Mulla on 300 turbo kone vielä pois autosta. Onko jotain mikä kannattaa huoltaa tai tarkastaa mottorin olessa irti. Ettei tarvi heti purkaa uudelleen...
-TeNu
W124 moottorin vaihto
W124 moottorin vaihto
B180CDI
Hankala kilometrimäärä, mutta sinuna minä tekisin täysrempan:TeNu kirjoitti:Varmaa ei ajomäärästä ole, mutta ehkä non 400000
- laakerit
- männänrenkaat
- nostajat
- venttiiliremontti
- tiivisteitä
- etc.
Tai sitten laitat sen vain sinne semmosenaan Se vähän riippuu mitä sillä koneella meinaa tehdä ja onko ylimääräistä rahaa käytössä. Kyllähän se kone toimii semmoisenaan yli puolen miljoonan.
Suuttimet voi kyllä käydä testauttamassa, se ei maksa paljoa.
Laita nyt ainakin se jakoketju, se on helppoa ja hehkut.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Noilla kilsoilla (+/- 100th) rupee kansipahvi vuotamaan pakosarjan puolelta. Jos öljyä havaittavissa, niin kannattaa vaihtaa. Kannen oikaisu, nostajien ja ketjun vaihto samalla. Pumpun ja lohkon välinen O-rengaskin kannattaa vaihtaa, jos öljyvuotoa pumpun puolella. K-akselin stefatkin kannattaa vaihtaa kone irrallaan.
Ajokit:
Fiat Ducato-98
Vectra D -06
DKW Hummel -61
Fiat Ducato-98
Vectra D -06
DKW Hummel -61