Alkaako 123:set loppua?
- Kestotähti
- Mersumies
- Viestit: 523
- Liittynyt: To 20.11.2003 09:40
- Paikkakunta: Turku
Alkaako 123:set loppua?
Itselle ehdottomasti tutuin Mersun malli on W123, joita on pihalla seissyt toistakymmentä, ei yhtaikaa mutta jokainen vuorollaan. Vielä puolitoista vuotta sitten noita loppumattomia miljoonatakseja löytyi joka toisen makasiinin pielestä. Tänä keväänä kun harrastusmielessä taas etsin samanlaista, homma ei tuottanut tuloksia. Olisi tarvinnut lähteä nosturillisen trailerin kanssa toiseen lääniin ja maksaa vähäosaisesta rungosta 800 euroa, kilvissä kulkevasta vehkeestä lähemmäs pari tonnia. Aikaisemmin noihin riitti muutama satanen, oli kärry sitten kunnossa missä hyvänsä.
Onko nyt niin, että merkittävä osa suomalaista ikuisen autoilun historiaa on rahdattu laivalla Afrikkaan? Uutisissa näytetään joka ilta väläyksiä kolmansien maiden kaupungeista, joissa poikkeuksetta huristaa vanha 123-mersuni tai sen yhdennäköinen sukulaissielu.
Tottahan se on ettei 123-mallin nokivasaralta saa henkeä pois millään. Luulisi ettei sentään kaikkia ole viety maastakaan. Mutta romuraudan hinta on noussut. Se voi nostaa vielä kulkevien autojen hintaa, siinä vaiheessa kun osan autosta voi jo luokitella romuksi. Huolestuneena täytyy nyt miettiä, mistä löytyy tilalle yhtä rauhallinen harrastepeli. Vanhoja W124:sia olen ajanut muutaman kerran, mutta ne ravistaa niin äkäisesti että lasit helisee. Ei ole minulle harrasteautoksi. Pitää olla vanhan ajan letkeää tunnelmaa ja rentoa meininkiä. Kuskin penkissä hetekan jouset ja tehoja riittävän vähän, jotta ehtii joka risteyksessä kuunnella Baddingin Paratiisin kertosäkeen alusta loppuun.
Onko nyt niin, että merkittävä osa suomalaista ikuisen autoilun historiaa on rahdattu laivalla Afrikkaan? Uutisissa näytetään joka ilta väläyksiä kolmansien maiden kaupungeista, joissa poikkeuksetta huristaa vanha 123-mersuni tai sen yhdennäköinen sukulaissielu.
Tottahan se on ettei 123-mallin nokivasaralta saa henkeä pois millään. Luulisi ettei sentään kaikkia ole viety maastakaan. Mutta romuraudan hinta on noussut. Se voi nostaa vielä kulkevien autojen hintaa, siinä vaiheessa kun osan autosta voi jo luokitella romuksi. Huolestuneena täytyy nyt miettiä, mistä löytyy tilalle yhtä rauhallinen harrastepeli. Vanhoja W124:sia olen ajanut muutaman kerran, mutta ne ravistaa niin äkäisesti että lasit helisee. Ei ole minulle harrasteautoksi. Pitää olla vanhan ajan letkeää tunnelmaa ja rentoa meininkiä. Kuskin penkissä hetekan jouset ja tehoja riittävän vähän, jotta ehtii joka risteyksessä kuunnella Baddingin Paratiisin kertosäkeen alusta loppuun.
Olen itsekin hommaamassa talviautoksi w123 koneella ja iällä ei väliä kunhan toimii mutta, arvokkaita ovat ne joilla kehtais ajaa nekin vähät mitä on on pohjoisessa.
MB 308d 91
Projekti:
MB 200 D W123 -81
Exät:
MB 240 D W115 -75
MB 240 D W123 3 kpl
MB 200 W124 -88
MB 200 D W124 -85
MB 200 D W124 -88
Projekti:
MB 200 D W123 -81
Exät:
MB 240 D W115 -75
MB 240 D W123 3 kpl
MB 200 W124 -88
MB 200 D W124 -85
MB 200 D W124 -88
- Kestotähti
- Mersumies
- Viestit: 523
- Liittynyt: To 20.11.2003 09:40
- Paikkakunta: Turku
...
Toiset kun lähtee Saksanmaalle auton hakuun, tuodaanpa me Lapista rekkakuorma ruosteettomia 123:siamw124 kirjoitti:Olen itsekin hommaamassa talviautoksi w123 koneella ja iällä ei väliä kunhan toimii mutta, arvokkaita ovat ne joilla kehtais ajaa nekin vähät mitä on on pohjoisessa.


Kaikki hyvä loppuu aikanaan...
Ei tarvitse kun seurailla liikennevirtoja autoillessaan. Totta se on W123.set alkavat olla katoavaa kansanperinnettä. Vähät vastaantulevat ovat useimmiten kolmeen kertaan jo jonkun loppuunajamana hylättyjä.
Mutta aina välillä tulee sitten vastaa loistoyksilöitä. Niin harvoin, että niihin tulee kiinnitettyä todella huomiota.
Mutta aina välillä tulee sitten vastaa loistoyksilöitä. Niin harvoin, että niihin tulee kiinnitettyä todella huomiota.
Elämä ilman aitanpolulla hörisevää ässämersua on kuin pilvinen päivä.
- Kestotähti
- Mersumies
- Viestit: 523
- Liittynyt: To 20.11.2003 09:40
- Paikkakunta: Turku
...
Harvinaisesta liikennevirrasta puheenollen, ajelin tänään ykköstietä Helsingin suunnasta Turkuun. Nopeutta oli hiukan päälle 120 km/h. Salossa olin moottoritien vasemmalla kaistalla, kun taustapeilistä alkoi lähestyä metallinsininen W123. Tein tilaa ja palasin oikealle kaistalle, jolloin tuo ruosteinen vaunu pyyhkäisi ylämäessä ohi
Sen verran ehdin nähdä, että se oli sedan-mallia ja takana luki Diesel. Vehkeessä täytyi olla 150 lasissa, niin äkkiä se katosi näkyvistä. Tulinkin siihen tulokseen että kyseisessä nokivasarassa oli harvinaisen terve kone, tai sitten kiihdytys oli aloitettu jo Helsingistä käsin 


Yksi vähemmän
Tällä viikolla Kehä I:stä ajellessani edelläni Subaru-katumaasturi ja W123 kolaroivat (ihan vaan peltivauroilla selvisivät, ei ollut kova jysäys, Mersu osui Subarun peräkulmaan).
Välittömästi lasinsiruja ym. kiertäessäni alkoi harmittaa, että pitikin sen sattua tuollaiselle vanhalle, kun ei niitä muutenkaan liikaa ole
W123:ssa oli keula apparin puolelta läjässä, toivottavasti joku vielä korjaa sen. En olisi edes ajatellut asiaa, jos siinä olisi kaksi nykyautoa kolaroineet.
Välittömästi lasinsiruja ym. kiertäessäni alkoi harmittaa, että pitikin sen sattua tuollaiselle vanhalle, kun ei niitä muutenkaan liikaa ole

W123:ssa oli keula apparin puolelta läjässä, toivottavasti joku vielä korjaa sen. En olisi edes ajatellut asiaa, jos siinä olisi kaksi nykyautoa kolaroineet.
- Kestotähti
- Mersumies
- Viestit: 523
- Liittynyt: To 20.11.2003 09:40
- Paikkakunta: Turku
Re: Yksi vähemmän
Vanhat isännät pitää usein mersujaan niin hyvässä kaskossa, että pellit uusitaan lähes kaikista kolareista. Tiedän 76-vuotiaan tapauksen, jonka W123 saa pari kertaa vuodessa uutta peltiä vakuutusyhtiön piikkiin. Viimeksi uusittiin keula, joka osui tietä ylittäneeseen peuralaumaan. Sitä ennen tehtiin vasen kylki, jonne lensi kivenmurikoita edellä ajaneesta rekasta. Autossa ei ole enää vanhaa ruosteista peltiä muualla kuin takaluukun kannessaLaffi kirjoitti:Tällä viikolla Kehä I:stä ajellessani edelläni Subaru-katumaasturi ja W123 kolaroivat (ihan vaan peltivauroilla selvisivät, ei ollut kova jysäys, Mersu osui Subarun peräkulmaan).
Välittömästi lasinsiruja ym. kiertäessäni alkoi harmittaa, että pitikin sen sattua tuollaiselle vanhalle, kun ei niitä muutenkaan liikaa ole
W123:ssa oli keula apparin puolelta läjässä, toivottavasti joku vielä korjaa sen. En olisi edes ajatellut asiaa, jos siinä olisi kaksi nykyautoa kolaroineet.

Tuo nyt riippuu täysin vahinkotarkastajasta, Meiltä meni -88 audi lunariin ja mitään muuta tarkastaja ei katsonut kun kilometrimäärän ja sen jälkeen autotalli.com ja hintatietoja.
Samoin kävi kaverin hieman erikoisemmalle autolle joka korvattiin summalla jolla vastaavaa ei saanut tilalle (ford escort rs turbo).
Eli veikkaampa että oli kuinka helmi vaihtotähti tahansa niin moni vahinkotarkastaja lunastaa pois esim 94-98 Volkkareita on paljon autovahinkokeskuksen sivuilla pienillä vaurioilla mutta korjaus ei kannata merkkiliikkeen tuntiveloituksen takia mutta näppäräsorminen saa edullisen käyttöauton.
Samoin kävi kaverin hieman erikoisemmalle autolle joka korvattiin summalla jolla vastaavaa ei saanut tilalle (ford escort rs turbo).
Eli veikkaampa että oli kuinka helmi vaihtotähti tahansa niin moni vahinkotarkastaja lunastaa pois esim 94-98 Volkkareita on paljon autovahinkokeskuksen sivuilla pienillä vaurioilla mutta korjaus ei kannata merkkiliikkeen tuntiveloituksen takia mutta näppäräsorminen saa edullisen käyttöauton.
vw golf variant -97,vw vento -96.
- Kestotähti
- Mersumies
- Viestit: 523
- Liittynyt: To 20.11.2003 09:40
- Paikkakunta: Turku
Minun vakuutusyhtiössä myös vahinkotarkastuksen hoitaa Veho, siksi varmaan vähän isommatkin remontit otetaan mielellään työn allesooppa kirjoitti:Tuo nyt riippuu täysin vahinkotarkastajasta, Meiltä meni -88 audi lunariin ja mitään muuta tarkastaja ei katsonut kun kilometrimäärän ja sen jälkeen autotalli.com ja hintatietoja.
Samoin kävi kaverin hieman erikoisemmalle autolle joka korvattiin summalla jolla vastaavaa ei saanut tilalle (ford escort rs turbo).
Eli veikkaampa että oli kuinka helmi vaihtotähti tahansa niin moni vahinkotarkastaja lunastaa pois esim 94-98 Volkkareita on paljon autovahinkokeskuksen sivuilla pienillä vaurioilla mutta korjaus ei kannata merkkiliikkeen tuntiveloituksen takia mutta näppäräsorminen saa edullisen käyttöauton.

Jos se minusta riippuu, niin ei ne kaikki W123:set häviä..
Tuollaista puuhastelen.. http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=6397
Tuollaista puuhastelen.. http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=6397
Tuli ympyrä ja tähti, Siitä se elämä lähti...
S204 200cdi -08
ex.S202 180 -00
ex.S202 250TDT Uncle-Benz -97
ex.Mercedes W123 2,5 turporiisseli -83
S204 200cdi -08
ex.S202 180 -00
ex.S202 250TDT Uncle-Benz -97
ex.Mercedes W123 2,5 turporiisseli -83
- Kestotähti
- Mersumies
- Viestit: 523
- Liittynyt: To 20.11.2003 09:40
- Paikkakunta: Turku
Noin sitä pitääArPi kirjoitti:Jos se minusta riippuu, niin ei ne kaikki W123:set häviä..
Tuollaista puuhastelen.. http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=6397

Suomalainen antaa liian helpolla periksi ja ostaa uuden Mersun. Vanhojen korjaaminen on sellainen kulttuuriteko jolle pitäisi myöntää EU-tukea

No nyt se sitten löyty vanha taxi ajettu 450tkm edellisellä omistajalla 90 luvun alusta tähänpäivään asti w123 vm.1981 200 d.Kilvistä hänet on poistettu vuosi sitten mic:kiä tosin täytyy vähän antaa muttei mahdottomasti ja jarruja laittaa jos ei sitten homma karkaa oikein käsistä.




MB 308d 91
Projekti:
MB 200 D W123 -81
Exät:
MB 240 D W115 -75
MB 240 D W123 3 kpl
MB 200 W124 -88
MB 200 D W124 -85
MB 200 D W124 -88
Projekti:
MB 200 D W123 -81
Exät:
MB 240 D W115 -75
MB 240 D W123 3 kpl
MB 200 W124 -88
MB 200 D W124 -85
MB 200 D W124 -88
- j.s.lehti.
- Mersumies
- Viestit: 915
- Liittynyt: Su 28.08.2005 22:03
- Paikkakunta: salo
Vanha mersu
SAisinkohan minä sitä EU tukea kun laitan tätä vanhaa mersua. Ei se muuten
tuulesta temmattu ole tämä EU tuki Tämmöstä EU rahaa sai joku ehkä viitisen vuotta sitten Tällainen nuori jolla oli jonkinlainen harraste auto .
Minäkin laitoin yhden Suparun koko sisustan uusiksi maksoi siinä 6000 vanhaa markkaa ja EU usta siihen rahat tuli siinä oli erikseen sitä varten
nainen joka hoiti tämän maksuhomman tämä kaveri ei saanut niitä rahoja
itse käyttöönsä Että tämmöstä pitäisi saada mutta eipäkai se onnistu
Terveisi j.s.lehti ja hyvää JUHANNUSTA kaikille.
tuulesta temmattu ole tämä EU tuki Tämmöstä EU rahaa sai joku ehkä viitisen vuotta sitten Tällainen nuori jolla oli jonkinlainen harraste auto .
Minäkin laitoin yhden Suparun koko sisustan uusiksi maksoi siinä 6000 vanhaa markkaa ja EU usta siihen rahat tuli siinä oli erikseen sitä varten
nainen joka hoiti tämän maksuhomman tämä kaveri ei saanut niitä rahoja
itse käyttöönsä Että tämmöstä pitäisi saada mutta eipäkai se onnistu
Terveisi j.s.lehti ja hyvää JUHANNUSTA kaikille.
Mää oon pikkaisen eri mieltä...
Kyllä niitä 123:sia liikenteessä näkyy, mutta tuppaavat olemaan aika hyväkuntoisia! (Täällä kehä III:n pohjoispuolella)
Epäilisin, että liikenteessä olevat 123:t ovat jonkun sortin harrastajien/ autostaan muuten huolta pitävien (ukkojen) silmäteriä.
Samaa ei voi sanoa 124 kannasta
Kyllä niitä 123:sia liikenteessä näkyy, mutta tuppaavat olemaan aika hyväkuntoisia! (Täällä kehä III:n pohjoispuolella)
Epäilisin, että liikenteessä olevat 123:t ovat jonkun sortin harrastajien/ autostaan muuten huolta pitävien (ukkojen) silmäteriä.
Samaa ei voi sanoa 124 kannasta

Timo P
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
- Etwas Anders
- Mersumies
- Viestit: 1056
- Liittynyt: Su 31.07.2005 15:07
- Paikkakunta: Pieksämäki
Kun kattoo uutislähetyksiä tuolta Libanonista tai Israelin palestiinalaisalueilta,niin melkein joka toinen auto näkyy olevan 123-sarjalainen,ja porukkaa kyydissä ku pipoa...eli ne vanhan liiton Mesen,jotka ei mene Afrikkaan asti,näkyy painuvan tonne Välimeren itärannikolle...Kyllä Mersumiestä lämmittää nähhä noin paljon klassikoita liikenteessä.

Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
Kyllä tulee joskus niin lohduttoman näköisiä yksilöitä vastaan,että huh huh.
Sitten kun harvoin näkee ikäänkuin uutuuttaan kiiltävän,ryhdikkään 123:sen,niin näky on uljas.
Sitten kun harvoin näkee ikäänkuin uutuuttaan kiiltävän,ryhdikkään 123:sen,niin näky on uljas.
W123 200 (2024-)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
W220 S320 (2017-)
W210 E200 A (2012-)
ex W220 S320 (2023)
ex w124 230E A (2008-2012)
ex 190E (2002-2008)
ex w123 230 (1996-2002)
Myönnetään, itsekin on tullut ihailtua kiillotettuja vanhuksia, mutta myös toinen näkökulma on ymmärrettävissä.Kyllä tulee joskus niin lohduttoman näköisiä yksilöitä vastaan,että huh huh.
Sitten kun harvoin näkee ikäänkuin uutuuttaan kiiltävän,ryhdikkään 123:sen,niin näky on uljas.
Vain helposti ylläpidettävistä autoista tulee kunnon rotta-autoja. Mua ainakin hymyilyttää nähdä ajossa auto, jossa kilometrit ja raaka käyttö näkyy, siihenhän ainakin noi diisselikoneiset on tehty. Sitäpaitsi rottakuosi on jotenkin auton luonnollinen olotila, sitä kohti se vääjäämättä pyrkii. Tarkoituksella tärvättyjä/lommoille potkittuja autoja en ymmärrä, mutta moni ulkoisesti vaatimaton ja lintahtanut kulkupeli saattaa olla teknisesti hyvässä kunnossa ja jatkuvassa ajossa vuodesta toiseen vaikka kilometrejä on takana enemmän kuin monella uudella edessään. Ja kaikki ei edes ole mersuja, vaan ihmetystä herätti eräänkin naisihmisen ensimmäisen sukupolven corolla joka on edelleen jokapäiväisessä kauppakassi-ajossa.
Se vaan vaatii enemmän energiaa ja rahaa pitää vanha auto hyvässä ulkoisessa kuosissa, kuin teknisesti käypäisessä kunnossa.
230E:tä automaatilla olen jonkin aikaa katsellut ja tällainen sitten tarttui kesälomalla mukaan, aito Suomi-auto. Rekisteröity 5.1.1982, joten mahdollisuus museokilpiin sillä valmistusvuosi ratkaisee. 
Peltipölärit sopii hyvin ainakin tähän anthrasit metallic - väriin. Musta sisusta on lähes uudenveroisessa kunnossa, myös kuskin penkki. Musta on hyvä väri siinä mielessä että uusia sisustan osia saa enää usein vain mustana. Kilometrejä on takana 213 000 minkä voi todeta myös huoltokirjan ja AKEn tietojen perusteella. Nokkaketju vaihdettu 100tkm kohdalla, joten sillä pitäisi mennä vielä 100tkm lisää. Viimeisen 10 vuoden aikana autolla on ajettu noin 30 tkm. Entisen omistajan tytär ei raaskinut aikaisemmin myydä pois perintönä saatua autoa, eli kuitenkin pitänyt kilvissä ja katsastanut joka vuosi. Ruosteen alkua on muutamissa paikoissa mutta hyvä massaus ja sisälokarit ovat auttaneet paljon. Tasonsäätö takana pitää auton ryhdikkään näköisenä. Työkiireiden vuoksi taitaa jäädä laittamatta museokilpiin tänä vuonna, mutta voihan sen tehdä sitten 5 vuoden jälkeenkin.
Peltipölärit sopii hyvin ainakin tähän anthrasit metallic - väriin. Musta sisusta on lähes uudenveroisessa kunnossa, myös kuskin penkki. Musta on hyvä väri siinä mielessä että uusia sisustan osia saa enää usein vain mustana. Kilometrejä on takana 213 000 minkä voi todeta myös huoltokirjan ja AKEn tietojen perusteella. Nokkaketju vaihdettu 100tkm kohdalla, joten sillä pitäisi mennä vielä 100tkm lisää. Viimeisen 10 vuoden aikana autolla on ajettu noin 30 tkm. Entisen omistajan tytär ei raaskinut aikaisemmin myydä pois perintönä saatua autoa, eli kuitenkin pitänyt kilvissä ja katsastanut joka vuosi. Ruosteen alkua on muutamissa paikoissa mutta hyvä massaus ja sisälokarit ovat auttaneet paljon. Tasonsäätö takana pitää auton ryhdikkään näköisenä. Työkiireiden vuoksi taitaa jäädä laittamatta museokilpiin tänä vuonna, mutta voihan sen tehdä sitten 5 vuoden jälkeenkin.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Hinta oli yli 2kEUR. Tosin halvempiakin on tarjolla jos sellaisia haluaa.Kipsu kirjoitti:^
Nätti ku sika pienenäItsekkin ostin toisen 123:sen tänä kesänä. Saako kysyä paljonko kärsit tuosta? Oliko yli 2k€ vai vieläkö nämä on alennusmyynnissä?
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Juu, siellä olen ollut. Parissa viikossa ajelin noin 1300km ja olin vähän hämmästynyt miten monta w123:sta näkyi liikenteessä varsinkin Savossa ja keski-Suomessa. Kai sitä tutkailee muuta liikennettä vähän eri tavoin kun oli itselläkin kunnon menopeli alla.Leka kirjoitti:Juu, harvemmin tuollaisesta ihan nyt kahdella luovutaan. En ole varma mutta epäilen ihailleeni Matin löytöä viime viikolla Tuusulanväylällä. Auto oli matkalla Hyrylään päin, APx-xxx. Ajoin muutaman auton päässä teräskapselein vastaavasti motorisoidulla menopelillä
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24