Radion koodi

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
tuomla
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Radion koodi

Viesti Kirjoittaja tuomla »

mistä saan radion koodin? Saksasta mersulta kysytty, mutta autoon vaihdettu radio, eli sieltä ei saa. Ulkolaisia sivuja olen selannut, mutta eihän niistä ymmärrä...
Radion tiedot:
Mercedes benz audio 10cd
sarjanumero AL2910y0692357
markkuj
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

radion koodi

Viesti Kirjoittaja markkuj »

Jos et ole vielä löytänyt koodia tai käynyt veholla ryöstettävänä voit kysellä koodia seuraavalta sivustolta http://forum.eserviceinfo.com/index.php ... b9c366c1f9 itse sain sieltä vastauksen samana päivänä.
tuomla
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Olen kokeillut tuolta, mutta en ole saanut vastausta. Oulun veho perii 35e, eihän tuo niin mahoton summa ole... Pitää kääntää mersun nokka kohti oulua ja hakea koodi, jos vain töiltä joutaa...
juhaoh
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja juhaoh »

Ei taida löytyä Veholta, jos ei ole alkuperäinen radio.
Omaani katsoivat korin valmistusnumeron peruusteella. Ja piti olla rek.ote mukana että tiesivät, että on "oikealla" asialla.
tuomla
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Soittelin veholle ja selitin asian että mersulta saksasta kysytty koodia runkonumeron perusteella yms. Veholta sanottiin, että voidaan kysyä radion valmistajalta radion sarjanumeron perusteella ja se lysti maksaa 35e. Puhelimessa asia ei onnistu turvallisuus syistä. Eli näillä näkymin pitäisi onnistua.
juhaoh
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja juhaoh »

Tuota hintaa ihmettelinkin kun omaan ei maksanut mitään, koneelta vain katsoi. Mutta nythän tuon ymmärtää.
markkuj
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Sain koodin

radiooni,tunti ja kuusi minuuttia meni siihen aikaa.Kysyin koodia huonolla englannillani ja kysymykseen laitoin radion tyyppikilvessä olevat tiedot:

EC 107 Type Audio 30 APS
Model no BE 4705
Serial no X10 15943
Mersedes Bentz
A 208 820 19 26 (06)

Eihän se vehon 35€ nyt niin paha hinta ole,olen mielestäni oppinut euroon siirtymisen oikeinkin hyvin mutta tällaisissa asioissa tulee kuitenkin laskettua ko.summa markoiksi.Olisikohan koodi veholla maksanut markka-aikana saman verran eli 35 mutta vaan markkaa ja työhön josta he veliottavat 35€ ei kulu mitään matariaalia vain muutama minuutti aikaa.En mielestäni ole mikään nihilisti mutta pidän silti summaa aika isona ja jos on aikaa ja mielenkiintoa surffailla netissä ja haeskella että mistä em. koodin saisi ilmaiseksi niin mikäs siinä,netistä muuten löytyi kaikennäköisiä laskureita radion koodille muille radio tyypeille ja merkeille mutta juuri omaani en löytänyt.
tuomla
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Eipä ne oulun veholla alkanu millekkään. Minun rammari on alpinen vehkeitä, niihin ei kuulemma koodia saa. Tiedä sitte.... Kyselin että paljon maksaa uusi rammari, kehuivat että ne on edullisia että ei maksa kuin 1000e :shock: . Onko tässä enää muuta mahdollisuutta, ku hommata uusi soitin?!!??
Oli muutes ihan järkyttävän huonoa asiakaspalvelua!!! Piti haukkua koko paikka lyttyyn ennen kuin sai jonkinlaista palvelua.
markkuj
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

koodilaskuri

Olen nyt töissä enkä pysty auttamaan,mutta kotona minulla voi olla sivu tallella mistä voi ladata eri merkkisisten rammareitten koodolaskureita eli palaan illalla asiaan avitan jos vain pystyn.
markkuj
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Laskuri

En löytänyt sitä koodilaskuria sorry ja roskiskin oli tyhjennetty sillä välin,mutta aiemmin mainitulta foorumilta on kyselty alpinen koodeja ja saatukin niitä että yritä vielä sieltä.
Vuppe
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja Vuppe »

Onko sarjanumero oikein? Koitas tällä.

Edit: kokeilin käsillä olevan Chryslerin soittimen koodia joka on kyllä tiedossa mutta testimielessä. Löytyy koodi mutta maksaa 20£!
tuomla
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Vuppe kirjoitti:Onko sarjanumero oikein? Koitas tällä.

Edit: kokeilin käsillä olevan Chryslerin soittimen koodia joka on kyllä tiedossa mutta testimielessä. Löytyy koodi mutta maksaa 20£!
Olen tuota kokeillut, mutta ei sieltä löydy tuohon malliin!
vanttom
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja vanttom »

Kävin kanssa veholla kysymässä koodia tuohon Grundigin valmistamaan sound 4000:een, joka on asennettu autoon maahantuojan toimesta eikä tehtaalla.

Lysti maksoi 37 eurorahaa, ja vastausta saksanmaalta on nyt odoteltu kohta 5 viikkoa...
...taitavat laskea kiinan kansanarmeijan ylijäämävarastosta hankituilla helmitauluilla noita koodeja... :shock:
Vastaa Viestiin