Moottori on OM601, laatikko 722.4 ja auto 190 2.0D '84.
Eli kuinka helv... tuosta lähtee turbiini irti? Ei lähe millään, tilassaan kyllä pyörii, mutta irti ei lähe. Vaikeuttaa ratkasevasti tota laatikko swappia, ku ei mahu tuo laatikkokaan tuolta poies tulemaan... Onko sielä joku homeinen sokka jossain piilossa, ku ei ainakaa sattunu silmään, vai mikä?
Kiitollinen tiedosta jo etukäteen.
Kuinka turbiini irti vetolevystä? Ongelma ratkaistu.
Kuinka turbiini irti vetolevystä? Ongelma ratkaistu.
Viimeksi muokannut WEE201, Ma 15.10.2007 21:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[img]http://www.kolumbus.fi/cee-man/Mersulogo.gif[/img] [b]*Kaikkea sitä näkee, kun nuorena pysyy*[/b]
Juu, tuo oli tiedossa ja ne oli myös irti, kuten kaikki muutkin mahdolliset pultit laatikosta.Samuli H kirjoitti:Turbiini on kiinni kuudella pultilla.
Vastaan nyt omaan kysymykseeni: Brutaali väkivalta...
3 tunnin "hienovaraisen" yrittämisen jälkeen väänsin väkisin lootikon irti, ihme kyllä mitään ei hajonnut. Turbiini jäi siis vielä tilaansa vauhtipyörän sisälle kun laatikko lähti...väkivalta tekee tilaa...

No loppu hyvin, kaikki hyvin, nyt on manuaali tilalla ja matka jatkuu...
Kiitos kuitenkin.
[img]http://www.kolumbus.fi/cee-man/Mersulogo.gif[/img] [b]*Kaikkea sitä näkee, kun nuorena pysyy*[/b]