Elikkä hallinperukoila on 3 ehjää ja 1 tuhannenpaskana oleva valssi. Niin ja ropleemana on se että kukhaan ei tunnu tietävän mikä valssi on kysseessä! Valssissa on tuommonen logo mikä mulla avatarina nyt on ko alko niin hankalaksi tuo kuvan liittäminen tähä viestiin nii sitte näin... Niin son englannissa tehty valssi. Netistä olen löytäny vain ja ainoastaan tuon logon jonku muun vannevalmistajan sivulta sivua vain en ennää muista. Niin että kiitosta vain jos jotakikhaan apua löytys.
Niin nyt ensiksi kelpais ko valmistaja etes selviäis ...kuvan koko vantteesta voin tässä joskus laittaa jos sen saan joskus vielä onnistummaan helpommala :D
Näin minäkin muistelisin, että (melkein) jokaisesta vanteesta tuo merkki löytyy ja arvalla heitän merkin tarkoittavan valmistusprosessia jonkin tietyn kaavan mukaan/puitteissa
Samperi, otahan toki siitä itse vanteesta kuvatus niin eiköhän täällä sille merkki keksitä
Kyllä se km-däckin pomo tietää jos olette vanteen kyseisestä liikkestä hankkineet
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Veli on käyny kysymässä ja sielä ei ole osattu sanoa mittään Niin ja kyseessähän ei ole mikkään rivivanne vaan vissiin jonki sortin spesiaalimpi sarja tai en mie tiä Niin auton edellinen omistaja ilmeisesti sarjan on hankkinu joskus...
Se näyttää ihan vanhalta Stilauto SR sarjan vanteelta. SR500 ja SR600 on vastaavanlainen nykyään tuotannossa oleva malli. Mun Stilauto vanteis o just saman näkönen ulkokehä, ainoastaan vain että mulla on 5 puolainen muuten.... Ja tuo tosiaan 2002 mallinen numero 24 se vissiin on.
Niin ja sitte vielä että tuossa pitäs olla keskiön paikala "monttu" joka ole mitenkkään pyöristetty jos mie oikein muistan ...varmaksi en tohi sanoa. yritin kaivaa nuita valsseja hallinperältä mutta rompetta oli liikaa tielä ...jos vaikka huomena ehtis kattoa uuestaan sitä
Ei kai o kromattu? Ainaki just saman näkönen pinta ku mun kiillotetuis stiileis ja ne o siis kiillotettua alumiinia ihan orkinaalina jo ja ILMAN lakkaa. Kuvassa HYVIN paskaisena, kuuluis olla ihan peilit. Kuvan otin ku keskiö kansi oli irronnu. Onneks lätkä löyty.
En tiä ko en ole itte ostanu että onko varmasti kromi... Nyt ko tarkemmin aattelen nii ehkä tuo nyt ei ihan kromin näkönen ole mutta se saattaa johtua siitä että ne on seisonu tallinnurkassa meikkein 4 vuotta Mutta ku veljen kanssa asiasta keskustelin niin se sano että siinä rikkoutunneesta olis lähteny selvä pinta pois vääntyneeltä kohalta
Jos niille raha kelpaa niin kyl ne varmaan myy sulle yhdenkin. Eiks hapitsul oo tuon specialfälgas edustaja? Eri asia on se, löytyykö vanhoja malleja enää mistään...
Juu, Team Dynamicsin vanteelta näyttää. Kromattu. Kyselin maahantuojalta (vanneliikkeen välityksellä) tuollaiseen keskiötä mutta on kuulemma niin vanhaa mallia että ei osaa auttaa.
Nämä jäi sitten tallin nurkkaan kun muutin vähän rengaskokoa, 17" mutta jako 5X100.
Ossaakko sanoa tarkempaa mallia ja peräti kauppaa mistä sais? ...specialfälgars on tiossa ja postia on pistetty vastausta odotellaan Siis onko tämä 100+ vanne vai pelkkä team dynamics
Kyselin keskiötä useammasta paikasta enkä muista mistä tuli vastaus että sitä oli kyselty maahantuojaltakin eikä löytynyt sieltäkään. Maahantuojakin mainittiin mutta en muista sitäkään.
Tietääkseni vannemerkki on Team Dynamics mutta mallista ei hajua.