
203.sen madallus.
203.sen madallus.
laitoin tänään h&r 40mm madaltavat jouset nii näyttää sille että keula jää ylemmäksi.Ja vaihdoin takanta alkuperäiset 1kumit 3kumeihin silti näyttää et keula ylempänä? 

Viimeksi muokannut lampinen, Su 28.10.2007 01:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
203 200cdi -01.
ex.c220d -95.
ex.c220d -95.
Niin siinä yleensä aina käy joka sarjalla että keula pari senttiä ylempänä.
Ellei laita coiloovereita.
Sport paketissa sama ongelma jos oikeen tarkkaan kattoo.
Ajo ominaisuudet kuitenkin paremmat. Edellisessä autossani oli keula liian alhaalla takapäähän verrattuna. Huono ajaa. Tuntui että keula otti iskuja erilailla vastaan. Ja tuntui jopa siltä ettei penkkiä saanu oikeen hyvään asentoon.
Ellei laita coiloovereita.
Sport paketissa sama ongelma jos oikeen tarkkaan kattoo.
Ajo ominaisuudet kuitenkin paremmat. Edellisessä autossani oli keula liian alhaalla takapäähän verrattuna. Huono ajaa. Tuntui että keula otti iskuja erilailla vastaan. Ja tuntui jopa siltä ettei penkkiä saanu oikeen hyvään asentoon.
W201 - 92
Ex Mercedes-benz w639 - 06
Ex w203 - 04
Ex w203 - 01
Ex Mercedes-benz w639 - 06
Ex w203 - 04
Ex w203 - 01
H&R Sport Springs laskee tuolla tavalla. Se on minun mielestäni kurja juttu. Eikä vähiten siksi, että sen perämadallus on niin suuri, että yhdistettäessä se leveisiin ja mataliin renkaisiin, sisäkulmat alkavat "sulaa" vauhdilla. Jolloin säädettävät camberit tulevat käytännössä välttämättömiksi. Mutta mistä rospuuttoa kestävät säädettävät camber-tangot...
Eibach Pro Kit laskee keulaa suhteessa enemmän ja perä jää juuri sen tärkeän "hitusen" ylemmäksi kuin H&R:n jousilla.
Minulla oli W203:ssa Eibachit. S203:ssa on H&R:t. Jälkimmäisessä perä oli nelosenkin kumeilla liian alhaalla. Tuskailtuani aikani H&R:n tuomien camber-ongelmien kanssa (lähinnä camber-tankojen kestävyyden kanssa), laitoin perään alkuperäiset jouset ykkösen kumeilla ja säädettävät camber-osat poies. Edessä on edelleen H&R:t. Ja joka kulmassa Bilsteinin Sprintit.
Nyt on mielestäni aika hyvä. Vaikka keula kyllä saisi edelleen olla reilun sentin alempana. Ja peräkin ehkä puoli senttiä alempana. Mutta tuosta sanon jo että olkoon... Nyt on kuitenkin se kaikkein tärkein kunnossa, eli auto on erinomaisen tuntuinen ajaa.
Eibach Pro Kit laskee keulaa suhteessa enemmän ja perä jää juuri sen tärkeän "hitusen" ylemmäksi kuin H&R:n jousilla.
Minulla oli W203:ssa Eibachit. S203:ssa on H&R:t. Jälkimmäisessä perä oli nelosenkin kumeilla liian alhaalla. Tuskailtuani aikani H&R:n tuomien camber-ongelmien kanssa (lähinnä camber-tankojen kestävyyden kanssa), laitoin perään alkuperäiset jouset ykkösen kumeilla ja säädettävät camber-osat poies. Edessä on edelleen H&R:t. Ja joka kulmassa Bilsteinin Sprintit.
Nyt on mielestäni aika hyvä. Vaikka keula kyllä saisi edelleen olla reilun sentin alempana. Ja peräkin ehkä puoli senttiä alempana. Mutta tuosta sanon jo että olkoon... Nyt on kuitenkin se kaikkein tärkein kunnossa, eli auto on erinomaisen tuntuinen ajaa.
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Tässä W203 Eibach Pro Kitillä ja nelosen kumeilla.
Tässä S203 H&R Sport Springseillä ja nelosen kumeilla.
Kuvaa S203:sta vakiojousilla ja ykkösen kumeilla ei valitettavasti löydy tähän hätään. Mutta sanoisin perän olevan hyvin saman näköisellä korkeudella jolla W203 Eibach-kuvassa istuu.
Tässä S203 H&R Sport Springseillä ja nelosen kumeilla.
Kuvaa S203:sta vakiojousilla ja ykkösen kumeilla ei valitettavasti löydy tähän hätään. Mutta sanoisin perän olevan hyvin saman näköisellä korkeudella jolla W203 Eibach-kuvassa istuu.
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]