terve.
Eli väyrys mersun uumenista paljastui webasto,mutta ongelma on sen puutteellisuus.Kelloa ei löydy mistään...Olen lukenut että on webastoja joissa ei kelloa olekkaan vaan laite toimii automaattisesti n.-5 pakkasilla.
Mutta toissapäivänä mittariston takaa näkyi pilkistävän johtoja.Vedin johdot esiin ja sieltä tuli kolme ohutta johtoa (muistaakseni pu.si ja kelt.) ja yksi paksumpi kaapeli jossa kulki sisällä neljä johtoa,Eli kello on otettu pois.
Paljonkohan mahtaa tulla kustannuksia jotta saataisiin kello ja mahd. kauko-ohjattu toiminta webastolle?kertokaa jos on tietoa ja kokemusta?
Edit.kyllähän tuon luulisi voivan itsekkin asentaa?
Webasto kellon paikka on tuhkakupissa, keskikonsolissa. Täydellinen setti (johtosarja, uusi tuhkakuppi,kiertovesipumppu,pakoputki ja ohjainkello) maksaa Veholla jotain 500 euroa.
Niin unohdinkin mainita sen napin,mutta tarkoitin sellaista lcd-näyttöistä paneelia joka kiinnitetään kojelautaan.Eikö siitä saa valittua aloitusaikaa ym.
saako niitä erikseen ostettua ja itse asennettua??
jotala kirjoitti:Niin unohdinkin mainita sen napin,mutta tarkoitin sellaista lcd-näyttöistä paneelia joka kiinnitetään kojelautaan.Eikö siitä saa valittua aloitusaikaa ym.
saako niitä erikseen ostettua ja itse asennettua??
Harmi kun ei ole esittää faktaa tuosta mutta muistelen varaosaliikkeen jonossa kuulleeni että Webastoon saisi ainakin heikommin varaosia kuin vaikkapa Eberin lämmittimeen. Se, että saako tuota pelkkää kelloa erikseen, selviää ihan varmasti sieltä omalta jälleenmyyjältä.
Mutta joo, Webaston kelloon saa asetettua itse kolme eri kellonaikaa ja se tohisee asettamastasi ajasta tunnin tai kunnes kytket sen pois. Tai sitten niin että napista on/off, toimii myös ajon aikana.