Löytyisikö forumin käyttäjiltä apuja tai vaikka vaihto-osaa?
Mersu alkoi käydä vajaalla ja syykin selvisi; johtosarjan suuttimia ohjaavat johtimet olivat kakkossylinterin osalta oikosulussa! Muidenkin suuttimien johtojen eristeet olivat niin korppuuntuneet, että koskettaessa murenivat hajalle.
Kyseessä on E280 (124) bensakone vm -94, eli rivikuutonen, jolla ajettu vasta n. 330 tuhatta.
Uuden johtosarjan saaminen tuntuu olevan hiukan tahmeata paikalliselle dealerille, ainakin hinta-arvio on mielestäni varsin miehekäs; liki 1000 euroa!
Onko joku muu törmännyt moiseen pulmaan ja jos, niin miten selvitit? Ja löytyisikö tietoa jostain edullisemmasta kanavasta johtosarjan hankkimiseksi?
E280 bensakoneen johtosarja
Nimimerkki capriceman on tehnyt johtoremontin. Kuvitettua tarinaa sivuillansa suurin piirtein sivun puolessa välissä.
http://capriceman.ifastnet.com/site/
http://capriceman.ifastnet.com/site/
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- capriceman
- Asiantuntija
- Viestit: 440
- Liittynyt: To 10.07.2003 23:38
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Jos johdot on menny oikosulkuun kuten minulla niin saa myös vaihtaa Mosfetit puolanohjauksiin. Itse pidän tätä täysin tyyppivikana myös puolan rikkoontuminen rikkoo ohjausyksikön (2100-4700euroa).
Sitten kun vaihtaa kaikki ohjausjohdot tulee puolan plus puolelle laittaa sulake joka estää fettejen palamisen(sulakkeen koko 10A).
Sitten kun vaihtaa kaikki ohjausjohdot tulee puolan plus puolelle laittaa sulake joka estää fettejen palamisen(sulakkeen koko 10A).