W210 luistoneston poisto kokonaan....
W210 luistoneston poisto kokonaan....
....elikkäs, tiedän kyllä napin keskikonsulissa, vaihdekepin vieressä, mutta sillä ei saa kokonaan tuota luistonestoa pois.. mikäs se semmonen oikein on..? Milläs tai mitenkä pääsee vetelemään tuttuun tapaan noita mukavia luisuja.. onko kaikki talven hauskuus nyt siis poissa.....
Pitääkö tässä vaihta takas w124:een tuon ominaisuuden takia..?
Pitääkö tässä vaihta takas w124:een tuon ominaisuuden takia..?
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Joo, asr:n saa pois päältä napista... eli pitää siis leikitellä sitten yli 40:n vauhdissa....AM kirjoitti:Se ETS kummittelee aina, ei saa pois päältä. Jos ASR löytyy niin sen saa pois, jos katkaisija löytyy.ETS kytkeytyy päälle vain alle 40km/h nopeudessa, mutta jatkaa toimintaa jos lyö tyhjää koko ajan 80km/h asti. Jarruttaa vain sutivaa pyörää.
Eli hauskuutta on kunhan ajaa yli 40km/h
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
- TaunusTomi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 163
- Liittynyt: Ti 11.01.2005 18:48
- Paikkakunta: Pori&Noormarkku-city
- Viesti:
Tossa muutama viikko sitten olin penkittämässä omaa väykkyä ja todettiin että ei sitä luistonestoa saa pois millään..oli turha reissu prkele eli väyrystä on turha pistää penkkiin kun ei anna kaikkia tehoja pihalle.
jos laitteet hajoo, se on niiden heikkoutta...
[url=http://www.taunusfinland.com/galleria/displayimage.php?pos=-7644]Meisseli[/url]
[url=http://www.taunusfinland.com/galleria/displayimage.php?pos=-10233]TAUNUS 2,9 COSWORTH BOA[/url]
[url=http://www.taunusfinland.com/galleria/displayimage.php?pos=-7644]Meisseli[/url]
[url=http://www.taunusfinland.com/galleria/displayimage.php?pos=-10233]TAUNUS 2,9 COSWORTH BOA[/url]
Ainakin tuossa E500:ssa saa kaikki pois pelistä joten uskoisin että väyrysessäkin onnistuu-> testerin pistokkeesta pari nastaa "hyppylangalla" yhteen niin menee ns. tehonmittaus tilaan (ABS yms. herkut poissa pelistä ja kaasukin hieman toisenlainen käyttää joten ei kiva kadulla) ....näin ainakin tässä lähimaastossa olevalla virallisella Bosch autosähkökorjaamolla joka tekee myös noita tehonmittauksia yms. säätöjä-> testeristä löytyi ohje ja asian osaava sen kyllä sieltä löytääTaunusTomi kirjoitti:Tossa muutama viikko sitten olin penkittämässä omaa väykkyä ja todettiin että ei sitä luistonestoa saa pois millään..oli turha reissu prkele eli väyrystä on turha pistää penkkiin kun ei anna kaikkia tehoja pihalle.
-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
-03 W220 320CDI
Re: W210 luistoneston poisto kokonaan....
Jaa, nyt ei kyllä tajua.meze1 kirjoitti:....elikkäs, tiedän kyllä napin keskikonsulissa, vaihdekepin vieressä, mutta sillä ei saa kokonaan tuota luistonestoa pois.. mikäs se semmonen oikein on..? Milläs tai mitenkä pääsee vetelemään tuttuun tapaan noita mukavia luisuja.. onko kaikki talven hauskuus nyt siis poissa.....
Pitääkö tässä vaihta takas w124:een tuon ominaisuuden takia..?
Eli siis, jos kytkee luistoneston pois siittä napista ja palaa mittarissa keltainen kolmio, niin onko siis luistonesto silti päällä ?
No ei tasan taatusti ole mun Väykyssä ainakaan vm. -00. Kaikki mahdollinen ja mahdotn sudittelu onnistuu ja en ole huomannut minkäänlaista luistoneston peliin tuloa. Jos vaikka paikaltaan lähtee suditteleen ja on vähän pito heikkoo, niin loota latoo isompaa pesään sitä mukaan kun kierrokset menee tappiin. Vaikka vauhti ei kasva juuri, eli sutii ihan sairaasti.
No en tiiä sitten, onko jotain jääny huomaamatta. Ehkä kaikkee ei oo kokeiltu, koska mettään en oo vielä vetäny...
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
- TaunusTomi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 163
- Liittynyt: Ti 11.01.2005 18:48
- Paikkakunta: Pori&Noormarkku-city
- Viesti:
mielenkiintoista kyllä toi omakin lyö tyhjää kun kun painaa napista luistoneston pois mutta penkissä ilmeni siten ettei menny kierrokset ym.loppuun asti..tarvii siis tutkia lisää...
jos laitteet hajoo, se on niiden heikkoutta...
[url=http://www.taunusfinland.com/galleria/displayimage.php?pos=-7644]Meisseli[/url]
[url=http://www.taunusfinland.com/galleria/displayimage.php?pos=-10233]TAUNUS 2,9 COSWORTH BOA[/url]
[url=http://www.taunusfinland.com/galleria/displayimage.php?pos=-7644]Meisseli[/url]
[url=http://www.taunusfinland.com/galleria/displayimage.php?pos=-10233]TAUNUS 2,9 COSWORTH BOA[/url]
Sain siis muitakin ihmettelijöitä asiaan...
Kyllä hyvin perä luistelee, kun nopeutta tosiaan sen 40.. ja nappi pois, eli se varoituskolmio sinne tauluun... Tänään tuli testattua..
Ja kyllä se antaa hiukan enemmän sutia, mutta ei se taho perää antaa heitellä pienissä nopeuksissa.. ei ainakaan mulla...
Mutta nyt ainakin tietää yhen konstin asiaan...
Kyllä hyvin perä luistelee, kun nopeutta tosiaan sen 40.. ja nappi pois, eli se varoituskolmio sinne tauluun... Tänään tuli testattua..
Ja kyllä se antaa hiukan enemmän sutia, mutta ei se taho perää antaa heitellä pienissä nopeuksissa.. ei ainakaan mulla...
Mutta nyt ainakin tietää yhen konstin asiaan...
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Villi veikkaus, mutta oliskohan noissa W210:ssä eroa onko ennen vai jälkeen faceliftin Meinaan kun pikkuveljen -00 W210:ssä tosiaan pystyy suditella napinpainettua ihan kuinka haluaa. Joten olisko nyt niin että noihin on tullut faceliftin mukana jokin muutos ? Tai sitten penkissä (etupyörät ei pyöri ollenkaan) auto ei anna kaikkea tehoaan napinpainettua vaikka ajossa olisikin poissa.....
ps. on muuten alustageometrian suunnittelu unohdettu tuon luistoneston mukaan tultua-> luisuissa ei mitään tolkkua, tekeen ihan käsittämättömiä liikkeitä vaikka tullut muilla takavetoisilla ja nelivetoisilla ajettua jokunen metri vinossakin
ps. on muuten alustageometrian suunnittelu unohdettu tuon luistoneston mukaan tultua-> luisuissa ei mitään tolkkua, tekeen ihan käsittämättömiä liikkeitä vaikka tullut muilla takavetoisilla ja nelivetoisilla ajettua jokunen metri vinossakin
-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
-03 W220 320CDI
Talvella tuo ETS:än mahdollisen mukana olon huomaa helposti, raksuttaa aika äänekkäästi liukkaalla. Facelifteissä kai saakin kokonaan pois. Sellainen läsitys on että näissä vanhoissa ETS jää aina taustalle kummittelemaan. Itselläni on vain se ETS, joten ihan lukemani perusteella näin sanon No tuossa ei ole mitään katkaisijoita, joten risteyksissä ajellaan siististi
Ja kyllä tällainen vanha väykkykin on jo aika omituinen ajaa liukkaalla, vaikkei luistonestoja olekaan. Ei ole sellaista tuntumaa kuin kakkosnelosessa. No, jospa tuohonkin tottuu, ei oikein paljoa liukkailla ehtinyt viime keväänä ajamaan.
Ja kyllä tällainen vanha väykkykin on jo aika omituinen ajaa liukkaalla, vaikkei luistonestoja olekaan. Ei ole sellaista tuntumaa kuin kakkosnelosessa. No, jospa tuohonkin tottuu, ei oikein paljoa liukkailla ehtinyt viime keväänä ajamaan.
En tiedä väykystä, mutta omasta C-mallista saa ASR:n napista pois vain osittain. Tällöin auton saa luistoihin, mutta sutivaa pyörää jarrutetaan edelleen. En ole kylläkään kokenut tästä ominaisuudesta mitään haittaa sladiajelussa. 190:een verrattuna w202 on paljon vakaampi liukkaalla, muttei ihan yhtä helppo viedä pitkässä sladissa...
Jokohan kohta pääsis kokeileen, Jyväskylässä oli pari astetta pakkasta, mutta lumet puuttuu.
Jokohan kohta pääsis kokeileen, Jyväskylässä oli pari astetta pakkasta, mutta lumet puuttuu.
Millonkos w202 tuli luistonoestoja? Vai tuleeko jonkin koneen yhteydessä?CDI?
Itselläni w202 -93 eikä minkäänmoisia sutimisen estoja. Tosin 2,2d autom. jo itsessään estää aikapaljon!
Muutenkin aikamoista temppuilua tuo automaatilla leikkiminen. Toinenjalka kaasulla, toinen "käsijarrulla". Toinen käsi pyörittää rattia ja toinenkäsi pitää "käsijarrun" vapautusvipua ylhäällä Ja mittaristo PIIPITTTÄÄ!
Itselläni w202 -93 eikä minkäänmoisia sutimisen estoja. Tosin 2,2d autom. jo itsessään estää aikapaljon!
Muutenkin aikamoista temppuilua tuo automaatilla leikkiminen. Toinenjalka kaasulla, toinen "käsijarrulla". Toinen käsi pyörittää rattia ja toinenkäsi pitää "käsijarrun" vapautusvipua ylhäällä Ja mittaristo PIIPITTTÄÄ!
Mulla ei ollut ongelmia penkityksessä tai sitten autossani on enemmän tehoa kuin mitattiin Autona 1997 E300TDT ESP:llä.TaunusTomi kirjoitti:Tossa muutama viikko sitten olin penkittämässä omaa väykkyä ja todettiin että ei sitä luistonestoa saa pois millään..oli turha reissu prkele eli väyrystä on turha pistää penkkiin kun ei anna kaikkia tehoja pihalle.
Vilkkuiko sulla kolmio penkityksessä? Mulla ei: http://img.photobucket.com/albums/v630/ ... G_0223.jpg
- MB E55 AMG '99, Calibra 2.0i-16v '96, Calibra 2.0i-8v '94 ja '96, Calibra V6 2.5i-24v '94, V70 2,5T AWD '04 -
[size=75]Exät: BMW 318, 320, 518, 2 x 520i, 528i, 535iA, Ford Taunus GT, Escort MkIV, MB 380 SE W126, E300TDT Avantgarde (S210), Opel Astra F 1.8i-16v Car, 1.8i-16v Sport, Corsa A, Kadett E 1.6i, 1.8 GSi, 2.0-16v GSi, Vectra B1 Sport, B2 1.8 CD, B2 100 Edition 2.0i-16v 1999, Vectra A2 2.0i-16v, Calibra 2.0i-16v DTM, 2.0i-16v x 3, 2.0i-8v, 4x4 2.0i-16v, 2.5i-24v, Senator 3.0i-24v CD aut, VW Golf 1.3, 1.8 GT, 1.8 GTi-16v, Jetta 1.6D, 1.9TD, 1.8i Flair, Passat 1.8 Variant, Golf Cabrio GLi, Porsche 924, Suzuki GSX-R 750[/size]
[size=75]Exät: BMW 318, 320, 518, 2 x 520i, 528i, 535iA, Ford Taunus GT, Escort MkIV, MB 380 SE W126, E300TDT Avantgarde (S210), Opel Astra F 1.8i-16v Car, 1.8i-16v Sport, Corsa A, Kadett E 1.6i, 1.8 GSi, 2.0-16v GSi, Vectra B1 Sport, B2 1.8 CD, B2 100 Edition 2.0i-16v 1999, Vectra A2 2.0i-16v, Calibra 2.0i-16v DTM, 2.0i-16v x 3, 2.0i-8v, 4x4 2.0i-16v, 2.5i-24v, Senator 3.0i-24v CD aut, VW Golf 1.3, 1.8 GT, 1.8 GTi-16v, Jetta 1.6D, 1.9TD, 1.8i Flair, Passat 1.8 Variant, Golf Cabrio GLi, Porsche 924, Suzuki GSX-R 750[/size]
w202 ei oo 220d mallissa ollenkaa mitään liukumisestoja, omassaki nämä varusteet loistaa poissaolollaan vaikka on -98.
Ja on ainaki w201:seen verrattuna outo luisutella tuo, joutu alussa ihan harjottelee..
Ja on ainaki w201:seen verrattuna outo luisutella tuo, joutu alussa ihan harjottelee..
Ajossa: S202 200cdi A -00
Edesmenneet:
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
Edesmenneet:
-W202 200cdi A -99
-S203 270cdi A -05
-W203 230 V6 -05
-W202 280 A -93
-W202 220d -98
-W201 190d -84
Mulla facelift eli -01 malli,luistoneston poistaminen poistaa sen kokonaan. On vain kuten piippu sanoi,aivan holtiton ilman luistonestoa kun vertaa vaikka 124 koriseen jolla voi vetää millaista sladia haluaa. Väyrynen tekee ihme liikkeitä,kannattaa testailla ISOLLA aukealla missä ilman luistonestoa ensimmäisiä testejä ajaapiippu kirjoitti:Villi veikkaus, mutta oliskohan noissa W210:ssä eroa onko ennen vai jälkeen faceliftin Meinaan kun pikkuveljen -00 W210:ssä tosiaan pystyy suditella napinpainettua ihan kuinka haluaa. Joten olisko nyt niin että noihin on tullut faceliftin mukana jokin muutos ? Tai sitten penkissä (etupyörät ei pyöri ollenkaan) auto ei anna kaikkea tehoaan napinpainettua vaikka ajossa olisikin poissa.....
ps. on muuten alustageometrian suunnittelu unohdettu tuon luistoneston mukaan tultua-> luisuissa ei mitään tolkkua, tekeen ihan käsittämättömiä liikkeitä vaikka tullut muilla takavetoisilla ja nelivetoisilla ajettua jokunen metri vinossakin
- TaunusTomi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 163
- Liittynyt: Ti 11.01.2005 18:48
- Paikkakunta: Pori&Noormarkku-city
- Viesti:
Ei sitä luiston estoa kokonaan pois saa.Vaikka valo kojetauluun syttyy ei kaikki oo pois pelistä.Sivuttais luiston esto tai joku jää päälle.Esim luiston jälkeen ei heitä toiselle puolelle normaalisti vaan yhtäkkiä vaan pysähtyy kesken luiston.Hankala selittää...kun se luiston eston saa vika tilaan niin palaa justiin kaikki mahdolliset valot kojetaulussa,mutta on normaali luisuuttaa ihan niiinku w124...
sama homma
Samalla lailla se pelaa tuossa äipän 99-mallin Väykyssä.jpk kirjoitti:Mulla facelift eli -01 malli,luistoneston poistaminen poistaa sen kokonaan. On vain kuten piippu sanoi,aivan holtiton ilman luistonestoa kun vertaa vaikka 124 koriseen jolla voi vetää millaista sladia haluaa. Väyrynen tekee ihme liikkeitä,kannattaa testailla ISOLLA aukealla missä ilman luistonestoa ensimmäisiä testejä ajaapiippu kirjoitti:Villi veikkaus, mutta oliskohan noissa W210:ssä eroa onko ennen vai jälkeen faceliftin Meinaan kun pikkuveljen -00 W210:ssä tosiaan pystyy suditella napinpainettua ihan kuinka haluaa. Joten olisko nyt niin että noihin on tullut faceliftin mukana jokin muutos ? Tai sitten penkissä (etupyörät ei pyöri ollenkaan) auto ei anna kaikkea tehoaan napinpainettua vaikka ajossa olisikin poissa.....
ps. on muuten alustageometrian suunnittelu unohdettu tuon luistoneston mukaan tultua-> luisuissa ei mitään tolkkua, tekeen ihan käsittämättömiä liikkeitä vaikka tullut muilla takavetoisilla ja nelivetoisilla ajettua jokunen metri vinossakin
Kolmio jää palamaan napin painalluksen jälkeen ja sitten voikin hankkiutua ihan vapaasti hankaluuksiin...
Tosi tunnoton ajettava satakaksnelkkuun verrattuna.
Eipä W211-korisellakaan paljon viitsi ilman ajonhallintaa liukkailla ajella, kun on niin perhanan tunnoton laite.
Saapa nyt nähdä millainen Bemari on talvella.
kalusto:
-M-B E200 cdi -11
isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08
entiset: M-B W124 300 d-turbo -89
M-B W211 220 cdi elegance
M-B E320 cdi -03 Avantgarde
M-B E320T CDi -06
"Ei niin pilvistä päivää ettei yhtä tähteä nää"
-M-B E200 cdi -11
isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08
entiset: M-B W124 300 d-turbo -89
M-B W211 220 cdi elegance
M-B E320 cdi -03 Avantgarde
M-B E320T CDi -06
"Ei niin pilvistä päivää ettei yhtä tähteä nää"
Ei se niin tunnoton ole.. siinä on vain paljon matalampi kulma liukuun lähtöön.. se pitää vain hakea persauksen alle se tunto... ja johan sitä on hyvin haeskeltu.. ja homma toimii...
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Kyllähän tuo itselläki on tuntunut aivan tavalliselta luistatella ku absin häiriövalot sun muut on palanut eli ei oo mitään härpäkkeitä mukana. Saa vedellä kyllä aivan miten haluaa, mutta jos ei oo häiriötilassa niin rupeaa vaan jarruttelemaan/jurraamaan eli taitaapi alentaa koneen tehoa samalla kun yrittää luistatella. Nyt ei muutakuin itelle siihen ylimääräiseen taksikyltin kytkimeen absin jotkut johdot silleen, että nappia painamalla saa häiriötilan päälle ja tämähän kaikki sladikokeilu on tapahtunut suljetulla alueella vai mitä meze1
T.Sankari
T.Sankari
M-B w210 290td
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
M-B w123 300TDT
M-B w126 500 SEL
Nyt vasta muistin testata.Ja noin näyttäisi olevan että kun jarrua painaa niin luistonesto on pois pelistä, sen verran että jarruvalot syttyy riittää Helpostihan sinne saisi katkaisijan, mutta sitten jarruvalot palaisivat kokoajan Joku fiksu sähköstä ymmärtävähän tietty tutkisi mistä lähtee boksille tieto jarrun painamisesta ja virittelisi siihen sellaisen katkaisijan ettei tieto karkaa jarruvaloille päin...
Ööö...eikös se jarruvalokatkaisija ole semmonen kaksoin kytkin jossa tosiaan kaksi erillistä, mitä ne nyt on, piiriä? Joista toinen ohjaa jarruvaloa ja toinen Ei jaksa muistaa näin pikkutunneilla, mutta olisko sitten sinne moottorinohjaus puolelle
Mutta näin ainakin tuossa omassa kehonsiirtovälineessä
Mutta näin ainakin tuossa omassa kehonsiirtovälineessä
-94 E500 Limited Edition
-03 W220 320CDI
-03 W220 320CDI
^Voi olla, ainakin 124:sessa on muistaakseni 2 katkaisijaa. Enpä ole väykkyä purkanut ja tutkinut. Jokuhan voisi kokeilla, itse en taida jaksaa. Kai sitä tulee vanhaksi kun ei risteyksissä jaksa luistatella...no eihän tuossa ole lukkoperääkään. Isommassa vauhdissahan tuokin sitten menee kun ei luistonesto mukana Tuskinpa se siitä ihmeemmin sekaisinkaan menee vaikka kokoajan menee tieto että jarru päällä. Vakkari ei tosin toimi ja...mitähän muuta