Käännetään asia
- j.s.lehti.
- Mersumies
Käännetään asia
Käännetään asia niin päin. Raskas ajoneuvo osui mersun kylkeen kuinka
siinä käy Raskaalla ajoneuvolla vauhti 60 vastaan huomenna
siinä käy Raskaalla ajoneuvolla vauhti 60 vastaan huomenna
heh hehpeedro kirjoitti:jos mersu on kunnossa rungoltaan niin ei lähe henki,työntää vaan mursua edessään.
Lisää tietoa: www.skg.fi
- j.s.lehti.
- Mersumies
Kyllä tämä totta
Kyllä peedro oli ihan oikeassa Aivan näin siinä kävi ja henkissä ollaan
Kiitos mersun Kyllä rekka tuli ajopiirturin mukaan tasan kuuttakymppiä
A tolpan kohdalle ja paiskasi auton sellaiseen suureen veto-ojaan pyörilleen
Minä löin pääni sivuoven karmiin senverran että taju ei mennyt mutta muisti
meni siihen saakka kun olin ampulanssissa . Viisi tikkiä päähän ja takaisin minun lisäksi oli vaimo ja koira autossa mutta heille ei tapahtunut mitään
Auto meni keskeltä vähän vääräksi mutta ihmeen vähän suoranaisesti kasaan Mutta yllättävintä tässä asiassa oli se että vakuutus yhtiön mukaan Rekan veturista VÄÄNTYI runko Tästä On nyt melkein 12 vuotta kulunut ja
kyllä sen rekan keula vieläkin joskus unissaan näkee Olen nyt yli 40 vuotta ajanut mersulla ja kyllä aika fakiiri saa olla että minulle jotain muuta autoa saisi myytyä Senverran arvostan ELÄMÄÄ: J.S.Lehti
Kiitos mersun Kyllä rekka tuli ajopiirturin mukaan tasan kuuttakymppiä
A tolpan kohdalle ja paiskasi auton sellaiseen suureen veto-ojaan pyörilleen
Minä löin pääni sivuoven karmiin senverran että taju ei mennyt mutta muisti
meni siihen saakka kun olin ampulanssissa . Viisi tikkiä päähän ja takaisin minun lisäksi oli vaimo ja koira autossa mutta heille ei tapahtunut mitään
Auto meni keskeltä vähän vääräksi mutta ihmeen vähän suoranaisesti kasaan Mutta yllättävintä tässä asiassa oli se että vakuutus yhtiön mukaan Rekan veturista VÄÄNTYI runko Tästä On nyt melkein 12 vuotta kulunut ja
kyllä sen rekan keula vieläkin joskus unissaan näkee Olen nyt yli 40 vuotta ajanut mersulla ja kyllä aika fakiiri saa olla että minulle jotain muuta autoa saisi myytyä Senverran arvostan ELÄMÄÄ: J.S.Lehti
Toinen turvallinen auto on saab(ainaki 900 sarja/vanhemmat mallit). Kokemusta on... keula lyheni vaimaan yli 0.5m, mutta sehän on vain hyvä että pehmentää iskua. Tosin etteen ajava auto ei ollu ko joku fiiatti/muu "pienehköauto", mutta se meni tuhannen paskasi. Tulos kellekkään ei tullu mittään kummempaa.
PS. Tämä ei siis ollu ainoa kolari mitä nuila vanhemmila saabeila on ajettu, ja enkä tiä että kellekkään kummemin olis käyny, tuuria tai ei mutta varmasti on peltiä enemmän ympärilä ku monessä muussa autossa.
PS. Tämä ei siis ollu ainoa kolari mitä nuila vanhemmila saabeila on ajettu, ja enkä tiä että kellekkään kummemin olis käyny, tuuria tai ei mutta varmasti on peltiä enemmän ympärilä ku monessä muussa autossa.
Millä mallilla?
Saako kysyä, millä Mersulla olit kolarissa?
t. Turska
t. Turska