseen, kunhan joku vahvistaa, että paljekaton kanssa pärjää. Tai jos se tyrmätään täysin, niin sitten ostetaan tavallinen peltipurkki.

Arvoisa raati voinee vahvistaa, että 160:nen on paljon 140:stä fiksumpi valinta, varsinkin kun näin käytettynä hintaeroa ei käytännössä ole.
Jani Anttila
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Jani Anttila »

Mulla oli omassani aikoinaan peltikatto ja nyt muijalla on tuo paljekatto. Pärjää hyvin, meillä ei ole ollut mitään ongelmaa. Tarkenee ihan yhtä hyvin, ei suhise, ei vuoda. Kaiken lisäksi se on kiva kesällä kun melkein koko katto aukeaa.

Tuota muijan autoa kun etsittiin niin ajettiin myös joitakin 140 malleja ja kyllä vain... 160 on paljon pirteämpi.

Ja tuleehan tuossa paljemallisessa avantgardessa muutakin kivaa, kuten puolinahkasisusta ja korinväriset helmat, ota ehdottomasti se!

ps. Meillä voisi olla myynnissä A160 -99 elegance, automaatti, paljekatto ja korinvärinen nahkasisusta. Taulussa taitaa olla alle 120tkm...
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
Matti R
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Matti R »

Saksalaisilla A-kerhosivuilla ei suositeltu paljekattoa koska sen kanssa on silloin tällöin vuoto-ongelmia. Sen vuoksi hommasin peltikattoisen eikä ole vuotanut :lol:
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Vastaa Viestiin