C36 hinnoista..
C36 hinnoista..
Hei!
On tässä tullu kummasteltua noita C36 AMG hintoja. Suomessa reilu 15t€ mutta saksassa alkaa saamaan jo reilulla viidellä tonnilla.
Lähinnä kiinnotaa mihin hintaan porukka on noita uittanut tänne Suomeen.
Hullua kun itse maksoin pari vuotta sitten omasta C200:sta sen viisi ja risat ja nyt samalla saa Saksasta jo AMG:tä.
Eli ei muuta kun kokemuksia kehiin! Kiitos!
Seve
On tässä tullu kummasteltua noita C36 AMG hintoja. Suomessa reilu 15t€ mutta saksassa alkaa saamaan jo reilulla viidellä tonnilla.
Lähinnä kiinnotaa mihin hintaan porukka on noita uittanut tänne Suomeen.
Hullua kun itse maksoin pari vuotta sitten omasta C200:sta sen viisi ja risat ja nyt samalla saa Saksasta jo AMG:tä.
Eli ei muuta kun kokemuksia kehiin! Kiitos!
Seve
W202 C36 AMG -96
W202 C200 Elegance -95 (Ex)
W202 C200 Elegance -95 (Ex)
Joo eihän se halvin koskaan se paras ole. Sama oli tuon omankin kohdalla.
Olisihan sieltä halvempiakin saanu mutta tuo oli sen 109tkm ajettu ja kunto kauttaaltaan erinomainen.
Ja onhan sekin otettava huomioon että kyllähän ne hinnat aina vuosien myötä putoaa.
Mutta mielenkiinnolla odotellaan hintoja mitä jengi niistä on maksanut.
Olisihan sieltä halvempiakin saanu mutta tuo oli sen 109tkm ajettu ja kunto kauttaaltaan erinomainen.
Ja onhan sekin otettava huomioon että kyllähän ne hinnat aina vuosien myötä putoaa.
Mutta mielenkiinnolla odotellaan hintoja mitä jengi niistä on maksanut.
W202 C36 AMG -96
W202 C200 Elegance -95 (Ex)
W202 C200 Elegance -95 (Ex)
Yep, ei tosiaan ole kahteen vuoteen pudonnut hinnat saksan päässä. Veroja ainaki mulle paukahti vajaa viis tonnia tänä kesänä. Joten kyllähän noi sitten 13-17 autoja on tuontikuluineenkin vielä tänne, riippuen tietty minkälaisen ostaa. Oma siis 147tm ajettu -95, joka on myös myynnissa
Wid36AMG www.kalisconcept.com www.audioimport.fi
Myyn siksi kun tekee vain mieli vieläkin rakentaa kovasti jotakin ja tuli tuossa harrastetilakin vuokrattua talveksi. Tä alkaa oleen tavallaan valmis, menee vaan huonompaan suuntaan jos alkaa muutteleen radikaalisti. Tietty sisustaa voi päivittää ja viimeistellä muutankin autoa, mutta ei sitä voi isommin rakennukseksi voi sanoa. Jos ei mee kaupan niin sit katotaan uudestaan et mitä tehdään.masaf1 kirjoitti:Miks se pitää myydä rikumon? Ekkö tykkää?
Mielessä on rakentaa vielä joku leveä ja matala kulkuneuvo, kenties nelivetoinen. Tietty paras vaihtoehto olisi jos olisi varaa pitää kahta tuoreempaa autoa , niin ehdottomasti jäis tämä talliin+nelikkoprojekti hankittaisiin projektiksi ja sit vielä tarvitaisi talviauto kun ei mersua raaski särkeä talvella
Wid36AMG www.kalisconcept.com www.audioimport.fi
Näin mä vähän ajattelinkin... Tuota rikumonin C36:sta on tullut kyllä kuolattua tovi jos toinenkin aina silloin tällöin, on se vaan niin pirun hienosti ja hillitysti tehty. Oletko rikumoni tehny ite nuo lokarien levitykset yms. vai teettänyt jossain?
Itse oon myöskin hommaamassa C36:sta mutta en talveksi osta, kun ei ole vielä paikkaa oikein... Todennäköisesti sitte ens vuonna, ties vaikka ehtisivät pari sataa halventuakin siihen mennessä. Tosin kyllä noissa C36:ssa alkaa hinnat olemaan todella kohdillaan jo. Kympillä näyttäis saavan jo aika hienoa peliä uudemmasta päästä + siihen verot 5-8 k€ niin ei mielestäni mikään paha summa hyvästä C36:sta, koska malli on kuitenkin niin ajaton.
Itse oon myöskin hommaamassa C36:sta mutta en talveksi osta, kun ei ole vielä paikkaa oikein... Todennäköisesti sitte ens vuonna, ties vaikka ehtisivät pari sataa halventuakin siihen mennessä. Tosin kyllä noissa C36:ssa alkaa hinnat olemaan todella kohdillaan jo. Kympillä näyttäis saavan jo aika hienoa peliä uudemmasta päästä + siihen verot 5-8 k€ niin ei mielestäni mikään paha summa hyvästä C36:sta, koska malli on kuitenkin niin ajaton.
Kiitosta. Joo itsehän noita on tehty, siinähän se tekemisen viehätys sitten onkin. Ja nimenomaan uusi hyvä hallitila sallisi kunnon projektin taas pitkästä aikaa. Valoa,lämpöä ja kiinteä paikka seisottaa vaikka pukeilla ilman että tarttee jatkuvasti siirrellä.
Wid36AMG www.kalisconcept.com www.audioimport.fi
En nyt oikein ymmärrä teidän ajatusmaailmaanne? Sanotte että "saksasta ei kannata katella sitä halvinta mahollista, sillä ei saa kun paskaa". Jotenkin en jaksa uskoa että suomessakaan kaikki ois ihan priima kuntosia ja pyynnit on silti 15kE ylöspäin? sillä n. 10kE taxfree hinnalla taitaa saada jo uusimmasta päästä (lue: 96-97) kohtuu hyväkuntosen c36:sen, mutta täällä nuo näyttää olevan nettiautossa -94 - 95vm 220-300tkm ajettuja??? Joku ei nyt täsmää?
Suomessako ei ole pommeja c36:sia? eiköhän tohon 15-17kE saa aika hyvän c36:sen tuotua sieltä uusimmasta päästä toisin ku suomen tarjonta tosiaan on vanhimpia isoilla mittarilukemilla??? Saksassa tosin on hintahaitari n. 5000e-13000e. Suomen hinnat pyörii n. 15000-20000e. tälläkin hetkellä 16800e halvin??? -95 mtl. 250tkm
summasummarum: vm. 1994 aj. 250tkm ei ole sama asia kuin vm. 1997 aj. 150tkm
ps. ei herneitä, nämä vain minun mielipiteitä
Suomessako ei ole pommeja c36:sia? eiköhän tohon 15-17kE saa aika hyvän c36:sen tuotua sieltä uusimmasta päästä toisin ku suomen tarjonta tosiaan on vanhimpia isoilla mittarilukemilla??? Saksassa tosin on hintahaitari n. 5000e-13000e. Suomen hinnat pyörii n. 15000-20000e. tälläkin hetkellä 16800e halvin??? -95 mtl. 250tkm
summasummarum: vm. 1994 aj. 250tkm ei ole sama asia kuin vm. 1997 aj. 150tkm
ps. ei herneitä, nämä vain minun mielipiteitä
Aika samat on täälläkin mietteet kun AZZURROlla. Vähän oudolta tuntuu tämä Suomen hintataso.
Niinkuin nettiautossakin nyt tuo yksi liki 300 000km työnnetty. Kyllä siitäkin 17t€ kuulostaa aika kovalta hinnalta. Tullin taulukoista veropäätöksiä tutkiessa verot näkyy asettuvan luokkaan 3500-5000€.
Tarkoitan siis sen ikäisiä ja ajettuja yksilöitä joita itse voisi harkita hankittavaksi. Eiköhän noissakin hankintahinta ole sieltä 4500-7000€ väliltä joten aika paljon huokeammalla auto on suomessa kilvissä kuin mitä Suomen pyynnit tällä hetkellä. Pitää katsella ja seurailla miten hinnat kehittyy ja sitten alkaa todella harkita.. Polte kyllä olisi kova..
Niinkuin nettiautossakin nyt tuo yksi liki 300 000km työnnetty. Kyllä siitäkin 17t€ kuulostaa aika kovalta hinnalta. Tullin taulukoista veropäätöksiä tutkiessa verot näkyy asettuvan luokkaan 3500-5000€.
Tarkoitan siis sen ikäisiä ja ajettuja yksilöitä joita itse voisi harkita hankittavaksi. Eiköhän noissakin hankintahinta ole sieltä 4500-7000€ väliltä joten aika paljon huokeammalla auto on suomessa kilvissä kuin mitä Suomen pyynnit tällä hetkellä. Pitää katsella ja seurailla miten hinnat kehittyy ja sitten alkaa todella harkita.. Polte kyllä olisi kova..
W202 C36 AMG -96
W202 C200 Elegance -95 (Ex)
W202 C200 Elegance -95 (Ex)
Erikoisautolla aina erikoisauton hinta. Enemmän pielessä noi taitaa olla usemmiten noi peruskinnereitten hinnat. Voin kuvitella C220 sen omistajan ajattelevan päässään että onpa ylihinta tuosta kolmekutoisesta tuo 17, kun omani 220 arvo on vain13 000. C 280 :tä yli 200 taulussa kangaspenkein pyydetään yli viittätoista, ja sitten viisastellaan kun ei parin-kolmen tonnin välillä suostu vaihtaan vähemmän ajettuun ///AMG iin. Tai sitten ylipäätään 1994-1998 perus Cee hintahaarukka nettiauto 4000-18 000 €. No ok sekoittaa hieman näkemyksiä kun tuota mallia on tehty niin luvattoman monta vuotta....
Omaan autoon on tarjottu useista -97 tms 200 diisseleitä vaihdossa, vaihtohinta on aina about 15 000. Sekö se sitten menisi okein se että Amgin hinnaksi jä 17 k€ ja vaihdossa tulee 15 k€ arvoinen diiisseli... ?
Omaan autoon on tarjottu useista -97 tms 200 diisseleitä vaihdossa, vaihtohinta on aina about 15 000. Sekö se sitten menisi okein se että Amgin hinnaksi jä 17 k€ ja vaihdossa tulee 15 k€ arvoinen diiisseli... ?
Wid36AMG www.kalisconcept.com www.audioimport.fi
juttelin joku aika sitten erään c36:sen omistajan kanssa ja sanoi maksaneensa vm-1997 amg:sta pari vuotta sitten saksassa 12000e ja veroja 9000e eli 21 000e ja kyseinen yksilö oli myynnissä vuosi sitten samalla omistajalla 27 000e hintaan, joten tässä hyvä elävä esimerkki miten porukkaa yrittää saada voittoa noilla erikoisemmilla tuontiautoilla : /
Rikumonin kanssa samaa mieltä tavallisten w202 C-sarjan mersujen hintatasosta, mitä järkeä ostaa c280 suomesta ku saksasta saa tuotua sillä rahalla c36:sen.
Rikumonin kanssa samaa mieltä tavallisten w202 C-sarjan mersujen hintatasosta, mitä järkeä ostaa c280 suomesta ku saksasta saa tuotua sillä rahalla c36:sen.
Oma C280 Kaikilla muilla varusteilla paitsi takalasin rulla verholla vaihtoi omistajaa alle 11te....Saako sillä 36?AZZURRO kirjoitti:juttelin joku aika sitten erään c36:sen omistajan kanssa ja sanoi maksaneensa vm-1997 amg:sta pari vuotta sitten saksassa 12000e ja veroja 9000e eli 21 000e ja kyseinen yksilö oli myynnissä vuosi sitten samalla omistajalla 27 000e hintaan, joten tässä hyvä elävä esimerkki miten porukkaa yrittää saada voittoa noilla erikoisemmilla tuontiautoilla : /
Rikumonin kanssa samaa mieltä tavallisten w202 C-sarjan mersujen hintatasosta, mitä järkeä ostaa c280 suomesta ku saksasta saa tuotua sillä rahalla c36:sen.
Perinteitä pitää kunnioittaa.
Olettaisin että c36 AMG on vähän kalliimpi pitää, kuin normi vaikka c280. Mut jos on massimies ni ei kai sillä sit oo väliä millä ajaa ja mitä autosta maksaa
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
[quote="jupehalm"]Olettaisin että c36 AMG on vähän kalliimpi pitää, kuin normi vaikka c280. Mut jos on massimies ni ei kai sillä sit oo väliä millä
Ai massimies omistamalla 17 vuotta vanha auto, josta näitten perustelujen jälkeen voi sitä viittätoistakaan pyytää kun koittaa myydä...
Ai massimies omistamalla 17 vuotta vanha auto, josta näitten perustelujen jälkeen voi sitä viittätoistakaan pyytää kun koittaa myydä...
Wid36AMG www.kalisconcept.com www.audioimport.fi
AZZURRO kirjoitti:En nyt oikein ymmärrä teidän ajatusmaailmaanne? Sanotte että "saksasta ei kannata katella sitä halvinta mahollista, sillä ei saa kun paskaa". Jotenkin en jaksa uskoa että suomessakaan kaikki ois ihan priima kuntosia ja pyynnit on silti 15kE ylöspäin? sillä n. 10kE taxfree hinnalla taitaa saada jo uusimmasta päästä (lue: 96-97) kohtuu hyväkuntosen c36:sen, mutta täällä nuo näyttää olevan nettiautossa -94 - 95vm 220-300tkm ajettuja??? Joku ei nyt täsmää?
Suomessako ei ole pommeja c36:sia? eiköhän tohon 15-17kE saa aika hyvän c36:sen tuotua sieltä uusimmasta päästä toisin ku suomen tarjonta tosiaan on vanhimpia isoilla mittarilukemilla??? Saksassa tosin on hintahaitari n. 5000e-13000e. Suomen hinnat pyörii n. 15000-20000e. tälläkin hetkellä 16800e halvin??? -95 mtl. 250tkm
summasummarum: vm. 1994 aj. 250tkm ei ole sama asia kuin vm. 1997 aj. 150tkm
ps. ei herneitä, nämä vain minun mielipiteitä
No siis samahan pätee luonnollisesti tänne Suomen maahanki.
Ja melki asiaku asia.
Eihän kukaan sanonut, että täälä ei olisi niin
?!
Kyllä se!
Ei voi onnistua jos ei yritä!
C36AMG
ex. C280 sport
Ei voi onnistua jos ei yritä!
C36AMG
ex. C280 sport
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1527313rikumon kirjoitti:...joka on myös myynnissa
On se niin hiano, että ämpäri piti hakee leuan alle, ku kuvia katteli.
Itse aiheeseen en osaa antaa kommenttia.
W124 300D aut. -89 MYYNNISSÄ!
W210 E320 aut. -96 AMG-style
W210 E320 aut. -96 AMG-style
Niin, käsittääkseni noissa C36 AMG:ssa menee homma just niinkuin näissä E500E malleissa-> Älä missääntapauksessa ota sitä halvinta! Mutta asiaa pohtineet autoliikeet (ja jotkut asiaa ymmärtämättömät yksityiset) sitten haistaa tuossa "bisneksen" suomen tarjontaa laskeskellessa (katsoo kalleimman hinnan) ja mobilea vahdatessa (katsoo kaikista halvimman), että "hitto, tuossahan tienaa mukavat rahat" ja hakee sen KAIKISTA halvimman, mutta hinnoittelee sen sitten suomessa ihan yläpäähän Samalla tekee karhunpalveluksen kansalleen joka sokeasti luottaa autoliikeisiin ja jossa sitten asiaa ymmärtämätön hetkenmielijohde asiakas käy hakemassa AMG:n josta sitten koituu melkoisesti harmia niin asiakkaalle kuin autoliikkeellekkin uskomattomien vikojen ja ennenkaikkea niiden paljouden takia. Josta sitten päästään siihen että alkaa maassa kulkemaan huhu että "nuo on ihan p**koja, kaverin kaverin kaverilla oli tuollainen, mutta korjasi sitä 5t€ ja myi pois" vaikka auto oli liikkeen mukaan saksan parhaimmistoaAZZURRO kirjoitti:En nyt oikein ymmärrä teidän ajatusmaailmaanne? Sanotte että "saksasta ei kannata katella sitä halvinta mahollista, sillä ei saa kun paskaa". Jotenkin en jaksa uskoa että suomessakaan kaikki ois ihan priima kuntosia ja pyynnit on silti 15kE ylöspäin? sillä n. 10kE taxfree hinnalla taitaa saada jo uusimmasta päästä (lue: 96-97) kohtuu hyväkuntosen c36:sen, mutta täällä nuo näyttää olevan nettiautossa -94 - 95vm 220-300tkm ajettuja??? Joku ei nyt täsmää?
Suomessako ei ole pommeja c36:sia? eiköhän tohon 15-17kE saa aika hyvän c36:sen tuotua sieltä uusimmasta päästä toisin ku suomen tarjonta tosiaan on vanhimpia isoilla mittarilukemilla??? Saksassa tosin on hintahaitari n. 5000e-13000e. Suomen hinnat pyörii n. 15000-20000e. tälläkin hetkellä 16800e halvin??? -95 mtl. 250tkm
summasummarum: vm. 1994 aj. 250tkm ei ole sama asia kuin vm. 1997 aj. 150tkm
ps. ei herneitä, nämä vain minun mielipiteitä
Ja väitän että suomesta ei löydy yhtään niin rehellistä liikettä että tyytyisi vain muutaman satasen katteeseen jos pikku k*setuksella olis mahdollisuus useamman tuhannen voittoon Joten mielestäni vain itse tuotuna saa sitä mitä tilaa......ennenkaikkea siinätapauksessa että auto tuodaan ITSELLE eikä myyntimielessä (myyntimielessä tuodulla tahtoo olla samat prioriteetit kuin autoliikkeellä) ja olettaen että ostotapahtuman aikana ulkomailla käy auton riittävän tiedon ja harkintakyvyn kanssa läpi (ettei mene lukkoon auton hienon ulkonäön ja mahtavien puitteiden takia)
ps. kirjoitukseni koskee vain näitä suomessa ns. erikoisautoiksi luokiteltavia tapauksia joista tarjonta tällähetkellä melko suppeaa ja ostajan hankala suorittaa vertailua jos toinen vastaava löytyy ihan toisestapäästä suomea-> ei tule paljoa vertailtua vaan luotetaan myyjän "sanaan" . Ns. normaalit mallit onkin sitten ihan eri tarina koska niitä voi olla jopa samassa kylässä monta ja kuntovertailu senvuoksi huomattavasti helpompaa, samoin hintatietous vs. kunto huomattavasti paremmin hanskassa ihan "perus" miehelläkin
-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
-03 W220 320CDI
elekee nyt hyvät miehet pelotelko pian ei uskalla enään uitattaa autoa itselle kun ton "vanhan" kesälintan vaan sais kaupaksia ensin
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Tottakai kannattaa uskaltaa.
Mutta pitää muistaa asettaa tietyt vaatimukset hankinnan kohteelle!
Mutta pitää muistaa asettaa tietyt vaatimukset hankinnan kohteelle!
van_gils kirjoitti:elekee nyt hyvät miehet pelotelko pian ei uskalla enään uitattaa autoa itselle kun ton "vanhan" kesälintan vaan sais kaupaksia ensin
Kyllä se!
Ei voi onnistua jos ei yritä!
C36AMG
ex. C280 sport
Ei voi onnistua jos ei yritä!
C36AMG
ex. C280 sport
- Avantgarde
- Mersumies
- Viestit: 798
- Liittynyt: Ma 25.08.2003 14:55
- Paikkakunta: lappeen Ranta
Niin olisiko jollakulla heittää prosentteja joilla autonne on tullattu?
Käytetäänkö C36 AMG:ssä "Muu C-sarja"-prosenttia vai esim. 280 prosenttia?
Aito C36 EI ole esim. 280-malli tai mikään muukaan "keksitty verrokki" -malliversio.
Eli se verotetaan "Muu C-sarja" -prosenteilla ...
R550 ja Exät mersut: C207, C220T, CL 500, S211 Kompressor, E270cdi TA, E240TA, E220TA, G300E, C180