w124 Ohjausiskunvaimennin, millainen sen kuuluu olla

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

w124 Ohjausiskunvaimennin, millainen sen kuuluu olla

Viesti Kirjoittaja veskola »

Otin tuon iskunvaimentimen pois ja aloin arvioida onko se hyvä vai huono (vai erittäin hyvä). Ni sitä kun vetelee edestakas niinkun löysää kullia niin tuntuu sellanen jousen edestakanen vastus, ei mitään vaimennusta...mutta jos vetää pitkiä vetoja, kuten Holmes tekisi, niin tuntuu vastusta. Eli onko tuo normaali, pienet liikkeet ei juuri vastusta vaan vasta hieman suuremmat ? Kait jollain on tuollainen uusi ollut kädessä...siis iskunvaimennin.

Muuten kait jollain on kaasupoljin mesessä, kyselin,jotta miten se on alapäästä kiinni, auttakaa nyt alottelijaa :?

http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 062#378062
Lisää tietoa: www.skg.fi
jaakko.putkisaari
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2561
Liittynyt: Su 25.02.2007 17:39
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaakko.putkisaari »

Katson huomis aamuna tosta purku cea 300 satasesta,millanen
härpäke sen,polkimen lukitsee!?
Ny on jo liian hämärää,saattaa toi naapurin säfer,iskeä hampaat persuk-keisiin,jos ny menisin tonne pihalle pyllisteleen...

On se niin hyvä vahti. :!: :twisted:

Että huomiseen!! T.J.P.........
Gee
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 44
Liittynyt: Ma 13.06.2005 13:18
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja Gee »

Ei siinä vaimentimessa mitään löysää aluetta saa olla, vaihdoin vuos sitten omaani, kun ratti ei enää pysynyt käsissä sopivassa tilanteessa. pumppu oli justiinsa kuvaamasi kunnossa.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14197
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Ohjausiskari pitää olla sellainen, että sen saa vain voimaa käyttäen pohjaan. Vaihtoon vaan.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Kiitos :D
Lisää tietoa: www.skg.fi
jaakko.putkisaari
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2561
Liittynyt: Su 25.02.2007 17:39
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja jaakko.putkisaari »

No niin,huomenta vaan! :lol:

Käväsin katsomassa sitä poljin hässäkää!
Valitettavasti en saa kuvaa tähä liitettyä mutta,sinulta puuttuu jos nyt
kuvittelet H kirjaimen A kirjaimeksi,jossa on sakarat ulos päin jaloissa,
muovinen lukitsin :!: On muuten aika hepposen oloinen lukitus systeemi
polkimen ala pään lukitsemiseen :!: :evil:

Kannataa muidenkin tarkastaa ko lukitsin,ettei käy kuvauksen kaltaisia
vahinkoja :!: :?:

Oli vielä jotain kovamuovi matskua,joten voi murentua ajan saatossa!
Lähti vielä helposti sormella painamalla polkimen takaa pois!

Poljin sinäänsä pysyi aika hyvin ilman lukitsinta paikoilaan,jossain liikkeessä voi liukua ylöspäin ja aiheutaa kaasupolkimen jumiutumisen!!!
Tomi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 674
Liittynyt: Ke 09.04.2003 13:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tomi »

jees,
ja siihen kaasupolkimen juureen kuuluu semmoinen muovipala joka työnnetään läpi ja lukittuu paikalle, osta vehosta ei varmaan maksa ku pari euroo.
kummasti muuten parantaa ajo-ominaisuuksia uusi ohjausiskari.

edit: Jaakko aamuvirkkuna kerkeskin vastaamaan ennen ja lähes yht'aikaa :lol:
Tomi
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

No niin kiitos taas, olisi siinä saattanut tosiaan kadulla tapahtua kamalia. Tuo poljinhan luiskahtaa sivuun jos se alaosa irtoaa ja jos siellä on se kickdown nappula.

Tuo on tehnyt pari kertaa viime talvena saman, en vain keksinyt mistä se johtuu. Ohituksessa 80kmh tiellä kun painoi kaasun lattiaan, niin se ikäänkuin jäi sinne pariksi sekunniksi ja hetkessä oli 140 vauhtia (no joo pitää vähän liioitella). Olisi se voinut silloin lähteä käsistäkin, eikä tarttis tässä kirjoitella :shock: Kotona kun katsoin kaasuvuvustoa ja testailin kone sammuksissa, en millään keksinyt mikä sillä mättää.

Täytyy tilailla Vehosta semmonen...
Lisää tietoa: www.skg.fi
Vastaa Viestiin