C 200 CDI:n -02:n käynnistymisen probleemat
C 200 CDI:n -02:n käynnistymisen probleemat
Olisiko jollain omakohtaisia kokemuksia ja sitä kautta tietoa, mikä voisi olla todennäköisin syy että 2-3s kuluttua käynnistyksestä kone sammuu ja 30-45s re-starttaamisen jälkeen saa ehkä käyntiin. Vikaa on muuten haettu useampaan kertaan ja useammassa Vehon toimipisteessä. Kysymys on kai ilmavuodon paikallistamisesta, ei sen kummallisemmasta
Auton asennolla vaikuttaisi olevan merkitystä, keula hieman ylhäällä tekee 100-varmasti tän.

CDI:n käynnistysongelmat
Selvisi ja selvisi. Annetaan tunnustusta merkkihuollolle, reilu 6 viikkoa meni ongelman korjaamiseksi, kaikki mahdollinen vaihdettiin, korkeapainepumpusta lähtien, tuloksetta, viimeiseksi kuulemma löytyi jumittava magneettiventtiili polttoaineen tulopuolelta. Kuulin että myös muissa merkeissä ko. komponentti löytyy ja on myös jouduttu vaihtamaan... En tunne C200:n polttoainejärjestelmää löytyykö koko venttiiliä, luottamus huoltoon ja puheisiin hiukan kärsi ymmärrettävästä syystä... No, mainittakoon, että tuon 6:n viikon rumban jälkeen on toiminut moitteetta.
- j.s.lehti.
- Mersumies
ei käy
EIHÄN tÄLLAISELLA OLE MITÄÄ VIRKAA ONNEKSI ON 123 PÄÄSE LIIKKEELLE
c-200 cdi,n käynnistysprobleemat
omassa 320 cdi:ssä oli juuri sama ongelma viime talvena. sain korjausvinkin tämän palstan kautta,ja vein auton veholle ,jossa vaihdettiin kaikki polttoaineputkien ja korkeapainepumpun o-renkaat, joita oli 7 kpl.osat oli halpoja mutta työtä meni ainakin 3 tuntia.auto tuli kuntoon ja sen jälkeen olen ajanut 20tkm. ilman mitään käynnistysongelmia
Re: c-200 cdi,n käynnistysprobleemat
Jaahans pitänee ruveta hommaamaan nuo o-renkaat ja yrittää itse heittää ne paikoilleen. Osaatko sanoa millä nimellä noita voi vehosta kysellä?karikuuva kirjoitti:omassa 320 cdi:ssä oli juuri sama ongelma viime talvena. sain korjausvinkin tämän palstan kautta,ja vein auton veholle ,jossa vaihdettiin kaikki polttoaineputkien ja korkeapainepumpun o-renkaat, joita oli 7 kpl.osat oli halpoja mutta työtä meni ainakin 3 tuntia.auto tuli kuntoon ja sen jälkeen olen ajanut 20tkm. ilman mitään käynnistysongelmia
Nuo O-renkaat löytyy Oulun Diesel Turuselta hyllystä à 25€ sarja. Ihan vaan korkepainepumpun tiivistesarjan nimellä. Niitä on kolmea eri sarjaa samalla numerolla. Itse tein niin, että otin kaikki kolme sarjaa, ja palautin sitten ne väärät takaisin.. Eipähän tarvinut arpoa.
PS. Sultakos minä tuon "tehoboksin" sain? Eipä siitä ollu kyllä muuta hyötyä kuin paljon savua..
PS. Sultakos minä tuon "tehoboksin" sain? Eipä siitä ollu kyllä muuta hyötyä kuin paljon savua..
E200CDI -99 (antifacelift)
220D -73
220D -73
Jeps pitääpä soitella diisseli turuselle, oliko paha homma vaihtaa?Jampuusi kirjoitti:Nuo O-renkaat löytyy Oulun Diesel Turuselta hyllystä à 25€ sarja. Ihan vaan korkepainepumpun tiivistesarjan nimellä. Niitä on kolmea eri sarjaa samalla numerolla. Itse tein niin, että otin kaikki kolme sarjaa, ja palautin sitten ne väärät takaisin.. Eipähän tarvinut arpoa.
Jos sait sen boksin humalaiselta pallopäältä niin sitten se olin minä