W124 clubi?
Porukkaa mukana, mutta missä....
vuonna 2015 perustettavassa w124-clubissa....
Määki täällä huutelen, vaikkei itsellä ole aikaa kunnolla tänne kirjotteluun.... 



MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
hiljaa hyvä tulee 

SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
- Etwas Anders
- Mersumies
- Viestit: 1056
- Liittynyt: Su 31.07.2005 15:07
- Paikkakunta: Pieksämäki
Minä ja mun kakkosnelos-300D liitytään myös! Vipinää virsuihin! 

Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
Voikohan sinne osallistua w210.. ku nyt pääsi näin käymänn, että tuli rakas w124 myytyä emännän velipojalle ja itselle hommattua w210 disukka... Voihan sinne tietenkin päästä jollakin superlisenssillä... 

MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
- Voihanrontti
- Mersumies
- Viestit: 789
- Liittynyt: Ma 08.01.2007 22:09
- Paikkakunta: JKL
Riippuu mitä haluaa. Jos haluaa vain "porukan kasaan" ja niin edespäin, niin eihän se mitään vaadi. Kenties joku nettisivu pystyyn jne. Tällöin ei voi rahaliikennettä hoitaa, eli kaikki pitäisi sit olla ilmaista tms. (kulut jaetaan periaatteella), mutta jos jäsenmaksua ja muuta sen sellaista, niin olisihan hyvä olla joku ry tms. perässä.Voihanrontti kirjoitti:Vai väyrysellä...? Kaikkea sitä kuuleekin.. Kukahan tän kerhon viimeinkin perustas? Mitä siihen vaaditaan? Joku ilmotus lääninvirastoon vai minne? Kuka sitä organisoi? Peritäänkö pientä jäsenmaksua? Pitääkö pitää joku perustamis kokous?
- Voihanrontti
- Mersumies
- Viestit: 789
- Liittynyt: Ma 08.01.2007 22:09
- Paikkakunta: JKL
No jos jotain toimintaa kaivataan, niin yksi hyvä homma voisi olla
pikkuosien yhteisostot Saksasta.
Esim. perän hiljentävä mersun oma lisäaine maksaa Suomessa 20
euroa ja Saksassa 10 euroa. Noita ei varmaankaan kukaan viitsi
yksin kappalein tilata Saksasta, kun postimaksu on vähintään 6 euroa.
Mutta jos niitä kerho tilaisi vaikka 100 kpl ja myisi sitten 15 eurolla, niin
kaikki olisivat tyytyväisiä.
Toinen osa ostoslistalla voisi olla oven lukon vastakappale. Vuoteen 1991
asti ovi voi kolista tämän osan takia. Uudemmissa on muovia
hiljentämässä kolinaa. En ole katsonut hintoja, mutta luulisin että noille voisi olla ottajia käypään hintaan.
Kerhohan voisi kerätä ehdotuksia ja tilauksia. Kun listassa on 100 nimeä,
niin tilaus sisään. Osat voisi noutaa tapaamisissa, jos ei ole kiirettä.
Voisihan nuo postittaakin lisämaksusta, kun toimitusosoite on jo
tilauksessa ja sen voi tulostaa suoraan tarralle. Maksut voisi kerätä
etukäteen vaikka tekstiviestinä uusnta tekniikkaa käyttäen.
Jonkin verran työtähän tuohon tarvittaisiin... ei taida olla vapaaehtoisia.
Itse ei millään ehdi.
pikkuosien yhteisostot Saksasta.
Esim. perän hiljentävä mersun oma lisäaine maksaa Suomessa 20
euroa ja Saksassa 10 euroa. Noita ei varmaankaan kukaan viitsi
yksin kappalein tilata Saksasta, kun postimaksu on vähintään 6 euroa.
Mutta jos niitä kerho tilaisi vaikka 100 kpl ja myisi sitten 15 eurolla, niin
kaikki olisivat tyytyväisiä.
Toinen osa ostoslistalla voisi olla oven lukon vastakappale. Vuoteen 1991
asti ovi voi kolista tämän osan takia. Uudemmissa on muovia
hiljentämässä kolinaa. En ole katsonut hintoja, mutta luulisin että noille voisi olla ottajia käypään hintaan.
Kerhohan voisi kerätä ehdotuksia ja tilauksia. Kun listassa on 100 nimeä,
niin tilaus sisään. Osat voisi noutaa tapaamisissa, jos ei ole kiirettä.
Voisihan nuo postittaakin lisämaksusta, kun toimitusosoite on jo
tilauksessa ja sen voi tulostaa suoraan tarralle. Maksut voisi kerätä
etukäteen vaikka tekstiviestinä uusnta tekniikkaa käyttäen.
Jonkin verran työtähän tuohon tarvittaisiin... ei taida olla vapaaehtoisia.
Itse ei millään ehdi.
-Perustamisohjeet ja mallit saa internetistä:
http://www.prh.fi/fi/yhdistysrekisteri/ ... minen.html
-Kerhon tulisi olla rekisteröity yhdistys, jotta se voisi käsitellä
rahaa ja tehdä sopimuksia
-Sponsoreita kannattaisi ottaa kannatusjäseniksi
-Tarvittaisiin kolme vapaaehtoista hallitukseen, jotka hoitaisivat
kaikki työt. Töitä on paljon, jos on toimintaakin
-Vapaaehtoisilla tulisi olla aiempaa kokemusta yhdistystoiminnasta,
laajakaistaliittymä, runsaasti vapaa-aikaa, palava halu toimia asian
edistämiseksi, hyvä maine ja puhdas rikosrekisteri sekä kannatusta
jäsenkunnalta
-Yksi sääntömääräinen kokous vuodessa riittää, siinä valitaan uusi hallitus
-Muut kokoukset voivat olla vapaaehtoisia tapaamisia
-Kerhohuonetta ei välttämättä heti tarvita. Vuosikokouksen voi pitää vaikka
kirjastossa, josta saa yleensä varata tiloja kerhoille
-Perustavaan kokoukseen tulisi voida osallistua valtakirjalla, jotta
kaikilla olisi tilaisuus olla perustajajäseniä matkustamatta kokoukseen
-123-kerhon papereista voi ottaa tarvittaessa mallia
-halukkaiden jäsenten tulisi lähettää ehdotuksia toiminnasta ja
osallistua järjestelyihin. Pelkän hallituksen voimin toiminta hyytyy.
-Uutta foorumia ei minusta kannata perustaa, eiköhän kerho saa
tilaa joltain olemassa olevalta foorumilta
-Pitää miettiä, mitä parannusta tai lisäystä kerho voisi tuoda
nykyiseen. Ainut todellinen parannus saadaan luultavasti vain
jäsenmaksujen avulla, joka edellyttää ry:a. Jäsenmaksuilla pitäisi
onnistua kattamaan kulut niin, ettei kukaan joudu laittamaan omistaan.
Kerho voisi myydä kerhotuotteita, kuten tarroja, kirjoja tai auton osia
tms, jotka voisivat tuottaa hiukan voittoa. Sponsoreilta voisi kerätä
avustuksia, jotka yleensä edellyttävät julkisuutta. Jäsenille tulisi
tarjota toimintaa ja jäsenetuja, kuten alennuksia.
-Tapaamisten yhteydessä voisi ehkä olla rompetori, josta voi ostaa
osia toisilta kerholaisilta. Lisäksi olisi mukava katsella muiden autoja
-Tämmöisen järkkäämisessä on tosiaan lähes kokopäiväinen homma,
ei kannata aliarvioida tarvittavaa työmäärää
-Kerholla tulisi olla mieleenjäävä nimi, kuten "Satalankku" tai
"Ykskaksneloset" tms.
-Kerholla voisi olla jotain tomintaa ulkomaisten vastaavien kerhojen
kanssa
-Kotisivut ovat välttämättömät ja niiden pysyvyys olisi turvattava
-Jos ei ole todellista tarvetta, niin ei kannata lähteä liikkelle. Samaten
kannattaa hillitä menoa, jos ei löydy vapaaehtoisia.
http://www.prh.fi/fi/yhdistysrekisteri/ ... minen.html
-Kerhon tulisi olla rekisteröity yhdistys, jotta se voisi käsitellä
rahaa ja tehdä sopimuksia
-Sponsoreita kannattaisi ottaa kannatusjäseniksi
-Tarvittaisiin kolme vapaaehtoista hallitukseen, jotka hoitaisivat
kaikki työt. Töitä on paljon, jos on toimintaakin
-Vapaaehtoisilla tulisi olla aiempaa kokemusta yhdistystoiminnasta,
laajakaistaliittymä, runsaasti vapaa-aikaa, palava halu toimia asian
edistämiseksi, hyvä maine ja puhdas rikosrekisteri sekä kannatusta
jäsenkunnalta
-Yksi sääntömääräinen kokous vuodessa riittää, siinä valitaan uusi hallitus
-Muut kokoukset voivat olla vapaaehtoisia tapaamisia
-Kerhohuonetta ei välttämättä heti tarvita. Vuosikokouksen voi pitää vaikka
kirjastossa, josta saa yleensä varata tiloja kerhoille
-Perustavaan kokoukseen tulisi voida osallistua valtakirjalla, jotta
kaikilla olisi tilaisuus olla perustajajäseniä matkustamatta kokoukseen
-123-kerhon papereista voi ottaa tarvittaessa mallia
-halukkaiden jäsenten tulisi lähettää ehdotuksia toiminnasta ja
osallistua järjestelyihin. Pelkän hallituksen voimin toiminta hyytyy.
-Uutta foorumia ei minusta kannata perustaa, eiköhän kerho saa
tilaa joltain olemassa olevalta foorumilta
-Pitää miettiä, mitä parannusta tai lisäystä kerho voisi tuoda
nykyiseen. Ainut todellinen parannus saadaan luultavasti vain
jäsenmaksujen avulla, joka edellyttää ry:a. Jäsenmaksuilla pitäisi
onnistua kattamaan kulut niin, ettei kukaan joudu laittamaan omistaan.
Kerho voisi myydä kerhotuotteita, kuten tarroja, kirjoja tai auton osia
tms, jotka voisivat tuottaa hiukan voittoa. Sponsoreilta voisi kerätä
avustuksia, jotka yleensä edellyttävät julkisuutta. Jäsenille tulisi
tarjota toimintaa ja jäsenetuja, kuten alennuksia.
-Tapaamisten yhteydessä voisi ehkä olla rompetori, josta voi ostaa
osia toisilta kerholaisilta. Lisäksi olisi mukava katsella muiden autoja
-Tämmöisen järkkäämisessä on tosiaan lähes kokopäiväinen homma,
ei kannata aliarvioida tarvittavaa työmäärää
-Kerholla tulisi olla mieleenjäävä nimi, kuten "Satalankku" tai
"Ykskaksneloset" tms.
-Kerholla voisi olla jotain tomintaa ulkomaisten vastaavien kerhojen
kanssa
-Kotisivut ovat välttämättömät ja niiden pysyvyys olisi turvattava
-Jos ei ole todellista tarvetta, niin ei kannata lähteä liikkelle. Samaten
kannattaa hillitä menoa, jos ei löydy vapaaehtoisia.
ilmotelkaa sit isolla jos tästä jotain tulee 

SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
JarkkoN:llä ihana määrä viestejä 124 

SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
- Voihanrontti
- Mersumies
- Viestit: 789
- Liittynyt: Ma 08.01.2007 22:09
- Paikkakunta: JKL
Joo, JarkkoN ei saakaan enää sit kirjotella forumilla... menee luvut pieleen.. 

MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Nimenomaan juu!meze1 kirjoitti:Joo, JarkkoN ei saakaan enää sit kirjotella forumilla... menee luvut pieleen..


Olisin erittäin mielelläni mukana touhuissa, varsinkin järjestelemässä kaikenlaista clubiin liittyvää, mutta en omista täysi-ikäisyyttä, eli ensikeväänä täytän vasta 18v. Joten se rajoittaa toimintaani. Mukaan liittymässä kuitenki todennäköisesti olen, jos homma saadaan toimimaan.

C124 300ce 24v sportline -91
W202 C280 -94
R170 SLK 230 -03
W202 C280 -94
R170 SLK 230 -03
- Voihanrontti
- Mersumies
- Viestit: 789
- Liittynyt: Ma 08.01.2007 22:09
- Paikkakunta: JKL
- MasaMbW124
- Mersumies
- Viestit: 1703
- Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
- Paikkakunta: Tampere [Kangasala]
- Voihanrontti
- Mersumies
- Viestit: 789
- Liittynyt: Ma 08.01.2007 22:09
- Paikkakunta: JKL
Perustappa, niin päästään liittymään.... 

MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
- MasaMbW124
- Mersumies
- Viestit: 1703
- Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
- Paikkakunta: Tampere [Kangasala]
Uskon, että ilmoitus häneltä tulee, kuhan on saanut sen aikaan... tai jos kiinnostus riittää niin pitkälle.. voihan olla, että sisulla läpi, kun kukaan muukaan asiaa ei ole ottanut hoitaakseen... 

MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
- Voihanrontti
- Mersumies
- Viestit: 789
- Liittynyt: Ma 08.01.2007 22:09
- Paikkakunta: JKL
Itse olen ainakin vapaaehtoinen asiaan... kuten olin jo alussa ja vaikka w124:sta ei enää alla olekkaan, niin sydän niille silti vielä sykkii.. 

MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
- Voihanrontti
- Mersumies
- Viestit: 789
- Liittynyt: Ma 08.01.2007 22:09
- Paikkakunta: JKL
One down... Sit tarviis muuten tosissaan porukkaan jonkun, jolla nää ATK-hommelt riittävästi näpissä!!! Siitä en henkilökohtaisesti tiedä mitään! Hallitukseen halukkaat/vapaaehtoiset voi pistää yv:täkin tai vaikka sähköpostia. voihanrontti@hotmail.com. Kyllä se pojat tästä vielä perustetaan! 

Think Locally, Fuck Globally