CLK madallus

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
MV
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ti 19.12.2006 21:38
Paikkakunta: Espoo

CLK madallus

Viesti Kirjoittaja MV »

Laitatin liikkeessä CLK:n alle H&R cup-kit alustasarjan (madallus 40mm). Etupäästä tuli mielestäni loistava, mutta takapää jäi ehkä hieman ylös. Eniten hämää se, että takapää on erittäin kova. Tuntuu, että joustoa ei ole juuri nimeksikään... Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia? Olen kuullut, että joissakin muissa automerkeissa pohjaalyöntikumit pitäisi vaihtaa... Onko ollut mersuilla sama homma? Vai mistä voisi johtua? Vai kuuluuko olla vaan tosi kova..? Eihän tuota hanuri kestä... :?
CLK 230 vm.2000
Avatar
pommac
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 212
Liittynyt: Su 05.06.2005 17:20
Paikkakunta: keski-suomi

Viesti Kirjoittaja pommac »

Tuohon alustasarjaan kuului siis uudet iskaritkin vai miten on :?:
Mercedes CLK 230 kompura -99
Toyota tercel -84 (meni paaliin)
Ex. porsche 911 coupe 2.7l

Mersut ja Porschet miehen tiellä pitää.
MV
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ti 19.12.2006 21:38
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MV »

Kyllä. Jouset + iskarit.
CLK 230 vm.2000
Avatar
pommac
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 212
Liittynyt: Su 05.06.2005 17:20
Paikkakunta: keski-suomi

Viesti Kirjoittaja pommac »

Ei nyt äkkiseltään tule mieleen kun, että taka iskarit ovat vain liian kireet.
Pohjaanlyöntikumithan ovat iskarien varsissa, mutta ei jaksa uskoa että pohjaavat kokoajan.

Vaihda taakse vakio iskarit ja tutki tilanne uudestaan.
Mercedes CLK 230 kompura -99
Toyota tercel -84 (meni paaliin)
Ex. porsche 911 coupe 2.7l

Mersut ja Porschet miehen tiellä pitää.
Vastaa Viestiin