Kysymyksiä väyrysestä...

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
tuomla
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Kysymyksiä väyrysestä...

Viesti Kirjoittaja tuomla »

Päivitin vähän tuoreempaan mersuun.. Edellinen oli -86 ja nyt -01 E 270 cdi farmari lähes kaikilla herkuilla. Mutta muutama asia askarruttaa. Eilen yllättäen tuli vesi sisään vänkärin meikkipeilin lampusta. mistä moinen johtuu? kattoluukku ja kattokaiteet löytyy. Tuntu, että masennun täysin! onko syytä huoleen? Muuten auto ollut erittäin loistava!! Sitten siitä lisälämmittimestä joka makaa paisuntasäiliön vieressä. Onko se täysin sähköllä toimiva? saako sitä muutettua webaston kaltaiseksi? Tarvis saada jonkinlainen lämmitin talveksi...
yari67
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja yari67 »

Muutama viesti eteenpäin luki että kattokaiteen kiinnityksestä saattaa vuotaa, verhoilun sivureuna irti niin pääset kiristämään. Webaston saa laitettua jos sulla ei ole ollenkaan, vai onko itse lämmitin mutta ei ajastinta. Mulla oli näin, joten laitoin pelkän kellon lisää. Väyryseen ei pitäisi olla älyttömän kallis asentaa koko paketti koska paikka on valmiina apukuskin etulokarin sisällä. Jos olet pk-seudulta niin Voutilan esso kehä 3:n varrella hyvä paikka kysellä hintoja.
W 202 C 180 -98
EX-W 210, 290 TD 1997
tuomla
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja tuomla »

Huomasin sen jutun kattokaiteista... pitää yrittää värkätä. Niin, ei ole sitä webastoa, mutta olen kuullut juttua, että siitä sähkötoimisesta lisälämmittimestä saisi värkättyä webaston kaltaisen. En ole ehtinyt tutustua ko. vehkeeseen, mutta oottako kuullu moista? Oulun seudulla oleilen...
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

sitä sähkölämmittesitä ei kannata muuttaa sellaiseksi että se toimisi ilman että auto käy. Sen virran kulutus on melkoinen ja akku on hetkessä tyhjä jos lämmitin on päällä auto sammuksissa. :D
Vastaa Viestiin