Moro,
Tuli hommattua Vito 108CDI vm.2000. Oliskos raadilla vinkkejä, mitä kannattaa ottaa huomioon, tsekata etukäteen ja mihin siis varautua? Autolla vedetty 107tkm.,,
-H
Viton vinkkilista
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Ruoste.
Kunnon ruostesuojaus autoon.
Cdi:ssä suutin vammaa jossainvaiheessa tiedossa.
Eipä noilla kilomereillä luulisi vielä muuta vaivaa olevan.
Termari ehkä, mutta sekin tulee vastaan sitten talvella. jos tulee
Nii, ja jos meinaat pitempään pidellä niin huoltohommat kannattaa tehdä.
Kaikki nesteet/öljyt uusiksi, suodattimet, jarrunesteet ym.

Cdi:ssä suutin vammaa jossainvaiheessa tiedossa.
Eipä noilla kilomereillä luulisi vielä muuta vaivaa olevan.
Termari ehkä, mutta sekin tulee vastaan sitten talvella. jos tulee
Nii, ja jos meinaat pitempään pidellä niin huoltohommat kannattaa tehdä.
Kaikki nesteet/öljyt uusiksi, suodattimet, jarrunesteet ym.
Mittaristo varmaan jossain vaiheessa hajoaa, mutta kyllä ne viat "ominaisuudet" sitten paljastuu. Tuota vito500tkm mainitsemaa ruostetta vastaan kannattaa suojautua jos pystyy. Pelti on todella huokoiste, joten se on vaikeaa.
Nyt sitten vain käynti turbotec:n juttusilla
.
Nyt sitten vain käynti turbotec:n juttusilla

Transporter T5 -03
vito 108Cdi -99 Ex auto
ford escort mk1 4x4 cosworth
vito 108Cdi -99 Ex auto
ford escort mk1 4x4 cosworth
Sisälokarit, onko? Säästää alustaa ja muutenkin niukkaa maalipintaa vaikka soralla ei tarttisi ajaakaan..
Mites toi suutinhomma CDI:ssa menikään; pitäiskö ne käyttää irti kun vielä saa helposti... vai oliko ne hehkut...
Jos auto on ollut vähänkään kauemman jossain autoliikkeessä seisomassa, niin heti kaikki nesteet uusiksi. Myös ABSien ja luistonrajoittimen toiminta kannattaa tarkistaa.
Seuraavaksi lisäkaukovalot kaupasta, jos ei ole... muuten odottaa yllätys syksyllä...
Mites toi suutinhomma CDI:ssa menikään; pitäiskö ne käyttää irti kun vielä saa helposti... vai oliko ne hehkut...

Jos auto on ollut vähänkään kauemman jossain autoliikkeessä seisomassa, niin heti kaikki nesteet uusiksi. Myös ABSien ja luistonrajoittimen toiminta kannattaa tarkistaa.
Seuraavaksi lisäkaukovalot kaupasta, jos ei ole... muuten odottaa yllätys syksyllä...
On siinä vakiona paremmat valot kuin tuossa w124 farkussa...valorautoja taitaa löytyä netistä tai oletkos käytettyä hakemassa, voisi olla tuolla Auto Lehtisellä Salon kupeessa, ainakin purettavissa autoissa on rautoja ollut näkyvillä.
(Itsellä on V ollut valoraudalla sekä lisäpitkillä että ilman, ja hyvin on pärjännyt, tuolla 124:llä on ollut aika huono näkyvyys, tosin on ne umpiotkin elämää nähneet 550 tkm vs. 200 tkm)
(Itsellä on V ollut valoraudalla sekä lisäpitkillä että ilman, ja hyvin on pärjännyt, tuolla 124:llä on ollut aika huono näkyvyys, tosin on ne umpiotkin elämää nähneet 550 tkm vs. 200 tkm)

Lisää tietoa: www.skg.fi