Pakosarjan jousto-osan vaihto tietoa kaivataan
Pakosarjan jousto-osan vaihto tietoa kaivataan
Tuollainen proggis W124 300TD: tarttis tehdä. Uudet osat tuli tänään. Nyt sit varsinainen kysymys eli tartteeko pakosarjaa ruuvata irti vai meneekö uusi osa paikoilleen ilman isompia kommervenkkeja? Osahan on kiinni puolikuun muotoisilla klemmareilla kolmosen ja nelosen välissä pakosarjassa. Uusien osien mukana tuli myös putken pätkä joka ilmeisesti tulee sen varsinaisen jousto-osan sisään?
Re: Pakosarjan jousto-osan vaihto tietoa kaivataan
Tutkailin tänään tuota hommelia mutta en alkanu vaihtamaan vielä. Näyttäisi sille että ilman jälkimmäisen pakosarjan osan irroitusta homma ei onnistu. Ahtimen siivet on kunnossa ainakin ahtopuolella eikä väljyyttä akselissa tuntunut. Tulipahan tarkistettua sekin.Jari Ke kirjoitti:Tuollainen proggis W124 300TD: tarttis tehdä. Uudet osat tuli tänään. Nyt sit varsinainen kysymys eli tartteeko pakosarjaa ruuvata irti vai meneekö uusi osa paikoilleen ilman isompia kommervenkkeja? Osahan on kiinni puolikuun muotoisilla klemmareilla kolmosen ja nelosen välissä pakosarjassa. Uusien osien mukana tuli myös putken pätkä joka ilmeisesti tulee sen varsinaisen jousto-osan sisään?
Itse ainakin, kun jenkki mallin pakosarjaan tuota ähelsin jouduin irrottaan koko pakosarjan. Siinä se haitari on vaan toisessa päässä sarjaa. Euro pakosarja mulla sitten oli muutenki valmiiks irti, kun siihen sen vaidoin. Veikkaan, että helpoimalla pääset, kun suosiolla koko satsi irti...
W124 300DT -87 California
[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/benz.gif[/img][/url]
[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/benz.gif[/img][/url]