Tasonsäätöiskunvaimentimet coupeen?

Varaosamyymälät, autoliikkeet, nettimyymälät. Myös ulkomaiset!
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14261
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Tasonsäätöiskunvaimentimet coupeen?

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Käyn tässä jaakobinpainia mistä hankkia tasonsäätöiskarit C124:ään, käytettynä vai uutena. Alapään kiinnitys yhdellä pultilla, farkussa taitaa olla yleisempi kahdella pultilla. Tähän mennessä tarjouksia on

Veho 381 e /kpl
KL-varaosat 275 e/kpl (lienee farkun hinta)
Merteil 280 e/kpl (ha, Sachs)
RTO-tuonti 250 e/kpl (?) KÄYTETYT takuulla.

Mille käytettyjen hintaluokka kuulostaa arvon raadista? Onhan niissä kuulemma takuu. Onko tiedossa muita paikkoja mistä kysyä?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
juhaoh
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1817
Liittynyt: Su 23.05.2004 17:34

Viesti Kirjoittaja juhaoh »

Eipä oo käytetty järkevä vaihtoehto jos ei ole 6 vuoden takuu.
Noitahan saa lähes kaikista varaosaliikkeistä, joka myy Schas:n vaimentajia, hintaa en ole tosin kysynyt.
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Yllättävä tuo käytetyn iskarin hinta.

Mitä lienee sitten Venetmäen tiskillä sama iskari?

Noitten vaihtoehtojen lisäksi taitaa olla seuraavaksi syytä vilkuilla Germaanian mantereelle, mikäli vielä huokeampaa etsii.
Voihan tietysti jossain ruttutukussa olla myös.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14261
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Ostin KL:stä muiden alustanosien kanssa köntässä. Pitäisiköhän samalla pistää paineakut myös uusiksi? Nälkä kasvaa jne.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Mihaline
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 383
Liittynyt: To 17.04.2003 13:58

Viesti Kirjoittaja Mihaline »

Timo L. kirjoitti:Ostin KL:stä muiden alustanosien kanssa köntässä. Pitäisiköhän samalla pistää paineakut myös uusiksi? Nälkä kasvaa jne.
Minkäs takia ne pallot pitäis vaihtaa jos niissä ei ole vikaa?
MB 300D, MB 380 SEC, MB S600C.
riska74
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 3
Liittynyt: To 07.12.2006 19:33
Paikkakunta: itä-suomi

saitko vaihdettua

Viesti Kirjoittaja riska74 »

kuinkas kävi? onnistuitko testaamaan että oliko jousipallot ehjät, vai testasitko mitenkään? muuttuiko auto?

itse luulin omassa autossani iskareitten olevan rikki, mutta oikeasti syy löytyy kyllä hydraulipumpusta. se ei enää kehitä riittävää painetta.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14261
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Juu hyvin kävi. Iskarin alapää siis oli väljä, vaihdettiin molemmat iskarit. Kun nyt sattui olemaan pallotkin samaan aikaan, niin laitettiin nekin alla samaan konkurssiin. Eli en tutkinut oliko palloissa vikaa, ehkä ei. No, olivat ne ainakin 18 vuotta vanhat :-D.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Vastaa Viestiin