katsoin netistä sen englannin kielisen selityksen joka oli anti-jerk lock on operating magnet, mitä virkaa tällä osalla on??? tällä hetkellä tilalla on rautalevy joka painaa syöttöruuvin päässä olevaa nappia koko ajan pohjaan ja hyvin toimii.
w124 300D ruiskutuspumpussa oleva möykky?????
-
kiisselimersu
- Sisäänajossa

- Viestit: 39
- Liittynyt: Ti 12.09.2006 20:50
w124 300D ruiskutuspumpussa oleva möykky?????
säädin kyseisestä autosta ruiskutuspumppua foorumin ohjeiden mukaisesti. kun kiersin syöttöruuvia auki niin paljon kuin mahdollista ( vajaa kolme kierrosta ) niin pumpun alaosassa oleva harmaa kantinen möykky johon tule kaksi sähköjohtoa, ampui takakannen irti kun laitoin sitä paikoilleen
katsoin netistä sen englannin kielisen selityksen joka oli anti-jerk lock on operating magnet, mitä virkaa tällä osalla on??? tällä hetkellä tilalla on rautalevy joka painaa syöttöruuvin päässä olevaa nappia koko ajan pohjaan ja hyvin toimii.
katsoin netistä sen englannin kielisen selityksen joka oli anti-jerk lock on operating magnet, mitä virkaa tällä osalla on??? tällä hetkellä tilalla on rautalevy joka painaa syöttöruuvin päässä olevaa nappia koko ajan pohjaan ja hyvin toimii.
"on se parempi ku uus venäläinen"
-
kiisselimersu
- Sisäänajossa

- Viestit: 39
- Liittynyt: Ti 12.09.2006 20:50
350 diesel
Itsellä hieman sama ongelma, välillä varsinkin vakionopeussäätimellä ajaessa tuntuu pari kolme nykäystä. Johtuuko kyseisestä vempaimesta?
-
kiisselimersu
- Sisäänajossa

- Viestit: 39
- Liittynyt: Ti 12.09.2006 20:50




