
CLK madallus
CLK madallus
Laitatin liikkeessä CLK:n alle H&R cup-kit alustasarjan (madallus 40mm). Etupäästä tuli mielestäni loistava, mutta takapää jäi ehkä hieman ylös. Eniten hämää se, että takapää on erittäin kova. Tuntuu, että joustoa ei ole juuri nimeksikään... Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia? Olen kuullut, että joissakin muissa automerkeissa pohjaalyöntikumit pitäisi vaihtaa... Onko ollut mersuilla sama homma? Vai mistä voisi johtua? Vai kuuluuko olla vaan tosi kova..? Eihän tuota hanuri kestä... 

CLK 230 vm.2000
Ei nyt äkkiseltään tule mieleen kun, että taka iskarit ovat vain liian kireet.
Pohjaanlyöntikumithan ovat iskarien varsissa, mutta ei jaksa uskoa että pohjaavat kokoajan.
Vaihda taakse vakio iskarit ja tutki tilanne uudestaan.
Pohjaanlyöntikumithan ovat iskarien varsissa, mutta ei jaksa uskoa että pohjaavat kokoajan.
Vaihda taakse vakio iskarit ja tutki tilanne uudestaan.
Mercedes CLK 230 kompura -99
Toyota tercel -84 (meni paaliin)
Ex. porsche 911 coupe 2.7l
Mersut ja Porschet miehen tiellä pitää.
Toyota tercel -84 (meni paaliin)
Ex. porsche 911 coupe 2.7l
Mersut ja Porschet miehen tiellä pitää.