Eli sammu kun hiljensin vauhtia tietyömaan vuoksi....pitkän startin jälkeen sain vaivoin liikkeelle...kulki tosi vaivalloisesti tarvittavan 500 metriä.
Sen verran kerkesin katsoa vika näyttäisi olevan polttoaine puolella,kun irroitin letkun suodattimelta, niin vähän, jos tuskin ollenkaan näytti polttoainetta letkuista tulevan.
Enään ei käyntiin lähde...ainoastaan heikkoja yrityksiä, mutta vaikuttaa ettei saa polttoainetta.
HOX. Tankki aivan taysi! Ehdin vaihtaa uuden suodattimen ja ennen startti yrityksiä täytin suodattimen.
Olisiko vika tässä:= http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... t=orenkaat
JA missähän tuo pumppu Vitossa on sijaitsee?
Onko olemassa jotain pumppua itse tankissa?
VITO 112cdi sammui kesken ajon APUVA!
VITO 112cdi sammui kesken ajon APUVA!
MB Vito L 112 cdi 2001 nykyään Latviassa
Vw Caravelle TDI
Koskaan ei ole liian myöhäistä luovuttaa!
Vw Caravelle TDI
Koskaan ei ole liian myöhäistä luovuttaa!
- Rätyläinen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 97
- Liittynyt: La 30.09.2006 21:18
- Paikkakunta: Kalajoki
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... highlight=
Lukaseppas tuota
Lukaseppas tuota
ja jatkoa seuraa: polttoaine järjestelmä on ainakin täysin ilmaton (ei ainakaan letkuissa näy mitään)
Yritetty käynnistää erillisellä polttoaine astialla jolloin voi pois sulkea mahdolliset tukokset tankissa ja tulopuolella yleensä.
Startatessa yrittää käynnistyä mutta käyntiin saakka ei useista yrityksista huolimatta onnistuttu.
Suutinpuoli ilman vuotoja !!!!
Testasin myös starttia suuttimelle tuleva putki avattuna ja ihmetystä herätti hiukan, kun sieltä ei juuri polttoainetta tullut ainakaan paineella, ainoastaan hiukan vuotaen?
Epäilen että korkeapainepumppu on tullut tiensä päähän????
Löytyykö muita mahdollisia teorioita? Kaikki ehdotukset ovat tervetulleita!
Auto MB Vito 112 cdi L 2001 ajettu 415 000km.
Yritetty käynnistää erillisellä polttoaine astialla jolloin voi pois sulkea mahdolliset tukokset tankissa ja tulopuolella yleensä.
Startatessa yrittää käynnistyä mutta käyntiin saakka ei useista yrityksista huolimatta onnistuttu.
Suutinpuoli ilman vuotoja !!!!
Testasin myös starttia suuttimelle tuleva putki avattuna ja ihmetystä herätti hiukan, kun sieltä ei juuri polttoainetta tullut ainakaan paineella, ainoastaan hiukan vuotaen?
Epäilen että korkeapainepumppu on tullut tiensä päähän????
Löytyykö muita mahdollisia teorioita? Kaikki ehdotukset ovat tervetulleita!
Auto MB Vito 112 cdi L 2001 ajettu 415 000km.
MB Vito L 112 cdi 2001 nykyään Latviassa
Vw Caravelle TDI
Koskaan ei ole liian myöhäistä luovuttaa!
Vw Caravelle TDI
Koskaan ei ole liian myöhäistä luovuttaa!
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Pumpun o-renkaista juttua: http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... aat#352370
Mutta jos ei siinä vika, niin voi olla että joku suuttimista rikki.
Myös testesterissä kannattaa käyttää. Vikakoodit ja parametrit.
Mutta veikkaan kuitenkin korkeapainepumpun o-rengasvikaa, kun semmosta on ollut liikkeellä.
Mutta jos ei siinä vika, niin voi olla että joku suuttimista rikki.
Myös testesterissä kannattaa käyttää. Vikakoodit ja parametrit.
Mutta veikkaan kuitenkin korkeapainepumpun o-rengasvikaa, kun semmosta on ollut liikkeellä.
suutin numero 3 finaalissa joten täältä uusi:Yhden vehon hinnalla 4 uutta
http://www.uniteddiesel.co.uk/
katso myös specialtools tuolta sivulta
http://www.uniteddiesel.co.uk/
katso myös specialtools tuolta sivulta
MB Vito L 112 cdi 2001 nykyään Latviassa
Vw Caravelle TDI
Koskaan ei ole liian myöhäistä luovuttaa!
Vw Caravelle TDI
Koskaan ei ole liian myöhäistä luovuttaa!
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
testeri näytti että kolmonen rikki...testasivat uudella ....lähti käyntiin..... kielsin laittamasta Vehon " halpatuontisuutinta" ja tilasin Englannista uuden...oli tarkoitus vaihtaa uuteen elokuussa, joten kunhan vain saan suuttimen niin asennus ja auton vaihtoon.
MB Vito L 112 cdi 2001 nykyään Latviassa
Vw Caravelle TDI
Koskaan ei ole liian myöhäistä luovuttaa!
Vw Caravelle TDI
Koskaan ei ole liian myöhäistä luovuttaa!