Olisi muuten yksi kysymys jos joku osaa vastata. Miten tuon monitoiminäytössä olevan kellon ajan saa asetettua oikeaksi? Radio on 30 APS jos sillä on jotain merkitystä.
Itsellä myös Powerflashille menossa oma w202 200cdi, tosin vasta parin viikon päähän sain ajan. Kaiketi odottaessa homma tapahtuu? Puhuivat apaut 150 hv:n ja 360 Nm numeroista, jos edes sinnepäinkään menee, niin olen tyytyväinen. Pitäskö jotain erityista tuon EGR ohella huomioida ennen toimenpidettä?JSJ kirjoitti:No niin nyt on viriboxi poistettu ja Karalan softa sisässä.
Juu odottaessa tuo homma onnistui olisiko reilu puolituntia mennyt ja kaikki oli valmista. Mulle luvattiin 172hp ja 380Nm. Empä tiedä tarviiko tuossa mitään ihmeellistä huomioida itse ainakin ajoin vain hallille ja siinä se oli.haju kirjoitti:Itsellä myös Powerflashille menossa oma w202 200cdi, tosin vasta parin viikon päähän sain ajan. Kaiketi odottaessa homma tapahtuu? Puhuivat apaut 150 hv:n ja 360 Nm numeroista, jos edes sinnepäinkään menee, niin olen tyytyväinen. Pitäskö jotain erityista tuon EGR ohella huomioida ennen toimenpidettä?JSJ kirjoitti:No niin nyt on viriboxi poistettu ja Karalan softa sisässä.
Vastaampa itselleni jos tätä tietoa joku muukin joskus etsii. Eli kellon aikaa pääsi muuttelemaan radion kautta vasta kun koneeseen oli syötettynä navigointi CD.JSJ kirjoitti:Olisi muuten yksi kysymys jos joku osaa vastata. Miten tuon monitoiminäytössä olevan kellon ajan saa asetettua oikeaksi? Radio on 30 APS jos sillä on jotain merkitystä.
Onkos näissä uudemmissa läppäreissä edes tuota porttia enää.xr5t kirjoitti:joissakin usb adaptereissa ei ole kytketty kaikkia nastoja
itse käytän kaksi kommista pcmcia adapteria
Varaosanumero: A 612 070 02 87Jox kirjoitti:Täällä kun puhutaan nuista AMG suuttimista, niin kiinnostaisi mistä nuita saa?
Ilmeisesti Veholta ainakin. Onko nuita AMG suuttimia olemassa erilaisia vai tajuaako ne siellä Veholla jos menee ja sanoo, yhdet AMG suuttimet kiitos?
Tuleeko nuiden suuttimien mukana kaikki tarpeellinen vaihdettava, vai tartteeko erikseen ostaa esim. tiivisteitä? Nuohan käy ilmeisesti heittämällä tähän W203 facelift malliin? Kiinnostaa vaan siksi, jos tässä tulee tuommoinen CDI peli vaihdettua lähi aikoina.
Kaveri tarttes varmaan kanssa tommoset suuttimet väyryseensä, miten käykö samat suuttimet -99 mallin facelift 200cdi väykkyyn
Mesessähän on kaikkea enemmän, ei kannata kadehtia.hatemi kirjoitti:Vaikka oma kulkine onkin mikä on niin edellinen tankillinen minkä laskin ja missä oli mukana 25 varttimaililähtöä ja aika reilusti testaamista urku auki oli keskikulutukseltaan 6.2l
Jees, mikäpä siinä.norsu kirjoitti:Nähdään tuikku Mikalla. Itsellä ilta-aika jälkeesi, mikäli vanhus jaksaa perille...
Mikäpä siinä, tuleepahan tavattua.hatemi kirjoitti:Ilmoittelehan sitten kun olet karalaan menossa jos tuota autoa pääsis pällistelemään ihan luonnossakin.