w210 väyrynen ei käy kaikilla pytyillä! KIIRE!!! APUA!!!
w210 väyrynen ei käy kaikilla pytyillä! KIIRE!!! APUA!!!
Nyt kaivattais apua kun 280e väyrynen ei käy kaikilla pytyillä eli auto on suorakutonen, automaatti ja käy viidellä! Auto teki tällä viikolla muutaman kerran sitä että kun pysähtyi liikenne valoihin niin alkoi tärisemään mutta en sitten kauheesti kiinnittänyt siihen huomiota! Ja eilen perjantaina ajettiin noin 200km pois kotoa ja tänään lauantaina haettiin 3 peräkärryllistä soraa ja oli pysähdettäessä outo eli alkoi tärisemään ja oli liikkeelle lähdettäessä hieman tehoton! Mikä siinä voisi olla, onko esim. yksi tulppa pimeenä vai tulpan johto poikkeimessa? Auttakaa sillä kotiin 200km huomenna ajettavissa ja voiko sille tehdä mitään? Ja voiko se hajota jos sillä ajaa peräkärry perässä noin 200km. Vai täytyykö tyytyä hinausautoon???
Nyt nopeet vastaukset ovat kullan arvoiset!!!
Nyt nopeet vastaukset ovat kullan arvoiset!!!
1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
No siinä lauantai iltana tutkisteltiin asiaa ja huomattiin että ainakin 1 tulppa oli hieman löysässä ja toiset tulpat olivat öljyisiä siitä kierre osasta mutta tulpan kärki oli ihan hyvä! Ja yhden tulpan pää mihin se tulpanjohto tulee kiinni niin oli hapettunut aikaslailla ja varmaan sen takia ei toiminut kunnolla! Niitä vähän putsailtiin ja laitettiin kiinni ja toimi ihan hyvin!!! Nyt heti maanantaina menen hakemaan uudet tulpat kaupasta ettei ainakaan siitä jää kiinni! Sytytysjohtosarja oli sillain äkkiseltään ihan ok ja en alkanut sitä sen paremmin tutkimaan! Pääasia oli ainakin se että vika löytyi ja päästiin kotiin ehjällä autolla!!! Kiitos vastanneille!!! =)
Eli -95 eteenpäin pitäisi johtosarja olla jo lämpöäkestävää mallia.
Jos tulpanvaihdolla tokenee, niin hyvä, mutta jos se on se johtosarja, niin kerroppa sitten tänne foorumillekkin, niin taas tiedetään lisää aiheesta. Se johtosarja muuten kustantaa sen hiukka yli tonnin, jos ei itse niitä tee.
Jos tulpanvaihdolla tokenee, niin hyvä, mutta jos se on se johtosarja, niin kerroppa sitten tänne foorumillekkin, niin taas tiedetään lisää aiheesta. Se johtosarja muuten kustantaa sen hiukka yli tonnin, jos ei itse niitä tee.
Raaka Arska
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
Taas sama vika, ekan kerran kun se kävi huonosti vaihdettiin tulpat, no se auttoi noin vuoden verran, no kuukausi kaksi sitten vika tuli taas no ajattelin että olisiko taas tulppa pimeenä no vaihdettiin kaikki tulpat no vika häipyi taas ja nyt viikko sitten sama vika tuli taas kerran no ei muuta kun jälleen kerran ajattelin että joko taas tulpat rikki no ei muutakun ostettiin jälleen kerran uudet tulpat ja vaihdettiin mutta enää sekään ei auttanut! No sitten mentiin korjaamolle ja luettiin vikamuisti mutta eihän siellä mitään näkynyt, ollaan kyselty monesta paikasta mutta ketään ei tunnu tietävän missä vika voisi olla, jotku meinaa että vois olla bensan saannissa jotain vialla mutta eipä tuo oikein siltä tunnu, toiset taas sanoo että puola rikki, tulpan hattu tai johto poikkeimessa ja toiset taas mittailisivat jotain bensanpaineita ja meinaisivat että bensapumppu olisi hieman tehoton! Sen olen huomannut että jos lähtee kiihdyttämään niin se miettii hieman ennen kun lähtee menemään siis ehjänä että voipi olla että jotain bensasaannissa voisi olla mutta se ei mun mielestä voi vaikuttaa siihen että auto ei käy kaikilla pytyillä!
Nyt tarvitaan siis jotain viisailta korjaajilta neuvoja mistä voisi sitä vikaa alkaa tutkimaan, tai jos jollain on saman tyyppisiä vikoja niin ilmoitelkaa niin tiedän etsiä vikaa sitten siitä!!!
Nyt tarvitaan siis jotain viisailta korjaajilta neuvoja mistä voisi sitä vikaa alkaa tutkimaan, tai jos jollain on saman tyyppisiä vikoja niin ilmoitelkaa niin tiedän etsiä vikaa sitten siitä!!!
Tulpan johdot mitattiin ja yksi näytti johto näytti hieman vähemmän kuin muut ja se uusittiin sekä tulpan hattu mutta sekään ei auttanut!
Myös ilmamassamittari putsattiin ja sekään ei auttanut, täytyy vaihtaa ja kokeilla jotain vanhaa mittaria jos se alkaa toimimaan siitä niin sitten vika on siinä vaikka en vieläkään oikein usko siihen!!!
No perjantaiksi varattiin autolle huoltoaika jos siinä sitten vika löytyisi!!! Toivottavasti!
Myös ilmamassamittari putsattiin ja sekään ei auttanut, täytyy vaihtaa ja kokeilla jotain vanhaa mittaria jos se alkaa toimimaan siitä niin sitten vika on siinä vaikka en vieläkään oikein usko siihen!!!
No perjantaiksi varattiin autolle huoltoaika jos siinä sitten vika löytyisi!!! Toivottavasti!

No vika korjaantui hetkeksi kun vaihdoin puolan mutta lähdin 200km päähän kotoa niin eikö maar taas sama vika tuli esiin! No ei muutakun koti paikkakunnan mersu liikkeeseen tilaamaan kaikki tulpan hatut 3kpl ja puolan tulpan hatut 3kpl. Kotiin päästyäni irroitin taas kaikki tulpan/puolan johdot/liittimet ja suihkutin niinhin crc:tä ja taas toimii, tilasin ne hatut ja vaihdan ne kaikki sitten kun ne tulee ja jos sitten vaan käy huonosti niin harkitsen suuresti merkin vaihtoa!
Kumma vika kun ei meinaa korjaantua lainkaan, kaikki on tehty mitä on voitu tehdä!
Moni on meinannut että on ilmamassamittari vika kun toimii välillä ja välillä ei mut otas siitä nyt selvää sitten, jos ja jos!!!!!!!!!

Kumma vika kun ei meinaa korjaantua lainkaan, kaikki on tehty mitä on voitu tehdä!
Moni on meinannut että on ilmamassamittari vika kun toimii välillä ja välillä ei mut otas siitä nyt selvää sitten, jos ja jos!!!!!!!!!
