W203 alkuperäinen hälytin/sijainti
W203 alkuperäinen hälytin/sijainti
Moi,
Missäköhän tuo hälyttimen ohjausboxi sijaitsee?
haulla löysin viestejä jossa kerrottiin sen olevan apukuskin jalkatilassa.
Otin eilen maton pois, sietä löytyi vaan eristeitä ja johtonippuja sekä etuossa kiinni oleva " jalkapelti", otin senkin pois ei siellä alla ollut mitään
Konehuoneen puolella yritn myös etsiskellä, huonolla onnella
Autossa siis alkuperäinen hälytin, sisätilävalvonta ja poishinaus suoja
kiittää hän
Missäköhän tuo hälyttimen ohjausboxi sijaitsee?
haulla löysin viestejä jossa kerrottiin sen olevan apukuskin jalkatilassa.
Otin eilen maton pois, sietä löytyi vaan eristeitä ja johtonippuja sekä etuossa kiinni oleva " jalkapelti", otin senkin pois ei siellä alla ollut mitään
Konehuoneen puolella yritn myös etsiskellä, huonolla onnella
Autossa siis alkuperäinen hälytin, sisätilävalvonta ja poishinaus suoja
kiittää hän
Difference between men and boys is the price of the toys
W169 180 Cdi
W203 220 Cdi Sport Coupe
Honda Cbr 1000 F
Ex W126 500 SE
W169 180 Cdi
W203 220 Cdi Sport Coupe
Honda Cbr 1000 F
Ex W126 500 SE
- Jani Anttila
- Mersumies
Lähtisinpä purkamaan peräkonttia. Takapenkki pois tai pystyyn jos on kääntyvä mallia. Heti siitä penkin takaa löytyy peräkontin maton alta sellainen muovikansi. Sen alla on ainakin puhelinvarustukset +jotakin muita purkkeja.
edittiä... Enpä olekkaan enään niin varma asiasta. Jostakin mielen syövereistä tuli mieleen että hälyttimen ohjainrasia olisi peräkontin sivuverhoilujen takana.
No, eiköhän se jostakin löydy kun aikansa purkaa
edittiä... Enpä olekkaan enään niin varma asiasta. Jostakin mielen syövereistä tuli mieleen että hälyttimen ohjainrasia olisi peräkontin sivuverhoilujen takana.
No, eiköhän se jostakin löydy kun aikansa purkaa

S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
No, pikku ongelma ilmeni
Muuten hälytin toimii normaalisti paitsi että sisätilanvalvonta ei
Otin jo katossa olevan tutkan irti tarkistin mutta en siinä havainnut mitään erikoista, en kyllä mitannut piirilevyä, päällisin puolin oli ok
ajattelin tarkistaa seuraavaksi tuon boxin ja sieltä lähtevät kytkennät
pitäisi vaan löytää se laatikko
Muuten hälytin toimii normaalisti paitsi että sisätilanvalvonta ei
Otin jo katossa olevan tutkan irti tarkistin mutta en siinä havainnut mitään erikoista, en kyllä mitannut piirilevyä, päällisin puolin oli ok
ajattelin tarkistaa seuraavaksi tuon boxin ja sieltä lähtevät kytkennät
pitäisi vaan löytää se laatikko
Difference between men and boys is the price of the toys
W169 180 Cdi
W203 220 Cdi Sport Coupe
Honda Cbr 1000 F
Ex W126 500 SE
W169 180 Cdi
W203 220 Cdi Sport Coupe
Honda Cbr 1000 F
Ex W126 500 SE
Mun hälytin tekee seuraavaa: Sammutat auton, otat avaimen pois ja suljet oven(ei siis lukita). Parin minuutin päästä avaat oven ja jo pilli soi!!!
Oisko siin SAMissa vika? Välillä näyttöön tulee ilmoitus " Faulthy Display" joka vissiin viittais sihen ettei väylä saa yhtetyttä joka murkulaan? Vai?
Auto on W203 200CDI -01
Oisko siin SAMissa vika? Välillä näyttöön tulee ilmoitus " Faulthy Display" joka vissiin viittais sihen ettei väylä saa yhtetyttä joka murkulaan? Vai?
Auto on W203 200CDI -01
Kälytin
Omassani on kanssa hälytin ja sisätilan valvonta. Olen luullut sen olevan normaalia että saa naapurit hereille kun menee omaan lukitsemattomaan autoon. Eikös sen kuulu toimia siten. Mulla ei kyllä tule mitään virheilmoituksia. Sen sisätilan valvonnan saa pois päältä kun painat hälyttimen kytkimen alareunasta, hälyttimen valot vilkahtaa sen merkiksi että se otti komennon vastaan ja seuraavan lukituksen jälkeen se on taas päällä. Se täytyy tehdä joka kerta kun haluaa sen pois toiminnasta. Omassani jopa sisätilan lämmitin saa sen huutamaan aamulla, naapurit tykkää.
S205 C180 TA Premium -16 Oma kulkine
W176 A180 BE A -14 Vaimon silmäterä
Ex S204 C200 T CDI BE A -12
Ex W203 C200 CDI Classic -04
Ex W203 C180 Avantgarde -01
W176 A180 BE A -14 Vaimon silmäterä
Ex S204 C200 T CDI BE A -12
Ex W203 C200 CDI Classic -04
Ex W203 C180 Avantgarde -01
Tässä on asiaa, johon olen koittanut saada vastausta muissa topiikeissa.
Eli minullakin sisätilanlämppäri laukaisee hälytyksen ja haluaisin saada sisätutkan pois päältä.
Mitä tarkoitat "halyttimen kytkimellä"? Sitä elektronista avaintako? Minkä napin alareunaa? Mulla on tossa elektronisessa avaimessa vaan kolme nappia. Sulkemis- ja avausnapit ja takaluukun aukaisu.
Auto W203 C200K -01
Eli minullakin sisätilanlämppäri laukaisee hälytyksen ja haluaisin saada sisätutkan pois päältä.
Mitä tarkoitat "halyttimen kytkimellä"? Sitä elektronista avaintako? Minkä napin alareunaa? Mulla on tossa elektronisessa avaimessa vaan kolme nappia. Sulkemis- ja avausnapit ja takaluukun aukaisu.
Auto W203 C200K -01
Aikamme legenda takaisin F1 mersulle
Starilla näppäillä herkkyyttä pienemmälle ja eikös sille sisä tutkalle ole nappi siinä keskikonsolissa mistä sen saa pois??Zake kirjoitti:Tässä on asiaa, johon olen koittanut saada vastausta muissa topiikeissa.
Auto W203 C200K -01
Tuikutusta Oulun kuppeessa
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Koittakaa ymmärtää tietämättömyyteni, auto ollut vasta vajaan viikon mulla.
Eli, mikä on Star, tai miten saa hälyttimen herkkyyttä pienemmälle, tämähän olisi varmaan kaikkein paras ratkaisu, jos onnistuu.
Tossa mun autossa ei taida olla keskikonsolissa nappia varashälyttimelle.
Luin netistä löytyvää pdf käyttöohjetta, johon on linkki tällä mersufoorumilla, mutta se antaa vaan -01 mallille C240 ja C320 mallille ohjekirjan ja siinä oli keksikonsolissa mainittu joku hinausta varten oleva nappi kylläkin, sitäkään ei ole minun autossani.
Muistini mukaan keskikonsolissa mun autossa on ylhäällä napit penkinlämmittimille keskuslukitukselle (auki/kiinni) ja takapenkin niskatukien kaatamiselle, jos ulkoa oikein muistin.
Eli, mikä on Star, tai miten saa hälyttimen herkkyyttä pienemmälle, tämähän olisi varmaan kaikkein paras ratkaisu, jos onnistuu.
Luin netistä löytyvää pdf käyttöohjetta, johon on linkki tällä mersufoorumilla, mutta se antaa vaan -01 mallille C240 ja C320 mallille ohjekirjan ja siinä oli keksikonsolissa mainittu joku hinausta varten oleva nappi kylläkin, sitäkään ei ole minun autossani.
Muistini mukaan keskikonsolissa mun autossa on ylhäällä napit penkinlämmittimille keskuslukitukselle (auki/kiinni) ja takapenkin niskatukien kaatamiselle, jos ulkoa oikein muistin.
Tottahan me ymmärrämmeZake kirjoitti:Koittakaa ymmärtää tietämättömyyteni, auto ollut vasta vajaan viikon mulla.

Eli Star Diagnosis on diagnostiikka ohjelma joka on tarkoitettu mersuille.
Foorumilaisila noita joillakin on käytössä. Samat toiminnot kuin Vehon laitteessa eli voi ne varmaan vehollakin sen herkkyyden säätää.
Mulla itselläni on painikkeet josta hälytin saadaan pois ja se sijaitsee juuri siinä keskikonsolin nappi paneelissa. En kyllä ymmärrä miks sulla ei nappia ole? Se toinen nappi on kun autoa lähdetään hinaamaan niin hälyttimen saa pois sitä varten.
Tuosa laitteiden sijaintia:
http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP ... 525&SGN=23
Tuikutusta Oulun kuppeessa
Noniin selvishän tämäkin mysteeri lopulta.
Kun Simppa80 epäröi sitä, miksi nappi puuttuu minun autosta, aloin itsekin miettimään sitä tarkemmin.
Ajoin Veholle ja siellä selvisi, että autooni ei ole laitettu tehtaalla varashälytintä. Siinä on siis jälkiasennettu hälytin. No tämä ei tullut itsellekään mieleen heti siksi, kun se toimi kuitenkin auton oman kaukosäätimen kautta, niin luulin sen olevan tehtaalla laitettu.
Kun tämä selvisi, niin aloin tonkia autoa paremmin ja löysinkin todistuksen hälyttimen asentamisesta, jossa oli tietenkin hälyttimen merkki ja asennuksen tehneen liikkeen nimi. Jopa pienimuotoiset ohjeet hälyttimen käyttöön löytyi, joten pieni häpeänpuna on itsellä nyt.
Hälytin on ihan merkkikohtainen mersuun ja toimii auton can-väylän kautta,siksi siis toimintakin omien kaukosäätimien kautta ilmeisesti.
Soitin vielä asennuksen tehneeseen liikkeeseen ja varmistin, että miten sisätutkan saa pois päältä ja sain hyvät ohjeet ja nyt homma pelittaa sisälämpöpuhaltimenkin kanssa ilman turhia hälytyksiä.
Kun Simppa80 epäröi sitä, miksi nappi puuttuu minun autosta, aloin itsekin miettimään sitä tarkemmin.
Ajoin Veholle ja siellä selvisi, että autooni ei ole laitettu tehtaalla varashälytintä. Siinä on siis jälkiasennettu hälytin. No tämä ei tullut itsellekään mieleen heti siksi, kun se toimi kuitenkin auton oman kaukosäätimen kautta, niin luulin sen olevan tehtaalla laitettu.
Kun tämä selvisi, niin aloin tonkia autoa paremmin ja löysinkin todistuksen hälyttimen asentamisesta, jossa oli tietenkin hälyttimen merkki ja asennuksen tehneen liikkeen nimi. Jopa pienimuotoiset ohjeet hälyttimen käyttöön löytyi, joten pieni häpeänpuna on itsellä nyt.
Hälytin on ihan merkkikohtainen mersuun ja toimii auton can-väylän kautta,siksi siis toimintakin omien kaukosäätimien kautta ilmeisesti.
Soitin vielä asennuksen tehneeseen liikkeeseen ja varmistin, että miten sisätutkan saa pois päältä ja sain hyvät ohjeet ja nyt homma pelittaa sisälämpöpuhaltimenkin kanssa ilman turhia hälytyksiä.