Kun lähdin liikkeelle, vähän ajan päästä lämmityslaite kävi puhaltamaan kuumaa. Aikani rullia pyöriteltyäni tulin siihen tulokseen, että jos rullat ovat vähänkin yli miniminapsauksen, kuumaa tulee. Säädöt minimissä pääsin Hyvinkäälle kanssafoorumilaisen pihaan, jossa ilmanputsarin kotelo otettiin irti; ei mitään näkyvää kärähtänyttä. Auto seisoi siinä jonkun aikaa. Siitä taas eteläänpäin, niin loppumatkasta lämppäri tuntui pelaavan suht OK ainakin ilmastointi päällä.
A) mikäköhän tuolla savusi?
B) miksiköhän lämmityslaite temppuili?
C) onko ilmansuodattimen alla jotain antureita lämppäriin liittyen?
D) onkohan noilla mitä yhteyttä?
E) mikä on elämän tarkoitus?

Ainakin nyt auto tuntuu pelaavan normaalisti. Epäilin jo välillä että näinkö näitä onkaan suunniteltu moottoritieajoon...