Ari V. kirjoitti:Siisti peli, mutta mites siinä on tuo "vanha" maski?...... jos ysivitonen on.
noku, silloin kun ostin auton saksasta, niin joku juutopää oli vaihtanu siihen sec pellin, ja heti enstöikseni myin sen, eikä sitten siihen hetkeen löytynyt mistään E-peltiä, niin ostin sitte vanhemman mallin.
sitäpaitsi se on kolme kertaa halvempi kuin uudempi..
A k i kirjoitti:E-mallin konepelti/valojenlasit ja muuta se ei tarvikkaan. Komia
niin.. ja ajattelin että jos tummentais vielä ikkunat, ja perää täyy kans vähän laskea.
No ainakin näin kuvien perusteella se nököttää mun mielestä juuri sopivassa asennossa.
On muuten siisti, edestä kun tiputtais tota renkaan profiilia takakumin mukaiseksi.
Mitä mitä mitä Eikö tuo ole vähäpäästöinen vai oletko tullut vain siihen tulokseen ettei kukaan kiinnitä välijäähyyn ja ahtimeen huomiota katsastuksessa?
^ heh... ei varmaan tarvii ressaa siitä kun auto on Loos eikä Mersu, toihan on jo tehtaalta tullessa tollanen
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
eppu kirjoitti:Mitä mitä mitä Eikö tuo ole vähäpäästöinen vai oletko tullut vain siihen tulokseen ettei kukaan kiinnitä välijäähyyn ja ahtimeen huomiota katsastuksessa?
Tiedätkö miksi ahtimessa ja coolerissa on pulttikiinnitys
Eicca_ kirjoitti:^ heh... ei varmaan tarvii ressaa siitä kun auto on Loos eikä Mersu, toihan on jo tehtaalta tullessa tollanen
aivan niin kuin eicca tuossa mainitsi, niin nämä loossit ovat jo tehtaalta lähtiessä eri tekniikalla, ja kyseinen yksilö on rekisteröity kaikkineen varusteineen suomen rekisteriin.
Eicca_ kirjoitti:^ heh... ei varmaan tarvii ressaa siitä kun auto on Loos eikä Mersu, toihan on jo tehtaalta tullessa tollanen
aivan niin kuin eicca tuossa mainitsi, niin nämä loossit ovat jo tehtaalta lähtiessä eri tekniikalla, ja kyseinen yksilö on rekisteröity kaikkineen varusteineen suomen rekisteriin.
Eicca_ kirjoitti:^ heh... ei varmaan tarvii ressaa siitä kun auto on Loos eikä Mersu, toihan on jo tehtaalta tullessa tollanen
aivan niin kuin eicca tuossa mainitsi, niin nämä loossit ovat jo tehtaalta lähtiessä eri tekniikalla, ja kyseinen yksilö on rekisteröity kaikkineen varusteineen suomen rekisteriin.
kerro lisää !
niin.. samanlailla kuin hessun peli on löweri niin tämä on loos.
yksi kolmesta koskaan valmistetuista loos:seista
eli saksassa yhdessä pienessä pajassa tehty auto. tekevät siellä mitä ihmeellisimmillä tekniikoilla näitä autoja.
kerroin aikaisemminkin viimevuonna jossain topikissa, kun tuli viime kesänä käytyä siellä verstaalla vierailemassa.
Minkä verran ne siellä saksassa kasvattivat tammoja pellin alle vai onko peräti orihevosia ?
Nyyttonit julki,kansa vaatii !
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
[quote="dansku"][quote="koyama"]Minkä verran ne siellä saksassa kasvattivat tammoja pellin alle vai onko peräti orihevosia ?
Nyyttonit julki,kansa vaatii ![/quote]
107Kw +-10% [/quote]
Taitaa olla oikein jyllanninhevosia tässä tapauksessa
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.