S350 turbodiesel
S350 turbodiesel
Tuollainen peli olis tarjolla.Automaatti.Ajettu 300tkm tuotu käytettynä maahan.vm.96 Näyttää olevan lähes kaikki sähköherkut kattoluukkua myöten.
Mitä tuolaisesta kannattais tarjota vai kannattaako kiertää kaukaa?
Jotkut noita 350 kehuu,toiset moittii.
Mitä tuolaisesta kannattais tarjota vai kannattaako kiertää kaukaa?
Jotkut noita 350 kehuu,toiset moittii.
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
Kansi noissa kai se heikko paikka on, tosin ei kai sekään nyt NIIN heikko ole, mitä joskus puhutaan. Eli ainakin itse olisin kiinnostunut, jos autoon on jo tehty kansiremontti. Jos ei ole tehty, niin kannattaa varmistua, ettei kansi ole jo ostohetkellä halki.
Tuntus, että noitten autojen kanssa ois ostajan markkinat nyt. Nettiautossa on näkyvillä aika hyvä otos hintapyyntejä, joten sieltä vähän suuruusluokkaa tarjouksen mietiskelyyn.
Tuntus, että noitten autojen kanssa ois ostajan markkinat nyt. Nettiautossa on näkyvillä aika hyvä otos hintapyyntejä, joten sieltä vähän suuruusluokkaa tarjouksen mietiskelyyn.
Tuli juuri ostettua 218000km ajettu S 350 td -94. Uskoisin että asiallisella ajolla pitäis kestää koneenkin. Jotenkin tuntuis että tuskin mersun tehdas ihan paskaa konetta tekee sarjana noin kymmenen vuotta vai mikäs se nyt sen elinkaari olikaan...W126:n nokallahan se näki päivänvalon...
Mahtava pelihän se on W140 ajaa kun on paikat kunnossa.
Mahtava pelihän se on W140 ajaa kun on paikat kunnossa.
W111 220b -63
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
s350 turbodiesel
Uteliaisuus aina vaivaa.Mitä maksoit tuosta omastas?
Katselin saksan sivuilta myös tarjontaa.Näyttäis sielläkin olevan tarjolla
näitä aika hyvin.
Katselin saksan sivuilta myös tarjontaa.Näyttäis sielläkin olevan tarjolla
näitä aika hyvin.
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
No se on taas ostajan ja myyjän välinen asia. 
Ne saksan halvimmat kannattaa unohtaa. Osa niistä on tosi huonosti pidettyjä.

Ne saksan halvimmat kannattaa unohtaa. Osa niistä on tosi huonosti pidettyjä.
W111 220b -63
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
350 turbodiesel
Aika vähän noita s-malleja on yleensä ottaen tarjolla.Vähän tekis mieli kyseistä mallia,mutta täytys saada vielä enemmän käyttäjien kokemuksia.
Monia on sanonut pelkkää huonoa,mutta onko asia kuitenkaan niin?
Monia on sanonut pelkkää huonoa,mutta onko asia kuitenkaan niin?
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
s350 turbodiesel
Terve w111 !
Itsellä kans olis tuollainen 94 malli kiikarissa.Ajettu tai mittariin jätetty 240tkm.Vähän himotuttais,mutta hieman tuli kammoa noista keskusteluista.Eikö muka kone kestä?
Auto tuotu aikoinaan belgiasta.Historiasta ei siis oikein paljoa tietoa.
Mitä olis sellaisia tarkastettavia kohteita?Täytyykö heti tarkastaa,ettei öljyt/vedet ole sekaisin?Entä muuta?Onko automaatti yleensä pomminvarma?
Itsellä kans olis tuollainen 94 malli kiikarissa.Ajettu tai mittariin jätetty 240tkm.Vähän himotuttais,mutta hieman tuli kammoa noista keskusteluista.Eikö muka kone kestä?
Auto tuotu aikoinaan belgiasta.Historiasta ei siis oikein paljoa tietoa.
Mitä olis sellaisia tarkastettavia kohteita?Täytyykö heti tarkastaa,ettei öljyt/vedet ole sekaisin?Entä muuta?Onko automaatti yleensä pomminvarma?
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
Ei oo vielä kokemusta kun muutema viikko. Hienosti on pelannu.Rouheeta kyytiä..
"Rehtijii" kai se osais sanoa miten sillä kesti pumputettuna tuo kone.
Kannen tiivistehän se on se heikko kohta mikä noista pettää.
Itse en oikein usko noihin kiertokangen vääntymisiin.Kyllä sillon on ollut jotain ylimääräistä sylinterissä esim, nestettä.
Sprinterin 2.3 601 mottihan on samoilla sylinteri mitoilla/iskulla.
"Rehtijii" kai se osais sanoa miten sillä kesti pumputettuna tuo kone.
Kannen tiivistehän se on se heikko kohta mikä noista pettää.
Itse en oikein usko noihin kiertokangen vääntymisiin.Kyllä sillon on ollut jotain ylimääräistä sylinterissä esim, nestettä.
Sprinterin 2.3 601 mottihan on samoilla sylinteri mitoilla/iskulla.
W111 220b -63
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
Rehtijiihän vaihtoi autoonsa OM606:n. Kaiketi tuossa 350:ssä on samat lämpöongelmat kuin OM603.96:ssakin eli normi-300 turbodieselissä. Tuskin iskutilavuutta kasvattamalla nestekiertoja on saatu parannettua...W111 kirjoitti:Ei oo vielä kokemusta kun muutema viikko. Hienosti on pelannu.Rouheeta kyytiä..
"Rehtijii" kai se osais sanoa miten sillä kesti pumputettuna tuo kone.
Kannen tiivistehän se on se heikko kohta mikä noista pettää.
Itse en oikein usko noihin kiertokangen vääntymisiin.Kyllä sillon on ollut jotain ylimääräistä sylinterissä esim, nestettä.
Sprinterin 2.3 601 mottihan on samoilla sylinteri mitoilla/iskulla.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Eiköhän se kuuma paineinen öljy pehmitä pikkuhiljaa kannentiivisteen hajalle siitä kohti mistä öljykanava lähtee nokka-akselille ja painimille lohkon etuosassa. Ainakin Sprinterin 208D -98 tiivistettä tarkastellessa tuhoutuminen oli alkanut liekkirenkaan ulkopuolelta. Ensin alkoi venttiilin painimet kilkattamaan matalilla kierroksilla, koska öljyn paine karkasi osittain jakopäähan. Myöhemmin sitten liekkirenkaan hajottua rupes öljyä tulemaan tyhjäkäynnillä myös ykkös sylinteriin.
Ja lämpö ongelmia ei ollut koskaan.
Ja lämpö ongelmia ei ollut koskaan.
W111 220b -63
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
Osta vaan
Itsellä on ollut nyt kesästä asti 350 diesel ja kyllä se ihan hyvin on toiminut, nyt sillä ajettu 240tkm. En tosin ole ajanut sillä vielä kuin vähän reilut kakskyt tonnia itse mutta oli se ihan hyvä ostos. Polttoainetta kuluu reippaassa ajossa 10l/100km, siihen on syytä varautua ja jos renkaissa ei pidä hieman ylipainetta niin ainakin mun auto kuluttaa molempia reunoja renkaista. Edelliset 450tkm ajoin 124:lla eli lähinnä siihen itse vertaan autoa. Kannattaa ostaa sellainen missä on jousituksen tasonsäätö, se puuttuu mun autosta ja ainakin kärryn vedossa kaipaisi hieman lisää "tukevuutta" perään. Pieni kärry ei tietenkään haittaa ton painoisen auton perässä mutta autotraileri kaipaisi jäykempää alustaa. Muutenkin alusta on huomattavasti "amerikkalaisempi" kuin 124:ssa.
s350 turbodiesel
Terve pekkak!
Vähän tuollainen auto himotuttais.Olis jo oivallinen veturi 1500kg veneen
kiskontaan.Vähän vaan arveluttaa......
Mitä muuten maksaisit ; tarjolla pari ehdokasta 303tkm ajettu
vm-96 siisti,mutta omistajia ollut useampi.Vähän askarruttaa.Sitten 240tkm ajettu vm-94.Tämäkin tuontiauto,historiaa ei paljon ole.
Muuten siisti.
Vähän tuollainen auto himotuttais.Olis jo oivallinen veturi 1500kg veneen
kiskontaan.Vähän vaan arveluttaa......
Mitä muuten maksaisit ; tarjolla pari ehdokasta 303tkm ajettu
vm-96 siisti,mutta omistajia ollut useampi.Vähän askarruttaa.Sitten 240tkm ajettu vm-94.Tämäkin tuontiauto,historiaa ei paljon ole.
Muuten siisti.
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
Vaikee sanoa
Hinnatahan on aina vaikea sanoa. Saksassa löytyy vastaavia muutamasta tonnista 15 t€. Itse maksoin Saksassa 11000 ja veroihin meni vajaa 6000 eli laskin sen maksaneet mulle noin 18500 kilvissa ja itse haettuna, on muuten sama hinta, minkä arvelivat verotusarvoksi.
Ei kai se ole edes kansi, joka 3,5 l koneessa on huonona vaan "yliporaus" tekee muita ongelmia.
JOstain kielinee se, että G-mallissa GD350:n hinnat tuntuvat olevan selvästi maltillisempia kuin kolmilitraisilla koneilla varustetussa.
Jos ja kun mahdollisuuksia koneen laittamiseen on, niin mikä jottei. Käyttöominaisuuksiltaan mylly varmaankin on aivan mukava.
JOstain kielinee se, että G-mallissa GD350:n hinnat tuntuvat olevan selvästi maltillisempia kuin kolmilitraisilla koneilla varustetussa.
Jos ja kun mahdollisuuksia koneen laittamiseen on, niin mikä jottei. Käyttöominaisuuksiltaan mylly varmaankin on aivan mukava.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
No samoilla mitoilla on sylinterit turbovitossa ja 2.3 litrasessa sprinterissä. samaa tahtia menee kannentiivisteitä noissakin,vaikka ei oteta tehojakaan. Joten ei iso ongelma. Onhan noilla ajettu paljon ilman remonttejakin..
W111 220b -63
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
-
- Mersumies
- Viestit: 1558
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Re: S350 turbodiesel
Petromax kirjoitti:Tuollainen peli olis tarjolla.Automaatti.Ajettu 300tkm tuotu käytettynä maahan.vm.96 Näyttää olevan lähes kaikki sähköherkut kattoluukkua myöten.
Mitä tuolaisesta kannattais tarjota vai kannattaako kiertää kaukaa?
Jotkut noita 350 kehuu,toiset moittii.
vm.1995 12000 euroa suomeen tuotuna aj.103000 virheetön +verot 5000-6000
Tullin verotusarvo vm.95 ja vm.96 kaksi päätöstä 17200 ja 17700euroa
S213 220CDI,Sprinter W910 Retkeilyauto, BMW R1200RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
s350
Aika vähän on noita suomessa tarjolla.Hinnat liikkuvat 13000-18000
vuosimallista ja kilsoista riippuen.
Kerrotaampa vielä muillekin.Lähetin kysymyksiä yhdelle jäsenelle.
Kävin koeajamassa vm.96 mallista autoa.Kilsoja oli tai jätetty 303tkm
Auto oli autoliikkeen pihassa ja kukaan ei ilmeisesti ollut lähipäivinä ajanut.
Lähdin kokeilemaan.Ensi vaikutelma oli aika "ylellinen",tähysteltiin pitkän nokan takaa.Kierrokset lähti alhaalta,vaikkakin normaalia.
Ajoin hakemalla monttuihin.Vähän huomas,että jossain olis kolahtanut.Ehkä oikea etu tai oikea takapuoli.
Pieni matka oli "isolle tielle".Kun sinne asti pääsin,ajattelin polkaista.
En nyt kuitenkaan painanut lutua pohjaan,niinkuin luulette.Hain nopeudeksi 80km/h ja laitoin tempomatin päälle.Tempo meni päälle,mutta eteenpäin kulkiessa auto ikäänkuin aina nyökkäs.Pientä nykimistä tunsi ihan penkkiin asti.Päästikö mahdollisesti tempo ja heti korjas virheen?Vai vieläkin pahempaa,luistiko laatikko?Onko näissä -96 malleissa jo sähkölaatikko?
Pienen ajomatkan jälkeen käännyin risteykseen ja tutkin autoa muuten.Konehuone näytti suhteellisen siistiltä.Rekisteriotetta tutkiessa selvisi myös muuta.Maininta edellisestä rekisteristä.Onkohan joskus mällätty kunnolla?Auto on kai tuontivehje.
Muutakin pientä.Sähkölaseista kaksi epäkunnossa.Toinen takalasi ei toiminut ollenkaan,kuskin lasi laski vain puoleenväliin.
Lähes kaikki merkkivalot pimeinä mittarista sekä muualtakin.Eikös tarkka käyttäjä vaihda rikkeimet ehjiin?
Koeajon jälkeen juttelin krakakaulaisen myyjän kanssa.Hänen mukaansa huoltomiehet olivat auton ajaneet.Lisäksi autoa oli käynyt katsomassa kai kokenut mb asiantuntija.
Oli miten oli,mutta aika lupaavalta näytti......
vuosimallista ja kilsoista riippuen.
Kerrotaampa vielä muillekin.Lähetin kysymyksiä yhdelle jäsenelle.
Kävin koeajamassa vm.96 mallista autoa.Kilsoja oli tai jätetty 303tkm
Auto oli autoliikkeen pihassa ja kukaan ei ilmeisesti ollut lähipäivinä ajanut.
Lähdin kokeilemaan.Ensi vaikutelma oli aika "ylellinen",tähysteltiin pitkän nokan takaa.Kierrokset lähti alhaalta,vaikkakin normaalia.
Ajoin hakemalla monttuihin.Vähän huomas,että jossain olis kolahtanut.Ehkä oikea etu tai oikea takapuoli.
Pieni matka oli "isolle tielle".Kun sinne asti pääsin,ajattelin polkaista.
En nyt kuitenkaan painanut lutua pohjaan,niinkuin luulette.Hain nopeudeksi 80km/h ja laitoin tempomatin päälle.Tempo meni päälle,mutta eteenpäin kulkiessa auto ikäänkuin aina nyökkäs.Pientä nykimistä tunsi ihan penkkiin asti.Päästikö mahdollisesti tempo ja heti korjas virheen?Vai vieläkin pahempaa,luistiko laatikko?Onko näissä -96 malleissa jo sähkölaatikko?
Pienen ajomatkan jälkeen käännyin risteykseen ja tutkin autoa muuten.Konehuone näytti suhteellisen siistiltä.Rekisteriotetta tutkiessa selvisi myös muuta.Maininta edellisestä rekisteristä.Onkohan joskus mällätty kunnolla?Auto on kai tuontivehje.
Muutakin pientä.Sähkölaseista kaksi epäkunnossa.Toinen takalasi ei toiminut ollenkaan,kuskin lasi laski vain puoleenväliin.
Lähes kaikki merkkivalot pimeinä mittarista sekä muualtakin.Eikös tarkka käyttäjä vaihda rikkeimet ehjiin?
Koeajon jälkeen juttelin krakakaulaisen myyjän kanssa.Hänen mukaansa huoltomiehet olivat auton ajaneet.Lisäksi autoa oli käynyt katsomassa kai kokenut mb asiantuntija.
Oli miten oli,mutta aika lupaavalta näytti......

w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
Re: s350
Saisko tämänhetkiseltä myyjältä yhteystietoa aiempiin omistajiin?Petromax kirjoitti: Muutakin pientä.Sähkölaseista kaksi epäkunnossa.Toinen takalasi ei toiminut ollenkaan,kuskin lasi laski vain puoleenväliin.
Lähes kaikki merkkivalot pimeinä mittarista sekä muualtakin.Eikös tarkka käyttäjä vaihda rikkeimet ehjiin?
Koeajon jälkeen juttelin krakakaulaisen myyjän kanssa.Hänen mukaansa huoltomiehet olivat auton ajaneet.Lisäksi autoa oli käynyt katsomassa kai kokenut mb asiantuntija.
Oli miten oli,mutta aika lupaavalta näytti......
Ei lie syytä luottaa myyjään suoraan, jos tehdyt rempat voi varmentaa aiemmilta käyttäjiltä. Tuo "huoltomiehet on ajaneet" on taas osastolta "siinä paikkeilla". Kai sitä iso mersu kuin iso mersu tuntuu hyvältä, jos ne koeajaa perjantain ratoksi kaffelle paikalliselle Teboilille ja takaisin.
...mikä ei taas tarkoita loppupeleissä mitään: kerrankos sitä hyvin pidetystä autosta sähköikkuna hyytyy kesken kaiken

S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
s350
Kyllä sitä edellisistä omistajista tietoa sai,tosin aika nihkeästi.Tämäkin kuvaa sitä,että olisko kiertopalkinto.
Soitto vanhoille omistajille voi auttaa tai sitten ei.En minäkään välttämättä vikoja kertoisi,jos omalle kohdalle olis jokin ma yksilö osunut.
Tietysti jotain aina selviää,kun tekee yhteenvedon monen kertomista.
Soitto vanhoille omistajille voi auttaa tai sitten ei.En minäkään välttämättä vikoja kertoisi,jos omalle kohdalle olis jokin ma yksilö osunut.
Tietysti jotain aina selviää,kun tekee yhteenvedon monen kertomista.
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
Kyllä autossa kokonaisuus ratkaisee, oli se Mersu tai muu.
Jopa "S" Mersussa voi olla vikoja, vaikka pienet viat eivät mahtavaa ajettavuutta ja muita ominaisuuksia haittaa.
Kun nyt puheenaolevasta autosta puhutaan, on se Mersun sarjassa " lippulaiva " sanoo kuka mitä tahansa. Mersuja olen ajanut monenlaisia, mutta kyllä 10-vuotta vanhanakin auto antaa sellaista kyytiä ettei paremmasta väliä.
Ainakin hydraulisella tasonsäädöllä oleva versio.
Tietysti Mersuja on muussa hintaluokassa paljon parempiakin.
Jopa "S" Mersussa voi olla vikoja, vaikka pienet viat eivät mahtavaa ajettavuutta ja muita ominaisuuksia haittaa.
Kun nyt puheenaolevasta autosta puhutaan, on se Mersun sarjassa " lippulaiva " sanoo kuka mitä tahansa. Mersuja olen ajanut monenlaisia, mutta kyllä 10-vuotta vanhanakin auto antaa sellaista kyytiä ettei paremmasta väliä.
Ainakin hydraulisella tasonsäädöllä oleva versio.
Tietysti Mersuja on muussa hintaluokassa paljon parempiakin.
Osta se tuontiauto
Tuontiauto noilla tiedoilla kuullostaa aika hyvältä vaihtoehdolta, jos tiedot pitävät paikkansa. Valmistenumeron perusteella sitä voi hieman tutkailla Venäjän sivuilta ja kyllä niissä Saksankin Mersuissa huoltokirjaa kannataa kysellä. Auto on kuitenkin sen verran kallis laittaa kaikkine hienouksineen, että osta kerralla niin kunnossaoleva ja hyvä kun rahat vaan mitenkään riittävät.
s350
Eilen sain vastauksen kysymääni.Edellinen omistaja lähetti sähköpostia.
Oleelliset asiat vain jäivät puuttumaan.Jotain pieniä vikoja kuulemma oli ollut,mutta ne kai on jo autoliike korjannut.Ei selvinnyt vain mitä.
Vastaus oli kyllä mersun koneilla ajetaan....
Niin,kyllä olen sitä mieltä,että auto aina maksaa.Huonoa ei kannata ottaa,jos hyviäkin on tarjolla.5000 euroa on pieni raha,jos auto on kunnossa.
Oleelliset asiat vain jäivät puuttumaan.Jotain pieniä vikoja kuulemma oli ollut,mutta ne kai on jo autoliike korjannut.Ei selvinnyt vain mitä.
Vastaus oli kyllä mersun koneilla ajetaan....
Niin,kyllä olen sitä mieltä,että auto aina maksaa.Huonoa ei kannata ottaa,jos hyviäkin on tarjolla.5000 euroa on pieni raha,jos auto on kunnossa.
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 e300tdt aut-95
w124 e250d aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
s 350
Omassa ässän mittarissa on n. 660 000 km. Konetta ei ole vaihdettu tai korjattu.......? Moottorin ääni kylmänä on melkoista rahinaa ja raksutusta, kuumana ihan OK. Kulutus 8.4l / 100km ja öljyä n. puoli litraa 6tkm. Kesällä olin Alpeilla ja Italiassa, lämpöä parhaimmillaan 43 astetta, ylämäkiä ...jyrkkiä ja loputtoman pitkiä...lämmöt punaisen rajoilla...auto täyteen lastattu.....toimi moitteettomasti... matkustajat valittivat että autossa on kylmä.....että sillai ! Terveisin -96 350 tdt