99 väyrysen webasto

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
jotala
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

99 väyrysen webasto

Viesti Kirjoittaja jotala »

terve.
Eli väyrys mersun uumenista paljastui webasto,mutta ongelma on sen puutteellisuus.Kelloa ei löydy mistään...Olen lukenut että on webastoja joissa ei kelloa olekkaan vaan laite toimii automaattisesti n.-5 pakkasilla.
Mutta toissapäivänä mittariston takaa näkyi pilkistävän johtoja.Vedin johdot esiin ja sieltä tuli kolme ohutta johtoa (muistaakseni pu.si ja kelt.) ja yksi paksumpi kaapeli jossa kulki sisällä neljä johtoa,Eli kello on otettu pois.

Paljonkohan mahtaa tulla kustannuksia jotta saataisiin kello ja mahd. kauko-ohjattu toiminta webastolle?kertokaa jos on tietoa ja kokemusta?

Edit.kyllähän tuon luulisi voivan itsekkin asentaa?
kohoju4
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja kohoju4 »

Webasto kellon paikka on tuhkakupissa, keskikonsolissa. Täydellinen setti (johtosarja, uusi tuhkakuppi,kiertovesipumppu,pakoputki ja ohjainkello) maksaa Veholla jotain 500 euroa.
MB SPRINTER 315CDI
MB VITO 110 CDI
MB A 190

ex- SPRINTER 316CDI
ex-MB E 290 TD
ex-MB E 430 T
jotala
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Niin unohdinkin mainita sen napin,mutta tarkoitin sellaista lcd-näyttöistä paneelia joka kiinnitetään kojelautaan.Eikö siitä saa valittua aloitusaikaa ym.
saako niitä erikseen ostettua ja itse asennettua??
Harald
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Harald »

jotala kirjoitti:Niin unohdinkin mainita sen napin,mutta tarkoitin sellaista lcd-näyttöistä paneelia joka kiinnitetään kojelautaan.Eikö siitä saa valittua aloitusaikaa ym.
saako niitä erikseen ostettua ja itse asennettua??
Harmi kun ei ole esittää faktaa tuosta mutta muistelen varaosaliikkeen jonossa kuulleeni että Webastoon saisi ainakin heikommin varaosia kuin vaikkapa Eberin lämmittimeen. Se, että saako tuota pelkkää kelloa erikseen, selviää ihan varmasti sieltä omalta jälleenmyyjältä.

Mutta joo, Webaston kelloon saa asetettua itse kolme eri kellonaikaa ja se tohisee asettamastasi ajasta tunnin tai kunnes kytket sen pois. Tai sitten niin että napista on/off, toimii myös ajon aikana.
jotala
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

Jeps.pitää ruveta kiertelemään näitä jälleenmyyjiä,mutta kiitos vastauksista...
Simp
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Simp »

Sprintteristänikin löytyi vähän yllättäen vebasto..
Kyselin hieman mitä tuolle kannattais tehä, vastaus löytynee tuolta:

Powerflash oy

Saa kuulema lisä sarjan jossa tulee kello yms.
Mersu kuin mersu
jotala
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

ohhoh!olipa hyvä että löytyi noinkin läheltä ettei tartte lähteä muualta kyselee....tattis
Vastaa Viestiin