Onko kukaan kiillottanut noita orkkisvanteita? Mulla kun niitä on 8kpl, niin huvittais vähän tehä jotai niille kun muutamassa on pari naarmua...Elikkä onko kiillotus ihan peruskauraa ja materiaali siis vaikka mahdollistaisi sen?
Shoppasin Rial Daytona Race alle, koko olis mukamas 19"... Äkkipikashoppaus. Noita vois harkitakkin, renkaineen tonnin setti. On kiiltoa ja on huulta sekä ruuveja.
Noi on kyllä hienot vanteet, mutta että 19" koossa renkainen tonnin setti? Halpa on hinta olivatpa sitten käytetyt tai uudet. Jos uudet niin ettei olis nyt mennyt sarja ja kpl hinnat sekaisin ? Tänne heti pari sarjaa jos tonnilla lähtee!!
Viimeksi muokannut rikumon, Ke 10.10.2007 17:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ruotsi kirjoitti:Pris 4st, bredd 8" eller 9": 17" 4500:- 18" 5000:- 19" 5900:-
Komplett hjul och däck Falken 17" 225/45 7900:- 18" 225/40 8500:- 19" 225/35 9900:-
Suomi kirjoitti:8,0 x 17” 321,-
9,0 x 17” 349,-
8,0 x 18” 379,-
9,0 x 18” 419,-
8,0 x 19” 479,-
9,0 x 19” 529,-
Hinnat ovat OVH/kpl-hintoja ja sisältävät Arvonlisäveron 22%
Rengassarja suomessa maksaa vielä lisäks alkaen 600€ ja merkki on sillon Wanli... Oliskohan tässä joku kusetuksen paikka? 22" vanteet on tuota suomen 19" hintatasoa. eli 2000€/sarja. Suomessa siis 1-2 vannetta maksaa yhtä paljon kuin samanlaiset ruotsissa.
no kaikki rengaskauppiaat En mä muista misä kaupas mä kävin, oli MBSCA putiikin vieres Åkersbergas (matkan varrella Sto-Kapellskär). www.shuwantera.se taitaa myyä niitä kans. Shuwanteralta löyty kans yhet ihan kivan näköset 18"
Jotta ei ihan mennä offtopiciksi, niin kokeilin noita muun Fondmetalleja alle... Takaa sopii kuin nyrkki silmään, edestä pitäs levittää 4cm + laittaa 10mm spacerit tai levittää 3cm ja ottaa satulasta pois 1cm. Vanteesta ei voi kun menee sitten niin ohueksi. Huomenna katsastukseen... Jännittää jo nyt. AIniin, kattelin vähän takaikkunan verhoa ja sieltä putkesta löytyi tämmöset kilkkeet.
Ei ne halpoja ole, ku normaalihintaisia, suomessa ne on kalliita, jotain vikaa pitää olla hinnoittelussa jos saa hinnasta tinkastua noin vaan 50-60%. Taino eihän se myyjä tyhmä ole... jne.
Sergey kirjoitti:Ei ne halpoja ole, ku normaalihintaisia, suomessa ne on kalliita, jotain vikaa pitää olla hinnoittelussa jos saa hinnasta tinkastua noin vaan 50-60%. Taino eihän se myyjä tyhmä ole... jne.
Joo ei tolla ET11 vanteel pysty ajamaan
Niin missäpä asiassa tässä maassa ei silmään kustais
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Perkele, noi orkkisvanteet o erilaisia. Ja asiaa vaikeuttaa vielä se, että nuo talvirenkaat vaatii tuon piiitkän pultin, ja nuo toiset vaatii vähä lyhemmän (takana rapsuu kässärijouset)! No eihä mul oo ku pitkiä pulttei... Stana, olis nois toisis vanteis hyvät syyskumit, ei tarvis kuluttaa uusia kitkoja... Paikallisel mesekauppiaallakaan ei ollu sopivia, eikä rengaskauppiail, haukuin ne kaikki sitte siin samalla ku ei ikin oo mitää hyllys.
Tunkasin konttii subin JBL 10" GT-4 + Blaupunkt GTA390 vahvistin ainoastaan sille. Hattuhyllyllä olikin jo valmiiksi Blaukkarin 6,5" ja edessä DLS erkka (koosta ei tietoa). Niille DLS 4x50W vahvistin, mallia en tiedä.
Ja heti herää kysymys: Kuulema äänentoisto ei ole hyvä mersuissa jos yks pieni subbari on takakontissa... Pitääkö ne korvat vuotaa verta että se olisi "hyvä"? Mulla ainaki soi helvetin hyvin toi
siitä takalasin verhosta ..sieltä ei todennäköisesti ole mitään rikki . purat vaan sen häkkyrän irti sieltä ja putsaat sen putken jossa se nylon hammashihna lykkii sitä verhoa ylös ja se jousi joka repii sen verhon alas voi myös olla puörähtänyt löysäksi.. eli takaluukkuun selälleen makaamaan ja 10mm pienihylsy, pieni räikkä ja sopiva jatko mukaan. sisältä kaksi ruuvia siitä putken yläpäästä veks.. ja ei muuta kun pöydälle ihmettelyn kohteeksi ..
jossain välissä kannattaa se johtokin muistaa ottaa irti..
omasta coupesta rupes verho liikkumaan komiasti..
Yleisesti ottaen soi paremmin ns. elementti taakse päin suunnattuna.
Ajattelin vain että olethan kokeillut myös toisinpäin, en epäile ettei toimisi noinkin!
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
Sehän on tietenkin vähän disainista kiinni Pystyasennossa asennettu soikin paremmin taaksepäin kun ei ole heti seinä vastassa, mutta tässä on rakoa 5cm ja elementti on viistossa tankin seinään nähden, yläreunassa rakoa on 20cm. Eli kotelo on A-mallinen.
Lueskelin tossa vähän noita ruottalaisten rengasliikkeiden tarjouksia. Jos ottaa (kuten suurinosa niin tekee) koko setin asennuksineen, hintaa kurotaan työstä. 150-250kr alle asennettuna + tasapainotus 100-200kr PER yksi rengas! Täällä Ahvenanmaalla 5€/rengas.
Kävimpä tankilla. Rankkaa ajoa 525km ja tankkiin sopi 62,8 litraa menoainetta, mun laskujen mukaan siis n. 12l/100. Ja autoa ei ole säästelty. Kauheeta kiihdytystä jarruttelua jne... kuluttavaa ajotyyliä jotta ominaisuudet selviää. Moisia lukemia osasin odottaakin, varsinkin kitkarenkailla.
Eihän tuo loppuviimeksi nyt niin hirvittävästi ole, varsinkin jos olet kaahaillut ja revitellyt. Kuullut oon vaan että veis paljon enemmänkin rankomalla ja muutenkin, mutta hyvä jos noihin lukemiin pääsee. Ittellä sama vehje, hyvä kuulla pienemmistäkin luvuista kulutuksen osalta välillä.
Aiheutan pahennusta, ja myönnän epävirallisesti ajaneeni moottoritiellä 40km matkan 230kmh. Mutkapätkillä tääl käynny kurmoottamassa kaasupohjassa systeemillä. Kone toimii kuin unelma, ja loota kans. Hienosti kertakaikkiaan toimii... Ja jos tuo n. 12l on kerran alakanttiin niin kaipa se kertoo myös auton kunnosta jotain...
Ainakin katsastusmiehet kehui sitä että harvoin noin uudelta kuulostavaa ja näyttävää enää näkee. Samalla todettiin että auto on massattu perinpohjaisesti useampaankin kertaan. Päästöarvot jne oli käytännös nollassa ja katti kiilteli uutuuttaan.
AIniin, kattelin täs jo Eatonia siihe... M112 olis ihan ok... Ja Mosselman tyyliin, eli matalapaine välijäähyllä.
Mitäs bensaa tohon muuten kuuluis laittaa? Tankis lukee vain lyijytön.
Tuli myös vastaus vakuutusasioista kun kysyin paljon maksais tälle autolle täyskasko kaikilla lisävarusteilla (hinauspalvelu jne. extrat). Mulla vuosimaksu on 483€/150€ omavastuu suomessa ja ruotsissa se olisi 1800€/330€
IF Ruotsi kirjoitti:Premie: 16557 kr/år
Omfattning: Helförsäkring
Vagnskadesjälvrisk: 3000 kr
Hyrbil
Djurkollision
Skadegörelse
Assistans
Allt detta ingår
Eli kyllä se auton hinta silti jostakin näemmä revitään sielläkin
Tuli tänään videoitua keskustelunpätkä tyhmistä ahvenanmaalaisista (huomioikaa talvirenkaat ja takaikkunoiden avoimuus) ja sitten vähän Supermoto treenileiriläisten vetoja tos naapuris oleval mikroautoradal, mukana ainakin Ruotsin ja tanskan kärkikaarti.
Saakos Ruotsista tätä Daytona Racea koossa 10x19"?
Joskus ostin Haaparannasta ASA:n Imolat ja
niitä ei muka saanu Ruotsista 8" leveämpänä 18" kokoisena,
vaikka tehtaalta oli ohjelmassa 9" leveänä.