
Mikäs turbo tossa muuten oli?
Ja oliko vakio kiertokanget?
Pitäisi tietää sylinterin mitat, haluttu puristussuhde ja kannentiivisteen paksuus kokoonpuristettuna sekä kannen palotilan tilavuus +- männän laen vaikutus palotilaan. Jos tilavuuksia ei ole tiedossa, on ne mitattava ja laskettava esim pleksilevyn ja pipetin avulla. Puristussuhde on (iskutilavuus+palotila)/palotila. Palotila on männän yläpuolelle jäävä tilavuus yläkuolokohdassa.hoitokoti kirjoitti:osaisiko joku laskea että mikä olisi hyvä laki korkeus männälle näin kovaaa turbo käyttöä ajatellen? ajatuksissa tilata mittatilaus männät mutta pitäisi tietää männän korkeus mitta? eli jos jollain matikka pelaa niin tack. :roll:
166x1.2=199... Hmmm... Eikö kannattaisi varmuudeksi ottaa myös 166hp lappu (jos tekniikka 2.6E) kanssa jos sattuu ilkeä katsastushenkilö leimaamaan?laineracing kirjoitti:tossa penkityksessä se tulee luovuttaaan tehoja alle 199.3 hp ;D ja sit myöhemmin se luovuttaaa KISA säädöissä enemmän =D juu mulle se ei tullu mutta kaverille... tossa sitä pajotetaan meijän tallilla Siis (mbcustomin) tiloissa ;D
Jos vanha puristussuhde on 9,0 (190E 2.3) laskee 3 mm tasainen siivu puristussuhteen arvoon 7,16. Jos vanha puristussuhde on 10,5 (190E 2.3-16) laskee 3 mm tasainen siivu puristussuhteen arvoon 8,01.hoitokoti kirjoitti:...osaisko jok muuten laskea mitä tulee puritukseksi kun 2.3 motin männästä napsahtaa 3 mm pois??