Terve,
Posti toi paketin Saksanmaalta, Mitäköhän sieltä löytyy
Tämmöinenhän siellä oli
125Kw ja 390/400 Nm tuolla boxilla 3900 Rpm:llä
Boxin spexit http://www.carlsson.de/en/tuning/c-klas ... tor/05.php
Pikku projekti alkamassa
Jatkuu.....
W203 220 Cdi Sport Coupe -01 Carlsson tehoboxi+ asennuskuvat
W203 220 Cdi Sport Coupe -01 Carlsson tehoboxi+ asennuskuvat
Viimeksi muokannut Bruno59, La 06.10.2007 12:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Difference between men and boys is the price of the toys
W169 180 Cdi
W203 220 Cdi Sport Coupe
Honda Cbr 1000 F
Ex W126 500 SE
W169 180 Cdi
W203 220 Cdi Sport Coupe
Honda Cbr 1000 F
Ex W126 500 SE
Hip ja Hei
Laitoin jo iltasella kiinni ja kyllä kulku muuttui
Laitan asennuskuvat ja parempää kuvausta kulkupuolesta kun kerkiän
Noita boxeja näyttää nyt löytyvän nahkahousuhuutokaupasta aikas kohtuuhintaan, itse maksoin 210 erkkiä, ei paha ?
Jos on hankkimassa, niin Carlssonin sivuilta löytyy tyyppikoodit oikelle moottoreille ja asennus onnistuu tosi helposti
Juu ja saa kysyä&kommentoida
Laitoin jo iltasella kiinni ja kyllä kulku muuttui
Laitan asennuskuvat ja parempää kuvausta kulkupuolesta kun kerkiän
Noita boxeja näyttää nyt löytyvän nahkahousuhuutokaupasta aikas kohtuuhintaan, itse maksoin 210 erkkiä, ei paha ?
Jos on hankkimassa, niin Carlssonin sivuilta löytyy tyyppikoodit oikelle moottoreille ja asennus onnistuu tosi helposti
Juu ja saa kysyä&kommentoida
Difference between men and boys is the price of the toys
W169 180 Cdi
W203 220 Cdi Sport Coupe
Honda Cbr 1000 F
Ex W126 500 SE
W169 180 Cdi
W203 220 Cdi Sport Coupe
Honda Cbr 1000 F
Ex W126 500 SE
Ja sitten asennuksesta, Helppoa kuin heinänteko
Tässä muutama kuva tuotteesta:
Liitin Tulee Ecun ja omien johtojen väliin, eli omat johdot eculta irti ja liitin Ecuun. Senjälkeen johdot kiinni liittimeen ja Boxi kinni sille tarkoitettuihin liittimiin
Liitin ja Boxi sellaisena kuin ne kytketään Eculle
Ecu löytyy kuskinpuolelta sulakerasian vierestä
Kuvassa vasemalla näkyvät johdot irti ja Ecu nostetaan ylös.
Pyyhkimet pitää pysäyttää yläasentoon että Ecu mahtuu pois paikoiltaan
Ecu ja johdot irroitettuna, Nyt liitin paikoilleen Johdot kiinni ja Ecu takaisin paikoileen
Ja valmista tuli Boxi näkyy tuossa Ecun vasemalla puolella
Kansi kiinni ja testilenkille
Tässä muutama kuva tuotteesta:
Liitin Tulee Ecun ja omien johtojen väliin, eli omat johdot eculta irti ja liitin Ecuun. Senjälkeen johdot kiinni liittimeen ja Boxi kinni sille tarkoitettuihin liittimiin
Liitin ja Boxi sellaisena kuin ne kytketään Eculle
Ecu löytyy kuskinpuolelta sulakerasian vierestä
Kuvassa vasemalla näkyvät johdot irti ja Ecu nostetaan ylös.
Pyyhkimet pitää pysäyttää yläasentoon että Ecu mahtuu pois paikoiltaan
Ecu ja johdot irroitettuna, Nyt liitin paikoilleen Johdot kiinni ja Ecu takaisin paikoileen
Ja valmista tuli Boxi näkyy tuossa Ecun vasemalla puolella
Kansi kiinni ja testilenkille
Difference between men and boys is the price of the toys
W169 180 Cdi
W203 220 Cdi Sport Coupe
Honda Cbr 1000 F
Ex W126 500 SE
W169 180 Cdi
W203 220 Cdi Sport Coupe
Honda Cbr 1000 F
Ex W126 500 SE
- Petri.Kemppainen
- Mersumies
- Viestit: 584
- Liittynyt: Ke 08.09.2004 19:17
- Paikkakunta: Uusimaa
Koeajoo
No kerro jo . Miltä nyt tuntuu ?
Hyvät on ohjeet ainakin.
Oliko tuo boksi muuten siis uusi ja Carlssonilta ?
Hyvät on ohjeet ainakin.
Oliko tuo boksi muuten siis uusi ja Carlssonilta ?
Tulossa uutta mersua ...
W204 C 200 T A
w203 C 270 T A
W204 C 200 T A
w203 C 270 T A
Tuntui KYLLÄ
Käynti oli jotenkin "pehmeämpää " kokonaisuudessaan
Carssonin ohjelma lähtee vetämään jo tosi hyvin n 1800 kierroksen tietämillä, joka tuntuu tosi heinolta verrattuna aikaisempaan, kun kierroksia piti olla reippaasti yli 2000
Teho on käytössä tuolla 1900-3900 välillä ja + 20Kw ja 50 Nm tuntuu vievän pikku sporttia ihan kiitettävästi, maksimi kierrokset on edelleen n 4500.
Tuo laaja tehoalue tekee ajamisesta kyllä alkuperäseen verrattuna paljon nautittavampaa
Kun testailin, siis kaikki tämä vaan perstuntumalla olen tosi tyytyväinen tuohon tehonlisäykseen, jos vaikka 4 vaihteella lähtee "ohituskiihdytykseen" 80 Km vauhdista, niin kyllä kortinlähtö on lähellä, niin nopeasti mennään 110-120 km/t
Vielä pitäisi saada ratkaistua/tehtyä pakokaasunkierrätyksen poisto (tämä boxi ei kai sitä mitenkään muuta alkuperäisestä)
Imusarjan puhdistus operaatio pitää tehdä, on aika tukossa 220tkm ajettuna
Siis noita boxeja löytyy käytettynä www.ebay.de. Käytä hakua carlsson, siillä ainakin minä löysin tarjontaa moneen Mb malliin
Käynti oli jotenkin "pehmeämpää " kokonaisuudessaan
Carssonin ohjelma lähtee vetämään jo tosi hyvin n 1800 kierroksen tietämillä, joka tuntuu tosi heinolta verrattuna aikaisempaan, kun kierroksia piti olla reippaasti yli 2000
Teho on käytössä tuolla 1900-3900 välillä ja + 20Kw ja 50 Nm tuntuu vievän pikku sporttia ihan kiitettävästi, maksimi kierrokset on edelleen n 4500.
Tuo laaja tehoalue tekee ajamisesta kyllä alkuperäseen verrattuna paljon nautittavampaa
Kun testailin, siis kaikki tämä vaan perstuntumalla olen tosi tyytyväinen tuohon tehonlisäykseen, jos vaikka 4 vaihteella lähtee "ohituskiihdytykseen" 80 Km vauhdista, niin kyllä kortinlähtö on lähellä, niin nopeasti mennään 110-120 km/t
Vielä pitäisi saada ratkaistua/tehtyä pakokaasunkierrätyksen poisto (tämä boxi ei kai sitä mitenkään muuta alkuperäisestä)
Imusarjan puhdistus operaatio pitää tehdä, on aika tukossa 220tkm ajettuna
Siis noita boxeja löytyy käytettynä www.ebay.de. Käytä hakua carlsson, siillä ainakin minä löysin tarjontaa moneen Mb malliin
Difference between men and boys is the price of the toys
W169 180 Cdi
W203 220 Cdi Sport Coupe
Honda Cbr 1000 F
Ex W126 500 SE
W169 180 Cdi
W203 220 Cdi Sport Coupe
Honda Cbr 1000 F
Ex W126 500 SE