Hakua on kovasti käytetty, mutta ei ihan suoraa vastausta löytynyt. Eli vesipumppu on pitänyt jonkun aikaa ääntä ja sen akseli jonku verran heiluu ja klappia löytyy.
Tänä aamuna löin sit auton käyntiin ja tyhjäkäynti pomppas -> 1000rpm ja kone tärisee huomattavasti. Voiko tuo vesipumppu aiheuttaa tuon kun se akseli jonku verran heiluu vai onko tossa nyt jotain muuta mennyt.
Onkohan puol(i)a menny kun kone tärisee noin?
Tätä ennen ei ole ollut MINKÄÄNLAISIA ongelmia, tiptop toiminut. Lämmöt Pysyneet aina samassa, paitsi että toi vesipumppu varmuudella on ääntä pitänyt jonkun verran, mutta ei vielä oo tullu vaihettua.
Lähen nyt katteleen miltä noi johdot näyttää kun kauhuissani luin näistä M104:sen johto-ongelmista et jos ne on puolan hajottanut.
EDIT: Annoin hetken käydä tuossa ja bensa rupeaa haisemaan. Varmaan puola mennyt? Tuleekohan johtosarjanki vaihto samalla? Rupeaa hirvittämään

EDIT2: Puolille menevät johothan ne olisi vaihtokunnossa. Voiko puolia/johtoja ihan yleismittarilla mitata, että selviäisi mikä sieltä on lopullisesti mennyt hajalle? Kaikki johdothan tonne ois jokatapauksessa varmaan hyvä vaihtaa. Siihen taisiki ohjeita jostain päin löytyä, täytyy ettiä.