
flektin irroitus
flektin irroitus
eli kyseessä olis automaatti 300 ce 12 tappinen vuosikertaa -88, ilmeni sytytyksessä häikkää ja pitäis saada flekti tieltä pois että saa vedettyä virranjakajan irti... flektin kiinnityspultti on TODELLA tiukassa, enkä kehtais enää kovempaa vääntää ettei flekti hajoa... olisiko jollain hyvää vinkkiä kuinka irroittaa kyseinen pultti ilman syylärin irroitusta... 

300 ce -88
- pastori paholainen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 152
- Liittynyt: Ti 01.03.2005 19:03
- Paikkakunta: etelä pohjanmaa
sama
tossa omassa 300 tdt on flekti vain yhellä ruuvilla kiinni. syyläri pois niin mahtuu jotain tekemäänkin.
mb 200d - 93
mb 220 cdi -01
yamaha xv se 1000 midnight special -86
fordson major- 58
---------------------------
ex:
mb e300 tdt -96 ( 124)
mb 190e sportline -91
mb 123 240d -79
ford mustang -70 ht 351cid cleveland 4v
chevrolet sportside -89 350cid
volvoja, opeleita, japseja,....monia muita
mb 220 cdi -01
yamaha xv se 1000 midnight special -86
fordson major- 58
---------------------------
ex:
mb e300 tdt -96 ( 124)
mb 190e sportline -91
mb 123 240d -79
ford mustang -70 ht 351cid cleveland 4v
chevrolet sportside -89 350cid
volvoja, opeleita, japseja,....monia muita
Ei sitä flektiä tartte irroittaa. Jakajan kansi lähtee sieltä välistä vaikka näyttää ettei lähtis. Pyörittelet sen flektin siihen asentoon että lapojen väli on isoin.Kansi on kiinni kolmella kuusiokoloruuvilla, se alimmainen on vähän hankala.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
mulle sanottiin alan liikkeessä, että auto on vielä vanhalla flektillä, uudemmassa mahtuu kuulemma tulemaan pois ilman sen kummempia purkutöitä... uudempi jää muutaman sentin ulommaksi... ei viitsisi käydä purkamaan syyläriä, kun eikös siellä syylärin lähellä ole myös automaattilaatikon öljynlauhdutin... tms.
ja sellainenkin mukavuus, että alin pultti virranjakajasta on joku insinööri katkaissut sisään... 


300 ce -88
Joo, lähtee se.miksu.s kirjoitti:Koita nyt uskoa että virranjakajan kannen saa pois ilman syylärin irroittamista.
Taitaa olla yksi väli flektissä sellainen, jonka kohdalla mahtuu tulemaan.
Ja jos haluaa ne siivet irti, saa ne irroitettua kun ensin ottaa tuulitunnelin kiinnitykset auki ja nostaa sen koneen etupään päälle.
Sitten mahtuu kädet syylärin ja flektin väliin

-Jani-
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
[quote="miksu.s"]Koita nyt uskoa että virranjakajan kannen saa pois ilman syylärin irroittamista.[/quote]
pitipä taas mennä uskomaan "ammattilaisia", niin kivenkovaan väittivät ettei mahdu tulemaan, mutta hupsista, kyllähän se sieltä tuli...
virranjakajan kansi oli jo aika pahasti hapettunut ja syöpynyt, että oli aika vaihtaa uuteen... kiitoksia vastanneille... 
pitipä taas mennä uskomaan "ammattilaisia", niin kivenkovaan väittivät ettei mahdu tulemaan, mutta hupsista, kyllähän se sieltä tuli...


300 ce -88