Tulipa ostettua 123 lang 300D ja rattivaihteellinen automaatti.
Ja konsolis tietenkin hirveä taksi pönttö. Mutta edessä erillispenkit.
Taustoja tiedossa toistaiseksi aika vähän mutta taksissa ollut melko pitkään kun uusi mittari oli asennettu vielä 1994 vuonna. Km reilusti toisella miljoonalla.
Autossa on tällä hetkellä jo kolmannet kilvet.
Melkoinen ajo "nautinto" oli ajaa langi Inkoosta Kurikkaan ( n400 km). Varsinki kun menomatka taitettiin ML:llä.
Ulkoisesti auto suht siisti maalattu vuosi sitten mutta valumia ja roskia oli saanut samaan rahaan.
Etupenkit surkeat kuskin penkki sanomattakin selvää tosi huono.
Ja se pohja JÄRKYTTÄVÄ!!
Mutta nyt ajellaan sillä ku ehditään ja talvella olisi tarkoitus pellittää pohjaa uusiksi mahdollisimman paljon.
Olisi mukavaa jos lang projektin tai auton muuten vain omistavat ottaisivat yhteyttä ja antaisivat vinkkejä ja neuvoja.
Ja toisenkin langin ostan mielellään kilvettömän mutta suomi paperillisen.
Langi tuli taloon
Langi tuli taloon
ML 270 cdi
123 300D lang aut. -81
123 300D lang man. -79
ex vito 110TD
ex 124 300D
ex 201 250D
123 300D lang aut. -81
123 300D lang man. -79
ex vito 110TD
ex 124 300D
ex 201 250D
Pääsit ilman suurempia murheita perille?
Enkös mä sanonu että se pohja on ruma...
Sieltä on hitsattu aikojen saatossa ylä- ja alapuolelta ja jätetty ne vanhat roippeet roikkumaan. Mistä päättelit että mittari ois menny ympäri? Mää kun meinasin että siellä ois alkuperäinen konekin vielä?
Meinaakko kuinka paljon tehdä siitä uusiks? Ois kiva kuulla projektin etenemisestä!
Ja nyt repimään 124:n perää pois...
Enkös mä sanonu että se pohja on ruma...

Meinaakko kuinka paljon tehdä siitä uusiks? Ois kiva kuulla projektin etenemisestä!
Ja nyt repimään 124:n perää pois...
mikael
Oltiin Kurikassa 21.30.
Ainoa murhe pyyhkiän sulka meinasi irrota,mut onneksi niissä lipuissa oli rautalankaa...
Tuon kone asian tarkistan lähipäivinä sillä nyt on tiedossa kaikki alkuperäiset numerot.
Mielenkiintoinen seikka oli se et ku todellisuudessa ajoi 100 km niin mittariin tuli vasta 90 km.
Aika näyttä kuinka paljon tätä pirssiä rakennetaan
Ainoa murhe pyyhkiän sulka meinasi irrota,mut onneksi niissä lipuissa oli rautalankaa...
Tuon kone asian tarkistan lähipäivinä sillä nyt on tiedossa kaikki alkuperäiset numerot.
Mielenkiintoinen seikka oli se et ku todellisuudessa ajoi 100 km niin mittariin tuli vasta 90 km.
Aika näyttä kuinka paljon tätä pirssiä rakennetaan
ML 270 cdi
123 300D lang aut. -81
123 300D lang man. -79
ex vito 110TD
ex 124 300D
ex 201 250D
123 300D lang aut. -81
123 300D lang man. -79
ex vito 110TD
ex 124 300D
ex 201 250D
Näyttääpä tässä langissa olevan alkuperäinen kone.
Ja autohan on uudesta ollut taksi käytössä aina vuoteen 1995 saakka.
Ja tämä taksari on siitä luopunut 1998 kevät talvella.
Mutta mittarilukemaan ei ole vielä saatu tarkennusta.
Ja autohan on uudesta ollut taksi käytössä aina vuoteen 1995 saakka.
Ja tämä taksari on siitä luopunut 1998 kevät talvella.
Mutta mittarilukemaan ei ole vielä saatu tarkennusta.
ML 270 cdi
123 300D lang aut. -81
123 300D lang man. -79
ex vito 110TD
ex 124 300D
ex 201 250D
123 300D lang aut. -81
123 300D lang man. -79
ex vito 110TD
ex 124 300D
ex 201 250D