
ITSFUN-Ohjelmointi/lastutus
ITSFUN-Ohjelmointi/lastutus
Olen viemässä ens viikolla E270cdi -02 ohjelmoitavaksi, lupasivat 30hp ja 110Nm lisää potkua.Onko kellään tuntemusta tästä systeemistä. Hinta 519E 

Huomenna 200cdi menossa Lahteen MBA-autokorjaamolle uudelleen ohjelmoitavaksi -> 220cdi.
Tehoja lisää vajaa 40hv ja vääntöä muistaakseni 75newtonia, hinta 500-600euroa..
Tehoja lisää vajaa 40hv ja vääntöä muistaakseni 75newtonia, hinta 500-600euroa..
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
No tässä kokemukset yhdeltä päivältä:VMK kirjoitti:Esa H.
Kerro kokemukset MBA-n tarjoamasta ohjelmasta. Itsellä 320cdi ja kovasti Tomppa on siihen ohjelmointia suositellut.
Muutos on selkeä. Varsinkin kun lähdettiin aikansa laiskimmasta diesel E-mallista liikkeelle. Eli ei tällä vielä donitseja piirretä

Lisääntynyt vääntö tuo herkkyyttä lisää, ei mene aikaa kierroksia ensin kelatessa. Automaatti ei vaihda niin herkästi pienemmälle kaasua painettaessa..
Satasen vauhdissa irtoaa paremmin ohituksiin..
Siis pirteämpi peli, tosin 270/320cdi:t menee vielä menojaan..
Summa summarum: Kyllä kannattaa, varsinkin jos autoa meinaa pitää pitempäänkin, sillä 550 euroa on iso raha ainakin mulle. Toisaalta mulle oli tarjolla samaan rahaan vanteet muualta, mutta katsoin tämän olevan järkevämpi sijoitus tällä hetkellä.
Pahintahan tälläisissa piristelyissä on, että äkkiä siihen turtuu. Ja taas tarttis lisää


w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Onneksi olkoon ja samalla otan osaa Esa. Tolta tieltähän ei ole enään paluuta ja toisaalta miksi sun pitäis päästä helpommalla, kuin meidän muidenEsa H. kirjoitti:Pahintahan tälläisissa piristelyissä on, että äkkiä siihen turtuu. Ja taas tarttis lisää![]()

SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Re: ITSFUN-Ohjelmointi/lastutus
Kyll nyt lähtee,kiihtyy aivan eri lailla. Katsotaan miten sit löbön kans käy,lähteekö laskuun vai kasvaako entisestään ku ei malta olla polkematta.hande69 kirjoitti:Olen viemässä ens viikolla E270cdi -02 ohjelmoitavaksi, lupasivat 30hp ja 110Nm lisää potkua.Onko kellään tuntemusta tästä systeemistä. Hinta 519E
No nyt pääsin lukee viestejä tuli toiseen koneeseen pöpö ja piti viritellä vanha kone käyntiin. Paikka missä ohjelmoitiin on Autoasi Kirkkonummi, joku Höglund muistaakseni.Naku kirjoitti:Hande69,
jos ei ole mikään suuri sotasalaisuus niin tempase tänne palstalle missä moinen ohjelmointioperaatio suoritettiin ? Saattaa kiinnostaa useampiakin palstan lukijoita....
Naku
MB E270TCDI -02