EVO X kirjoitti:Paljo paree kun aiemmin!! Ja oon kyllä samaa mieltä että Monoblockit tohon niinku olis jo

perkules olin tuossa ostamassa monoblockit tohon, mutta kerkes menemään.
Oli pirun halvat. 400e olis ollut kierto. Tosin tällähetkellä on jotain vähän erinlaista mielessä. Tosin tarvisi saada noita vanhojakin vanteita eka hukattua. Rupeaa säilytystila loppumaan.
Noita puskureita ei ole vielä suojattu mitenkään, mutta tuo auto lähtee vielä maalarille takaisin, kun vedetään samaan hintaan vielä massat ja öljyt tuohon suojaksi. Äijillä tuntus olevan kauhea kiire tuolla maalamolla, niin samaan syssyyn ei kerrinnyt. Noh ennen talvea täytyy homma järjestää.
Noista kuvista vielä, niin ei nuo tuo koko totuutta. On se luonnossa huomattavasti nätimpi. Voipi johtua tuosta yli 5-vuotta vanhasta digikamerasta, vaikka onkin ixus..
Sitten tiedoksi kaikkille:
Kyseessä on edelleen työautoprojekti, eli älyttömyyksin en yritä pyrkiä.
kuten huomatus, ruuvaa monoblocit cupeesta irti, en todellakaan.
Cupee on minulle silmäterä ja tämä dieseli on halvempi työauto, vaikka rupeaakin olemaan yllätävän siistissä kunnossa
Vanteista sen verta, että tulivat aikoinaan autokaupan mukana. En olisi itse tuollaisia vanteita ostanut kylläkään. Ei minustakaan sovi mersuun, mutta olivat hivenen sporttisemmat kuin alkuperäiset 15" alut, joten pistin alle odotellessa uusia.
näissä merkeissä.